Stonemeister Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) trenger du sjokomelk?http://img71.imageshack.us/img71/5533/mjlkkf4.jpg 7208098[/snapback] Jeg tror at en kamerat av meg ville hatt deg som forbilde, han drikker ikke annet enn Sjokomelk. Endret 2. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jo, men gutter har alltid baktanker. Men greit, jeg gir opp gutter, bortsett fra Steffyboy da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Tror jeg har fått den opp 10 ganger med Fredrik, og 50 ganger med Maren. 7208110[/snapback] Har et par arkiverte logger med deg, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Fælt så fengende Pet Shop Boys skal være i kveld da... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jo, men gutter har alltid baktanker. Men greit, jeg gir opp gutter, bortsett fra Steffyboy da. 7208129[/snapback] Jassåja. Fint med generalisering. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jo, men gutter har alltid baktanker. Men greit, jeg gir opp gutter, bortsett fra Steffyboy da. 7208129[/snapback] Jassåja. Fint med generalisering. 7208155[/snapback] Jeg og Marley er gullgutter Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg og Marley er gullgutter 7208167[/snapback] Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jo, men gutter har alltid baktanker. Men greit, jeg gir opp gutter, bortsett fra Steffyboy da. 7208129[/snapback] Jassåja. Fint med generalisering. 7208155[/snapback] Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida. 7208175[/snapback] Skyld på massesuggesjonen og skyldsgeneraliseringen på grunn av antagelser, ikke kjønnet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Stakar Skilpadde.......... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg og Marley er gullgutter 7208167[/snapback] Tviler ikke Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida. 7208175[/snapback] Skyld på massesuggesjonen og skyldsgeneraliseringen på grunn av antagelser, ikke kjønnet. 7208182[/snapback] Hun generaliserer ikke, se på unntaket. Jeg er så spektakulært eksempel på hvordan gutter skal være, at det ikke er noen i nærheten. Jeg beklager, det var ikke meningen å ødelegge for dere andre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Tviler ikke 7208185[/snapback] You ain't seen nuttin' yet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hun generaliserer ikke, se på unntaket. Jeg er så spektakulært eksempel på hvordan gutter skal være, at det ikke er noen i nærheten. Jeg beklager, det var ikke meningen å ødelegge for dere andre. 7208191[/snapback] Din lille hore. Jeg og Ø.B. er fantastiske eksempler på hvordan gutter skal være. Du er en diffus gigolo-lookalike. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Og da legger jeg meg *vinke* Om noen vil holde meg med selskap, er de hjertelig velkomne Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Driver å sparer opp litt skjegg da til jul. Tenkte jeg skulle være julenisse hos noen.. Slik guffe som gjør at hår vokser fortere, er det bare å stappe det i skjegget mon tro.. Tror jagggu meg jeg fant en aidskake her også Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 2. november 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida. 7208175[/snapback] Skyld på massesuggesjonen og skyldsgeneraliseringen på grunn av antagelser, ikke kjønnet. 7208182[/snapback] Men jenter hadde ikke gjort det på den måten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hmm... Selv etter at jeg skrudde av Pet Shop Boys, går New York City Boy på repeat, selv om jeg spiller Beatles og Graveworm... Ellers vil jeg si at kaneltyggegummien Big Red er svært avhengighetsskapende. Ca på høyde med SO5. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Men jenter hadde ikke gjort det på den måten. 7208220[/snapback] Nei, de hadde utpsyket deg og degradert deg til en ikkeeksisterende kjøttklump som bare hadde hatt lyst til å ende livet kort og brutalt med en hagle i kjeften. Endret 2. november 2006 av Marley Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Tror jagggu meg jeg fant en aidskake her også 7208205[/snapback] Det var en søt aidskake Aidskaker skal være søte. Du har forstått det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg