MrLeftfield Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Men jenter hadde ikke gjort det på den måten. 7208220[/snapback] Nei, de hadde utpsyket deg og degradert deg til en ikkeeksisterende kjøttklump som bare hadde hatt lyst til å ende livet kort og brutalt med en hagle i kjeften. 7208232[/snapback] moren din har gitt deg for få klemmer i barndommen, iks? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Men jenter hadde ikke gjort det på den måten. 7208220[/snapback] Nei, de hadde utpsyket deg og degradert deg til en ikkeeksisterende kjøttklump som bare hadde hatt lyst til å ende livet kort og brutalt med en hagle i kjeften. 7208232[/snapback] Nemlig. Det hadde ikke vært halvparten så gøy Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Men jenter hadde ikke gjort det på den måten. 7208220[/snapback] Nei, de hadde utpsyket deg og degradert deg til en ikkeeksisterende kjøttklump som bare hadde hatt lyst til å ende livet kort og brutalt med en hagle i kjeften. 7208232[/snapback] ...Dårlig erfaring? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 moren din har gitt deg for få klemmer i barndommen, iks? 7208243[/snapback] Don't go there. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 ...Dårlig erfaring? 7208245[/snapback] No shit Sherlock? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Det var en søt aidskake Aidskaker skal være søte. Du har forstått det! 7208241[/snapback] Kanskje jeg skal lage en helt spesiell aidskake vi kan spise når vi er hos Marley. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Det var en søt aidskake Aidskaker skal være søte. Du har forstått det! 7208241[/snapback] Kanskje jeg skal lage en helt spesiell aidskake vi kan spise når vi er hos Marley. 7208254[/snapback] Det blir moro! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Kveld, kveld, kveld! Jeg tar kvelden! Bye!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Kanskje jeg skal lage en helt spesiell aidskake vi kan spise når vi er hos Marley. 7208254[/snapback] JA! Det blir gøy. Jeg gleder meg. Skal jeg denge deg i MarioKart også? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 ...Dårlig erfaring? 7208245[/snapback] No shit Sherlock? 7208250[/snapback] <Nori123> You don't know jack shit <VioletSky> That's not true, I know him well <Nori123> Haha <VioletSky> I'm serious <VioletSky> Jack is the son of Awe Schitt and O. Schitt. Awe Schitt, the fertilizer magnate, married O. Schitt, the owner of Needeep N. Schitt Inc. They had one son, Jack. In turn Jack Schitt married Noe Schitt, the deeply religious couple produced 6 children <VioletSky> Holie Schitt, Fulla Schitt, Giva Schitt, Bull Schitt, and the twins: Deap Schitt and Dip Schitt. Against her parents' objections, Deap Schitt married Dumb Schitt, a high school drop out. <VioletSky> However, after being married 15 years, Jack and Noe Schitt divorced. Noe Schitt later remarried Ted Sherlock and, because her kids were living with them, she wanted to keep her previous name. <VioletSky> She was then known as Noe Schitt-Sherlock. Meanwhile, Dip Schitt married Loda Schitt and they produced a son of nervous disposition, Chicken Schitt. <VioletSky> Two other of the 6 children, Fulla Schitt and Giva Schitt, were inseparable throughout childhood and subsequently married the Happens brothers in a dual ceremony. <VioletSky> The wedding announcement in the newspaper announced the Schitt-Happens wedding. The Schitt-Happens children were Dawg, Byrd, and Hoarse. <VioletSky> Bull Schitt, the prodigal son, left home to tour the world. He recently returned from Italy with his new Italian bride, Pisa Schitt. <VioletSky> So there. <FiPo> LOL <Nori123> I have actually chortled coke through my nose Yay Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Kanskje jeg skal lage en helt spesiell aidskake vi kan spise når vi er hos Marley. 7208254[/snapback] JA! Det blir gøy. Jeg gleder meg. Skal jeg denge deg i MarioKart også? 7208260[/snapback] Du denger ikke meg OG Ø.B. i Mariokart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Kanskje jeg skal lage en helt spesiell aidskake vi kan spise når vi er hos Marley. 7208254[/snapback] JA! Det blir gøy. Jeg gleder meg. Skal jeg denge deg i MarioKart også? 7208260[/snapback] Du denger ikke meg OG Ø.B. i Mariokart. 7208268[/snapback] Bare en? = deg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 JA! Det blir gøy. Jeg gleder meg. Skal jeg denge deg i MarioKart også? 7208260[/snapback] Hmmm det er det 46 lysår siden jeg har spilt. Hvilke av de egentlig? Det på super nintendo eller noe nyere dritt? ^^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg legger meg og avslutter med et visdomsord. Det er slitsomt å hate det kvinnelig kjønn samtidig som man er tiltrukket av det. God natt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hmmm det er det 46 lysår siden jeg har spilt. Hvilke av de egentlig? Det på super nintendo eller noe nyere dritt? ^^ 7208276[/snapback] Supernintendo, såklart Truten, Marley. Du vet jeg er bedre enn deg i MK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg legger meg og avslutter med et visdomsord. Det er slitsomt å hate det kvinnelig kjønn samtidig som man er tiltrukket av det. God natt! 7208280[/snapback] Det er et hardt liv! Legger meg jeg og! Nattings! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 woo. Dire Straits kicka assen på Pet Shop Boys. Nå må jeg bare sette på repeat og så kan jeg sove. Om jeg klarer å komme meg bort fra forumet, samt blink og div. anna stuff. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Supernintendo, såklart Truten, Marley. Du vet jeg er bedre enn deg i MK. 7208282[/snapback] Håhååå det er det lenge siden jeg har spilt... Men beware, jeg er naturtalent på slikt. Eller var før iallefall. Den tiden jeg spilte Marley: Godnatt, jeg sier ikke du skal drikke vekk dine sorger, men jeg tar med en tequilaflaske sånn i tilfelle Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 woo. Dire Straits kicka assen på Pet Shop Boys. Nå må jeg bare sette på repeat og så kan jeg sove. Om jeg klarer å komme meg bort fra forumet, samt blink og div. anna stuff. 7208290[/snapback] Er gnome magen din female? De er søte Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg legger meg og avslutter med et visdomsord.Det er slitsomt å hate det kvinnelig kjønn samtidig som man er tiltrukket av det. 7208280[/snapback] Just do what I did. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg