Den store P Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 La være å skrive dele av navnet mitt eller navnet mitt i det hele tatt oki?Please. Det er en grunn for at jeg har fjernet navnet mitt herfra, vær så jævla snill og respekter nå det! 7209146[/snapback] Hø? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Bah. Må vel stikke å vaske dass :/ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Må vel stikke å vaske dass :/ 7209159[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Må vel stikke å vaske dass :/Hvorfor det? Kanskje han har diarè elns? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Bah.Må vel stikke å vaske dass :/ 7209159[/snapback] Hjemlige husplikter? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Bah.Må vel stikke å vaske dass :/ 7209159[/snapback] GL HF Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Må vaske dass fordi mamma sa jeg måtte gjøre det. Etterpå må jeg rense en og annen sluk og så er jeg så heldig at jeg får gå på skolen. Yay Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Bah.Må vel stikke å vaske dass :/ Vel, GLHF. :!: Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 I WANNE ROCK! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg elsker det bildet her, skjønner ikke hvordan de har fått til å lage det. Vær helt konsentrert om +'en i midten, ikke se på noe annet enn den. Etterhvert skjer det noe Endret 3. november 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hjernen er et fantastisk redskap og vi har bare så vidt lært oss å begynne å bruke den. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hjernen er et fantastisk redskap og vi har bare så vidt lært oss å begynne å bruke den. 7209227[/snapback] Det gjelder hvertfall mange av oss. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hjernen er et fantastisk redskap og vi har bare så vidt lært oss å begynne å bruke den. 7209227[/snapback] "Wow... a brain! Can I eat it?" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 JEG ER SYK! Trodde jeg kom til å bli bedre idag, men neeeida! Har nesten ikke sovet inatt fordi jeg har hatt så vondt i hodet. Alt smaker snørr. Æsj. Har akkurat gått bort til dama jeg går tur med hunden for. Jeg fikk rosa Ibux av henne Får håpe det hjelper på hodet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 JEG ER SYK!Trodde jeg kom til å bli bedre idag, men neeeida! Har nesten ikke sovet inatt fordi jeg har hatt så vondt i hodet. Alt smaker snørr. Æsj. Har akkurat gått bort til dama jeg går tur med hunden for. Jeg fikk rosa Ibux av henne Får håpe det hjelper på hodet. 7209279[/snapback] "Jeg fikk en lilla fluorpastill av den snille mannen" Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ta en laaaaang og varm dusj, men du tar på deg selv, kurerer det meste det.... Endret 3. november 2006 av Den store P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ta en laaaaang og varm dusj, men du tar på deg selv, kurerer det meste det.... 7209285[/snapback] Hehe. Jeg får gjøre det Her er pillene mine: De ser litt skumle ut Har spist en så jeg satser på de ikke er altfor EDIT: går å dusjer nå, ha det gøy imens Spam som djevelsen satt i hæla på deg! Endret 3. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) nytt dikt ute nå! skrevet i irritasjonen over det hvite stoffet som dekker markene... "Sneen" Dypt og lett den falt En nesetipp her En øreflipp der Fnuggende Isende Våt og kald Løpende Lekende Lett Barna Roser på kinn Åpent sinn Dansende Hoppende Fnugg og kje Den la seg Ble varm Og smeltet edit: Hvorfor kommer ikke tabulatorhoppene mine med noen steder på nettet? :| Endret 3. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Her er pillene mine: http://snoedel.punt.nl/upload/brufen600.gif[/img] De ser litt skumle ut Har spist en så jeg satser på de ikke er altfor 7209297[/snapback] Hvis de er så store ville jeg styrt unna. Endret 3. november 2006 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg gjentar: IKKE quote bilder. Fjern IMG-taggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg