j-- Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) clvn! bazukh! Akkurat når jeg hadde tenkt å legge meg, kom to gode grunner til å holde seg våken 7208522[/snapback] Hallo Datasmurf! --- Jeg lurer litt på å ta bilde av et svart/hvitt bilde jeg har av meg selv, fra i vår, og legge inn i RPP Men du må da poste flere bilder der Datasmurf! Og Ida også edit: Ida, 2 dager etter skal du ihvertfall få et par fem ti (; Endret 3. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Lurer på om noen kjøper øl til meg på min dag, jeg 7208538[/snapback] Jaja, men det blir kombinert jule og bursdagsgave Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 For å poste flere bilder, må jeg ta flere bilder, og det husker jeg aldri. Warcraft-bøkene er svært avhengighetsskapende og spennende. Og så er jeg på jakt etter Jonas Lies Trold 1 og 2. bazukh, lite skjer. vurderer å legge meg, men så igjen. nå er du og clvn her, så jeg skriver vel til jeg sovner eller noe Nettopp reoppdaga Melissa Auf der Maur. Kos Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Du må si fra når du har bursdag daaaa! Dessuten skulle jeg jo ha med tequila til deg jo 7208533[/snapback] Vi tar igjen vi. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ida, 2 dager etter skal du ihvertfall få et par fem ti (; 7208539[/snapback] Fnis, det høres bra ut Og ang bilde i RPP så har jeg heller få bilder på pc'n, og føler at folk burde begynne bli litt lei trynet mitt nå Jaja, men det blir kombinert jule og bursdagsgave 7208541[/snapback] Det kan jeg godta ^^, Smurf: Jeg har hekta meg helt opp i Imperiet, jeg NP: Imperiet - När vodkan gjorde oss vackra Endret 3. november 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 går og legger meg, skal på skolen kl 7 i morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 bazukh da. De har ingen grunn til å være lei av ansiktet ditt. Bare mitt Vet ikke hvor vidt jeg burde poste sexi_boi-bildene mine i RPP. Tror jeg blir banna fra forumet elns da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Pft! Du er RPP-hora vår, jo Så nei, jeg tror nok ikke du blir banna (; Syns det er lenge sia du har posta noe i rpp nå, why? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Posta da i sted Men vet ikke hvorfor. Bare blitt mindre. Jo færre bilder, jo mindre kjeft Tom for recente bilder og orker ikke å sitte og knipse bilder av meg. Kanskje ta noen sprengte snøbilder snart. edit: Men lite søvn og sånn, så hopper ut av klærne, flyr rundt i taket og kræsjlander i senga. Natta SO5. For spesielt interesserte: http://www.bilder.0l.no/view/Datasmurf/self Endret 3. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Stemmer, det var bare så mange som hadde hora etterpå, så jeg så det ikke i sta ^^, Og: Jeg har da aldri kjefta på deg! Lurer på om jeg ska ta no bilder av meg sjøl i snøen jeg óg. Fnis. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Lurer på om jeg ska ta no bilder av meg sjøl i snøen jeg óg. Fnis. 7208602[/snapback] Ja, bilder av deg i snøen kunne vært kos Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Fnis Da må det først komme litt mer snø (: (Nå kommer de til å komme og kjefte igjen ) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (Nå kommer de til å komme og kjefte igjen ) 7208615[/snapback] Er redd for det Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Eller ikke? Dødt blei det nå i hvert fall Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Eller ikke?Dødt blei det nå i hvert fall 7208634[/snapback] Godnattgodnatt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Nattinatt *vinke til* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 OT-baren har ikke beveget seg paa snart 2 timer Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Nå har jeg nettop spist kvelds etter nattskiftet mitt i nordsjøen. God natt folkens Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Våkna nettopp, trøtt, men glad og tilfreds. Dusj og mat awaits! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg er så trøtt at jeg dør på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg