PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Angrer sykt på at jeg ikke tok vgs på treider/bjørknes. Hadde faen meg klart vgs på to år også, det er det verste. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bah, hva skal jeg gjøre? Skjermkortet får WoW til å fryse hele tiden, har ikke flere Family Guy-episoder og jeg har lånt bort Rome: Total War. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bah, hva skal jeg gjøre? Skjermkortet får WoW til å fryse hele tiden, har ikke flere Family Guy-episoder og jeg har lånt bort Rome: Total War. 6128443[/snapback] Spill ludo med eg selv, rydd huset. Gjør no "vertukt" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Eller du kan skaffe deg Prison Break (genial serie), eller legge en kabal, avt tegne i paint hehe Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bah, hva skal jeg gjøre? Skjermkortet får WoW til å fryse hele tiden, har ikke flere Family Guy-episoder og jeg har lånt bort Rome: Total War. 6128443[/snapback] Gå ut en tur? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bah, hva skal jeg gjøre? Skjermkortet får WoW til å fryse hele tiden, har ikke flere Family Guy-episoder og jeg har lånt bort Rome: Total War. 6128443[/snapback] Skriv et brev til ei dame på bonderomantikk, haha! Var ingen pene der men.. Tenker på jenter! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Eller stikk bort til fyren du lånte total war til Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bah, hva skal jeg gjøre? Skjermkortet får WoW til å fryse hele tiden, har ikke flere Family Guy-episoder og jeg har lånt bort Rome: Total War. 6128443[/snapback] Spiller du Rome Total War!?!?! Også har du ikke sagt noe før? Hva faen!? Jaja, hvis du har PC -problemer, så gjør det samme som meg, du må true den med at du anskaffer deg ny PC. Jeg prøvde først å godsnakke med'n men det hjalp ikke noe særlig . Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Spark den bak og lat som om du kaster den. Eller gå innom "Hva vi gjør med slemme datadeler"-ellernotråden^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 DJ_Ovin: Seriøst? ^^ I fjor var hun der blonde temmelig nice da! Det er jo ingen fine der i år, bortsett fra verten selv! Hun er Smoookin' Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Eller du kan skaffe deg Prison Break (genial serie), eller legge en kabal, avt tegne i paint hehe 6128462[/snapback] Har sett alt jeg har av PB, kabel suger nesten verre enn Paint. Gå ut en tur? 6128463[/snapback] AHAHAHA! Skriv et brev til ei dame på bonderomantikk, haha! Var ingen pene der men.. Tenker på jenter! 6128464[/snapback] Hva i helvete er det? Eller stikk bort til fyren du lånte total war til 6128470[/snapback] Det er jo opptill flere hundre meter dit. Spiller du Rome Total War!?!?! Også har du ikke sagt noe før? Hva faen!? Jaja, hvis du har PC -problemer, så gjør det samme som meg, du må true den med at du anskaffer deg ny PC. Jeg prøvde først å godsnakke med'n men det hjalp ikke noe særlig . 6128474[/snapback] Jeg truer og truer, men foreldrene mine som har tilgang til sparekontoen min bryr seg heller lite om det, i likhet med den føcka laptopen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 DJ_Ovin: Seriøst? ^^ I fjor var hun der blonde temmelig nice da! Det er jo ingen fine der i år, bortsett fra verten selv! Hun er Smoookin' 6128489[/snapback] Hehe, ja, hu er hot, år etter år^^ Ser ikke på det til vanlig, men svippa innom og måtte se om det var noe å følge med på, det går på Tv2 nå trur jeg, er reklame nå! Jakten på kjærligheten heter det visst -->Link<-- Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Trøst deg med at det er flere som har problemer med maskinen sin. Ikke at denne PCen er dårlig, men min egen ligger alle godsakene på, inkludert en haug med musikk, alle spillene, først og fremst Oblivion. Aldri mer kjøpe ECS-hovedkort, maken til jalla-greier. Endret 18. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Så du har sendt brev DJ_Ovin? Håper å se deg på skjermen da! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Angrer sykt på at jeg ikke tok vgs på treider/bjørknes. Hadde faen meg klart vgs på to år også, det er det verste. 6128440[/snapback] hva mener du med det? EDIT: jeg mener, trenger man bare 2 år på Treider? Endret 18. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Så gjør vi sånn når vi ordner filnavn til simpsons episodene Så gjør vi sånn når vi ordner filnavn til simpsons episodene Hadde litt over en og en halv sesong uten filnavn(hva episoden heter). Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ikke bare jeg som har trøbbel med pcn ser jeg.. Jeg kom hjem forrige onsdag, slo på pcn, og fikk bluescreen etter loadinga til windows. Startet i sikkerhetsmodus, og kjørte systemgjennoppretting, or restartet. Da sto det plutselig: No operativ system found! Press enter to boot Så ble en formatering på onsdag. Nå er shiten ustabil igjen =/ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Så du har sendt brev DJ_Ovin? Håper å se deg på skjermen da! 6128540[/snapback] Seff, til hu dama de prata med i stad! Hu var jo delisjis! Eller, ikke Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) De eneste spillene jeg har umiddelbar tilgang til nå er AoE: AoK, GW (gjelder nesten ikke, jeg får vondt i rassen av å spille det), WoW (som er heller ustabilt), Warcraft III og SW: KotOR. Ingen av delene frister så veldig akkurat nå. Endret 18. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dj Ovin: Kult, gidda ikke se det nå da (har ikke TV her inne), men du må gi info hvis du blir en av de valgte, hadde vært kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg