Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Gi oss? Hmm. Ok da Jeg snakker i bevilderske. Men jeg snakker alltid usammenhengende. Når jeg først snakker. Og jeg sier jeg snakker når jeg skriver. Siden jeg skriver mer enn jeg åpner kjeften. Oh yeah, sosial foran PC'en ftw! hvem trenger å gå ut og møte mennesker når man kan sitte foran skjermen å taste eller bare ligge henslengt i senga å sove / sløve / lese / se film? aidskake: vi prater om WoW edit: SteffyBoy, sant det. Og helt fornøyd med det. Jeg har ingen planer om å bli kvitt mødommen før bryllupsnatta eller noe sånt. (og nei, jeg er ikke religiøs. bare for å teste viljestyrken min.) Endret 2. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Seriøst. Nå må dere gi dere.... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Ah, virgins. They're so cute with their little games and animated girls. Bare for å avklare: fitte er ikke overvurdert i det hele tatt. Absolutt verdt et forsøk, gutter! 7208360[/snapback] Og hvor står det i noen av postene mine, eller på profilen min, at jeg er jomfru? Burde jeg skifte interesser etter at jeg har pult for første gang? 7208367[/snapback] Det står i hver eneste post og i hver detalje av profilen din. Spør enhver jente. 7208368[/snapback] Velger å spørre kjæresten min, jeg. Hang on. "Hey Torun! Er jeg jomfru?" "Nei, det vet du like godt som meg, at det er du ikke! Du var ikke jomfru da du møtte meg engang!" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 "Hey Torun! Er jeg jomfru?" "Nei, det vet du like godt som meg, at det er du ikke! Du var ikke jomfru da du møtte meg engang!" 7208377[/snapback] hahahaha Sorry, den var bare så jævlig bra^^ Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Ah, virgins. They're so cute with their little games and animated girls. Bare for å avklare: fitte er ikke overvurdert i det hele tatt. Absolutt verdt et forsøk, gutter! 7208360[/snapback] Og hvor står det i noen av postene mine, eller på profilen min, at jeg er jomfru? Burde jeg skifte interesser etter at jeg har pult for første gang? 7208367[/snapback] Det står i hver eneste post og i hver detalje av profilen din. Spør enhver jente. 7208368[/snapback] *nikke* Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 "Hey Torun! Er jeg jomfru?""Nei, det vet du like godt som meg, at det er du ikke! Du var ikke jomfru da du møtte meg engang!" 7208377[/snapback] Mentalt er du jomfru. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hvorfor er folk slemme mot meg? Får jeg ikke ha interesser, som andre folk? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Er det slik nå for tida at man ikke er KuL og akZeptert i gjengen når man er jomfru, lizZzm? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hvorfor er folk slemme mot meg? Får jeg ikke ha interesser, som andre folk? 7208410[/snapback] Kjøper en øl til deg på 18'årsdagen din jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Er det slik nå for tida at man ikke er KuL og akZeptert i gjengen når man er jomfru, lizZzm? 7208411[/snapback] Ingenting galt med å være svart, så lenge man ikke er en nigger. Ingenting galt med å være fra Pakistan, så lenge man ikke er pakkis. Ingenting galt med å ikke ha sex, så lenge man ikke er en virgin. Det blir for stereotypisk for meg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hvorfor er folk slemme mot meg? Får jeg ikke ha interesser, som andre folk? 7208410[/snapback] Kjøper en øl til deg på 18'årsdagen din jeg 7208416[/snapback] Ja takk Det kommer til å smake Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 *hoppe litt opp og ned* Skjer, folkens? (: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) *hoppe litt opp og ned* Skjer, folkens? (: 7208506[/snapback] Akkurat nå: Photoshop, brus og to/die/for =D Er trøtt, men vil være våken! ( ) Endret 3. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 clvn! bazukh! Akkurat når jeg hadde tenkt å legge meg, kom to gode grunner til å holde seg våken Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Apropo trøtthet... legger meg nå jeg. Natta alle mine.. whatever Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Kjøper en øl til deg på 18'årsdagen din jeg 7208416[/snapback] Jeg fikk ikke øl av deg på min dag! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Mamma maser på at jeg ska legge meg.. Men jeg våkna jo for ikke såå lenge sia.. Halv tolv? Nå hadde jeg ikke røyka siden jeg gikk hjem fra busstopp i dag. Namme med røyk, ja? Sapp, smurf? (: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Kjøper en øl til deg på 18'årsdagen din jeg 7208416[/snapback] Jeg fikk ikke øl av deg på min dag! 7208526[/snapback] Du må si fra når du har bursdag daaaa! Dessuten skulle jeg jo ha med tequila til deg jo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Etterforskeren forklarte at han utga seg for å være pedofil på nettet og at han etablerte et forhold til mannen på et diskusjonforum for pedofile i januar. Noen som har url? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Lurer på om noen kjøper øl til meg på min dag, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg