dysfunctional Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har det. Det er helt vilt. Til X360? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hallo, står til her? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 @ b-real: Hvorfor viser ikke du smileys?7208964[/snapback] Hvorfor ikke?Jeg har lyst på Need for speed: Carbon. 7208974[/snapback] Skal teste det senere i dag. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har det. Det er helt vilt. Til X360? 7208980[/snapback] Nei? Konsoll suger. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Går greit, heller være våken med deg enn å sove alene ---- Yay, jeg må lage ny Crossover TP, for den jeg laget forrige fredag er borge =D Å lage TP er mojjo 7208958[/snapback] Fnis ^^, Jeg vil lage mer TP, jeg óg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Nei? Konsoll suger.7208988[/snapback] Damn right. Det suger tissemann. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Internasjonalen gir meg gåsehud Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har det. Det er helt vilt. Til X360? 7208980[/snapback] Nei? Konsoll suger. 7208988[/snapback] Konsol er best til bilspill eod Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Nei? Konsoll suger. 7208988[/snapback] Til tider rett. Om Mario 1, 3 og Super Mario World hadde komt originalt til PC, tror jeg fortsatt jeg ville valgt å kjøpe de til Nintendo og Super Nintendo Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Nei? Konsoll suger. 7208988[/snapback] Til tider rett. Om Mario 1, 3 og Super Mario World hadde komt originalt til PC, tror jeg fortsatt jeg ville valgt å kjøpe de til Nintendo og Super Nintendo 7209001[/snapback] Super Nintendo, bringer tilbake de aller beste minnene mine i barndommen Super Mario, Donkey Kong osv. Endret 3. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Damn right. Det suger tissemann. 7208995[/snapback] Bra mann. Konsol er best til bilspill eod 7209000[/snapback] Konsoll suger generelt. Til tider rett.Om Mario 1, 3 og Super Mario World hadde komt originalt til PC, tror jeg fortsatt jeg ville valgt å kjøpe de til Nintendo og Super Nintendo 7209001[/snapback] Super Mario Brothers 1, 2 og 3 spiller man da på data. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ubuntu er gøy, oppgradere min skole pc til 6.10 til helgen. Samt rape admin kontoen med diverse kode... men det er en annen sak. Programmering, linux? Bruk google da vel C++, Python, Ruby. Koslige språk som er morro under linux. Visual Basic, directX blir det verre med. (windows). I dag er det bare gym, så helg. Har kjemi, fysikk, spansk -prøve, samt jeg har to norsk innleveringer. Denne helgen blir koz. Noen som har snø i hagen? Edit: Genial side for å lære seg python. Endret 3. november 2006 av chills Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Konsol er best til bilspill eod 7209000[/snapback] Nei nei nei. Smaken er som baken, nårtid skal dere lære det? Du kan ikke si at ditt og datt er best, det er hva DU foretrekker. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Stakkars deg Marley du har nok ikke hatt en fin Super Nintendo å vokse opp meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 DNA, enig. Time etter time etter time etter time med leid Super Nintendo og Super Mario fra videosjappa. Vi stakk dit etter endt skole på fredag, leide SNESen og gikk hjem. Kobla til og spillte. Hele helga, og så måtte vi levere den tilbake mandag morgen Noen av mine beste minner fra barndommen er å sitte på rommet til en kompis med SNES og Super Mario, samt mini-snickers fra slike poser og ei 1,5 litersflaske fyllt med saft hvor det var stukket to hull i toppa sånn at man lett kunne drikke av den uten å styre med topper og sånt Gikk også med noen timer med Amiga. Golden Axe og Superfrog Og på lørdagene var det Olsenbanden! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Super Mario Brothers 1, 2 og 3 spiller man da på data. 7209008[/snapback] Nei? Det blir feil. Spiller du MarioKart på PC også? edit: dobbel-post ftw ^^ Endret 3. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Stakkars deg Marley du har nok ikke hatt en fin Super Nintendo å vokse opp meg 7209015[/snapback] Jeg hadde aldri noe underholdningsmedium når jeg var liten. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Da jeg var liten, bygde jeg hytter, løp rundt i gata med alle kompisene og bygde olabiler, kjøpte min første moped da jeg var 11, farta rundt på den en stund, men blei lite med spilling. Er igrunn glad for det jeg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Da jeg var liten, bygde jeg hytter, løp rundt i gata med alle kompisene og bygde olabiler, kjøpte min første moped da jeg var 11, farta rundt på den en stund, men blei lite med spilling. Er igrunn glad for det jeg...7209044[/snapback] Er slik det skal være. Ser med litt skepsis til uttalelser som DNA kommer med om at det er synd på folk som ikke har hatt en spillemaskin i barndommen. Har de fått en mindre innholdsrik oppvekst hvis de ikke har hatt en form for mediaboks?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg eide ingen egen, men leide som sagt i helgene Når vi hadde råd. På hverdagene etter lekser, bygde vi lego eller spillte fotball eller dauball eller annet kos. Og på vinterstid - merk, dette var den tiden jeg likte vinter og sne - bygde vi gigantiske snøborger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg