mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Aha, vel det forklarer litt mere. Må være kipt å drive å skjekke alt av matvarer og drit :\ 7209591[/snapback] Går egentlig ganske greit med det fordi jeg reagerer med en gang maten får kontakt med tunga. Da er det ikke værre enn å bare spytte det ut igjen. Men ja, det er en utrolig kjip allergi. Jeg fikk den for 3-4 år siden. Endret 3. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Nå til dags skal unger for all ikke utsettes for noe som kan føre til et skrubbsår. 7209544[/snapback] Jeg var ikke spesiellt aktiv til å gjøre faenskap når jeg var liten, men knærne mine er helt røde av arr fordet Tror neppe dagens unger har det. 7209576[/snapback] Jeg satte meg fast i en bunke rusten piggtråd på badestranda Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Dr. phil er i storform idag! "To live in fear of your own child" :!: Løper rundt med øks og ødelegger møbler og angriper faren sin med kniv! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Eirik 7209554[/snapback] Gjør på? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Har sett Dr. Phil en gang.. Han ordner opp i alt som er. Mange rare problemer som folk har. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jobb i dag (og i morgen), også må jeg bli ferdig med portrettintervju i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Haha @ ungen på Dr. Phil! Makan til voldelig unge skal man lete en god stund etter. Fuck you, you turn that thing off or I'll kill you! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Gjør på? 7209639[/snapback] Jeg knoter med bokrapporten min. Jeg blir nesten litt deprimert, men tanke på at jeg har lest ut boka Den var så fin.. Oprah er bedre enn dr. Phil Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Dr.Phil er psykologiens MacGyver Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Har sett Dr. Phil en gang.. Han ordner opp i alt som er. Mange rare problemer som folk har. 7209640[/snapback] EN GANG? Ser på det hver dag jeg Crazy-motherfucker unger på showet idag. De hadde plassert kameraer i huset, da ungen fant det ut måtte de ringe purken fordi han skulle slå ned faren sin og truet morra på livet. Ble nesten redd selv jeg. Ungen er faen meg stein gal. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Dr.Phil er psykologiens MacGyver 7209659[/snapback] Haha, jeg ler så jeg griner :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Gjør på? 7209639[/snapback] Jeg knoter med bokrapporten min. Jeg blir nesten litt deprimert, men tanke på at jeg har lest ut boka Den var så fin.. 7209655[/snapback] Såså. Du kan få boka i gave av meg, så kan du lese den på nytt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Oprah er bedre enn dr. Phil 7209655[/snapback] Skal du ha bank? Jeg sender den voldlige ungen på deg! Opera suger svett balle i motsettning til dr. phil som er konge! Endret 3. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Dr.Phil er psykologiens MacGyver 7209659[/snapback] Sammenligner du virkelig Dr.Phil med MacGyver!?!!? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Såså. Du kan få boka i gave av meg, så kan du lese den på nytt. 7209669[/snapback] Jeg har den. Men du kan godt spandere kino på oss når filmen kommer ut. Mushi: Jeg vil ikke ha bank Oprah er best. Hvis man ser bortfra de epiodene hvor de snakker om klær og kjendiser og alt sånn tull. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Ricki Lake er ti reiser bedre enn Phil og oprah tilsammen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Mushi: Jeg vil ikke ha bank Oprah er best. Hvis man ser bortfra de epiodene hvor de snakker om klær og kjendiser og alt sånn tull. 7209683[/snapback] Som er 50% av alle episodene? Enten snakker hun om flom og andre naturkatastrofer eller så har hun en kjendis på besøk. Man kan lære mye om barneoppdragelse og konemisshanding hvis man ser på dr. phil Mye mer lærerikt. Endret 3. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 ...eller man kan lese en bok om det. Herregud, diskutere to talkshow Haha. Tror dere virkelig at alt det er ekte, det de viser? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har den. Men du kan godt spandere kino på oss når filmen kommer ut. 7209683[/snapback] Deal. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 ...eller man kan lese en bok om det. Herregud, diskutere to talkshow Haha. Tror dere virkelig at alt det er ekte, det de viser? 7209704[/snapback] Ja. Bøker er kjedelig og bortkasta tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg