Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Det jeg syns er latterlig er at unger er så veldig overbeskytta av foreldrene sine, de får jo ikke lov til å gjøre noenting, når jeg var liten løp jeg rundt midt i veien og masse div. "farlige" ting, som foreldrene nå til dags hadde frika helt ut vis ungen de's hadde gjort det, jeg lever fortsatt, og har utrolig mye igjen for det...istedenfor å sitte inne og spille og ikke bruke fantasien sin, alt blir bare mata inn via spill og tv. Man får vel ikke utvikla seg så veldig da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har de fått en mindre innholdsrik oppvekst hvis de ikke har hatt en form for mediaboks??
Synes det blir helt feil å si av han. Jeg hadde ikke PS eller Nintendo eller noen ting, jeg. Det synes jo kanskje, jeg spiller jo en del nå. :ermm:
Det jeg syns er latterlig er at unger er så veldig overbeskytta av foreldrene sine, de får jo ikke lov til å gjøre noenting, når jeg var liten løp jeg rundt midt i veien og masse div. "farlige" ting, som foreldrene nå til dags hadde frika helt ut vis ungen de's hadde gjort det, jeg lever fortsatt, og har utrolig mye igjen for det...istedenfor å sitte inne og spille og ikke bruke fantasien sin, alt blir bare mata inn via spill og tv. Man får vel ikke utvikla seg så veldig da?
Ja, helt enig. Sånn var jeg og, noen av dagens foreldre er litt vel overbeskyttende. Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Det jeg syns er latterlig er at unger er så veldig overbeskytta av foreldrene sine, de får jo ikke lov til å gjøre noenting, når jeg var liten løp jeg rundt midt i veien og masse div. "farlige" ting, som foreldrene nå til dags hadde frika helt ut vis ungen de's hadde gjort det, jeg lever fortsatt, og har utrolig mye igjen for det...istedenfor å sitte inne og spille og ikke bruke fantasien sin, alt blir bare mata inn via spill og tv. Man får vel ikke utvikla seg så veldig da?

7209096[/snapback]

 

Du har rett i det.

Om vi traff hverandre med en spade mens vi hjalp foreldre med å grave i hagen, eller om vi ble truffet av et balltre midt i planeten, var det ikke så mye å mase om.

Trøst og klem fra foreldre, et glass saft og så ut å leke igjen.

Vi lekte ute i skogen ved en foss og et og annet stup, og ved en hengemyr og masse sånt, men ingen tenkte noe over det.

Da jeg og en kompis (Zaynt) skulle tilbake til vår barndoms yndlingssted, fant vi ut at myra var så og si tørka inn og at noen hadde hugd ned masse trær og at bekken nesten var borte og alle gode minner var ødelagt.

 

"Grønn var min barndoms salat, nå er den brun og råtten."

Lenke til kommentar
Jeg byge også lego en god del i barndommen. Det var den beste tiden i hele mitt liv.

7209103[/snapback]

Samme her. Det er faktisk ikke så veldig mange år siden jeg fant fram legoesken nede i boden og begynte å lage borg og greier. :love:

7209110[/snapback]

 

Jeg har legokassa mi på rommet enda, selvom den bare står å støver ned da :p

Lenke til kommentar
Det jeg syns er latterlig er at unger er så veldig overbeskytta av foreldrene sine, de får jo ikke lov til å gjøre noenting, når jeg var liten løp jeg rundt midt i veien og masse div. "farlige" ting, som foreldrene nå til dags hadde frika helt ut vis ungen de's hadde gjort det, jeg lever fortsatt, og har utrolig mye igjen for det...istedenfor å sitte inne og spille og ikke bruke fantasien sin, alt blir bare mata inn via spill og tv. Man får vel ikke utvikla seg så veldig da?

7209096[/snapback]

Tror du jeg fikk mange reaksjoner da jeg sa det i barnehagen jeg jobbet i? :(
Lenke til kommentar
Jeg byge også lego en god del i barndommen. Det var den beste tiden i hele mitt liv.

7209103[/snapback]

Samme her. Det er faktisk ikke så veldig mange år siden jeg fant fram legoesken nede i boden og begynte å lage borg og greier. :love:

7209110[/snapback]

 

Jeg har legokassa mi på rommet enda, selvom den bare står å støver ned da :p

7209118[/snapback]

 

Ditto :p

 

Samt noen kasser med lego stående i dukkehuset til søss, og en svartsekk med lego liggende på buret til bestemor grunnet plassmangel hjemme.

 

På min storhetstid hadde jeg vel lego for 10-15.000 kr

Lenke til kommentar
Det jeg syns er latterlig er at unger er så veldig overbeskytta av foreldrene sine, de får jo ikke lov til å gjøre noenting, når jeg var liten løp jeg rundt midt i veien og masse div. "farlige" ting, som foreldrene nå til dags hadde frika helt ut vis ungen de's hadde gjort det, jeg lever fortsatt, og har utrolig mye igjen for det...istedenfor å sitte inne og spille og ikke bruke fantasien sin, alt blir bare mata inn via spill og tv. Man får vel ikke utvikla seg så veldig da?

7209096[/snapback]

Tror du jeg fikk mange reaksjoner da jeg sa det i barnehagen jeg jobbet i? :(

7209125[/snapback]

 

Jeg liker virkelig ikke unger nå til dags, høres ut som en gammel gubbe men, fy faen, de er så frekke og motbydelige unger, ikke alle selvfølgelig, men det er stor forskjell fra min årgang til dagens årgang....

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Har fri fra skolen, lærerne er på kurs. :woot:

Så nå sitter jeg her og drikker brus, og... gjør ingenting.

7209124[/snapback]

Hehe, samme med Hammer skole.

 

Ille nok når man bare hører blablabla når læreren snakker, men når man også bare leser blablabla av det man skriver ned, da har det gått over styr.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Kvalitetssikring:

Alle de planlagte og systematiske tiltak som er nødvendig for å få tilstrekkelig tiltro til at et produkt eller tjeneste vil tilfredsstille angitt krav til kvalitet.

 

Kvalitetssikringprosessen:

Kvalitetskrav som det ferdige produktet skal oppfylle, blir spesifisert i detalj.

Lenke til kommentar
På min storhetstid hadde jeg vel lego for 10-15.000 kr

7209129[/snapback]

 

:!: Det er mer lego enn jeg noen gang har hørt om. Heldiggris

7209138[/snapback]

 

Jeg var ca besatt av LEGO :p

Alle mente at jeg kom til å bli arkitekt så mye som jeg satt der og bygde.

 

Jeg levde meg inn i en av figurene ganske godt også.

Hadde bygd ham ut av andre deler.

Han hadde svart bukse, svart kropp, svarte hender og armer og svart hode, samt ei svart kappe og gikk under navnet "Svartmainnj".

Han var uovervinnelig :p

Han hadde også ei ape med svarte hender som var mester i judo og karate.

 

Samt en ond tvillingbror som så kliss lik ut, bare at han hadde robothue :p

 

Ah... kos <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...