Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Aha, vel det forklarer litt mere. Må være kipt å drive å skjekke alt av matvarer og drit :\

7209591[/snapback]

Går egentlig ganske greit med det fordi jeg reagerer med en gang maten får kontakt med tunga. Da er det ikke værre enn å bare spytte det ut igjen. :p Men ja, det er en utrolig kjip allergi. Jeg fikk den for 3-4 år siden.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå til dags skal unger for all ikke utsettes for noe som kan føre til et skrubbsår.

7209544[/snapback]

Jeg var ikke spesiellt aktiv til å gjøre faenskap når jeg var liten, men knærne mine er helt røde av arr fordet :wee: Tror neppe dagens unger har det.

7209576[/snapback]

 

Jeg satte meg fast i en bunke rusten piggtråd på badestranda :roll:

Lenke til kommentar
Har sett Dr. Phil en gang.. Han ordner opp i alt som er. Mange rare problemer som folk har.

7209640[/snapback]

EN GANG?

 

Ser på det hver dag jeg :wee:

 

Crazy-motherfucker unger på showet idag. De hadde plassert kameraer i huset, da ungen fant det ut måtte de ringe purken fordi han skulle slå ned faren sin og truet morra på livet. Ble nesten redd selv jeg. Ungen er faen meg stein gal.

Lenke til kommentar
Mushi: Jeg vil ikke ha bank  :cry: Oprah er best. Hvis man ser bortfra de epiodene hvor de snakker om klær og kjendiser og alt sånn tull.

7209683[/snapback]

Som er 50% av alle episodene?

 

Enten snakker hun om flom og andre naturkatastrofer eller så har hun en kjendis på besøk.

 

Man kan lære mye om barneoppdragelse og konemisshanding hvis man ser på dr. phil :) Mye mer lærerikt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...