b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 @ Skrollan: Det heter "sjokkert", ikke "sjokert" 7208846[/snapback] Les nå reglene til denne threaden og følg de. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Les nå reglene til denne threaden og følg de.Ok, ok. Sorry Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Les nå reglene til denne threaden og følg de.Ok, ok. Sorry 7208900[/snapback] Flink gutt =) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Uttrykkshistorie suger hardere enn... ja.. Alt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Det å bli vekt klokken syv når man har sagt at man skal sove til ti, er svært irriterende. Jeg kommer til å sovne i markedsføringstimene igjen *vrenge opp Bob Marley og halvveis sovne i stolen* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Good morning campers Fredag og gode greier, bare lide seg gjennom litt Linux nå, så skal alt bli meget bedre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Lurer på om jeg i kveld får prøve smurfedram for første gang... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 wiioo, 2 timers søvn er mer enn nok! *kler på seg* Ble vekt på verdens kosligste måte i dag da! Telefon fra Ida <3 7208829[/snapback] Sowwy, for at jeg holdt deg oppe >.< Mihi, jeg er snill ----------------- Jaj, russiske revolusjonen ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Fredag og gode greier, bare lide seg gjennom litt Linux nå, så skal alt bli meget bedre 7208927[/snapback] Lide seg igjennom? o.O Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Fredag og gode greier, bare lide seg gjennom litt Linux nå, så skal alt bli meget bedre 7208927[/snapback] Lide seg igjennom? o.O 7208937[/snapback] Et uhåndterbart operativsystem kan klassifiseres som det ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 bazukh nå poster jeg i RPP igjen straks. Bare laste opp de siste bildene Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Har ikke jeg sutra nok på mandags og fredagsmorgener om hvor "godt" jeg liker Ubuntu? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Et uhåndterbart operativsystem kan klassifiseres som det ja.7208939[/snapback] Hehe, vel, må vel egentlig si meg litt enig i det der ja, men å lide seg igjennom var da litt å overdrive Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) wiioo, 2 timers søvn er mer enn nok! *kler på seg* Ble vekt på verdens kosligste måte i dag da! Telefon fra Ida <3 7208829[/snapback] Sowwy, for at jeg holdt deg oppe >.< Mihi, jeg er snill 7208935[/snapback] Går greit, heller være våken med deg enn å sove alene ---- Yay, jeg må lage ny Crossover TP, for den jeg laget forrige fredag er borte =D Å lage TP er mojjo Endret 3. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Et uhåndterbart operativsystem kan klassifiseres som det ja.7208939[/snapback] Hehe, vel, må vel egentlig si meg litt enig i det der ja, men å lide seg igjennom var da litt å overdrive 7208952[/snapback] Jeg må lide meg gjennom en time til med ei gal dame på lykkepiller, så jeg synes ikke noen her skal klage. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Det eneste jeg har støtt på med Linux som var å lide seg gjennom, er det å knote i skolelinux. Og det at lærerne påstår at jeg burde kunne alt med det siden jeg har to år ikt på ræva og vi brukte vel ikke windows hele tiden da, gjorde vi vel? Jo lærere, vi gjorde det. Vi lærte minimalt om linux. Og dere forventer vel ikke at en person skal lære php av at Øystein Sundes tørre, kjedelige tvillingbror står foran tavla og leser ordrett fra php-bibelen og forventer at vi skal kunne gjøre det hele med penn og papir? *irritert på IKT-lærerne sine* Jeg ville lære meg linux og programmering, but no... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jaj, russiske revolusjonen ! Det har vi også om i historie. Sinnsykt intressant, historietimene går så fort for tiden. @ b-real: Hvorfor viser ikke du smileys? Endret 3. november 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Et uhåndterbart operativsystem kan klassifiseres som det ja.7208939[/snapback] Hehe, vel, må vel egentlig si meg litt enig i det der ja, men å lide seg igjennom var da litt å overdrive 7208952[/snapback] Synes da så absolutt det er en lidelse jeg, men slike ting er jo individuelt. edit: ah, så gøy. Siden vi installerte Windows Server 2003 i går, kan vi ikke velge å boote til Ubuntu lengre, så nå må vi reinstallere... YAAAAAAAY Endret 3. november 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har lyst på Need for speed: Carbon. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har lyst på Need for speed: Carbon. 7208974[/snapback] Jeg har det. Det er helt vilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg