Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, men gutter har alltid baktanker. Men greit, jeg gir opp gutter, bortsett fra Steffyboy da.

7208129[/snapback]

 

Jassåja. Fint med generalisering.

7208155[/snapback]

Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida.

Lenke til kommentar
Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida.

7208175[/snapback]

 

 

Skyld på massesuggesjonen og skyldsgeneraliseringen på grunn av antagelser, ikke kjønnet.

Lenke til kommentar
Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida.

7208175[/snapback]

 

 

Skyld på massesuggesjonen og skyldsgeneraliseringen på grunn av antagelser, ikke kjønnet.

7208182[/snapback]

Hun generaliserer ikke, se på unntaket. Jeg er så spektakulært eksempel på hvordan gutter skal være, at det ikke er noen i nærheten. Jeg beklager, det var ikke meningen å ødelegge for dere andre.

Lenke til kommentar
Hun generaliserer ikke, se på unntaket. Jeg er så spektakulært eksempel på hvordan gutter skal være, at det ikke er noen i nærheten. Jeg beklager, det var ikke meningen å ødelegge for dere andre.

7208191[/snapback]

 

Din lille hore. Jeg og Ø.B. er fantastiske eksempler på hvordan gutter skal være. Du er en diffus gigolo-lookalike.

Lenke til kommentar

Driver å sparer opp litt skjegg da til jul. Tenkte jeg skulle være julenisse hos noen.. Slik guffe som gjør at hår vokser fortere, er det bare å stappe det i skjegget mon tro.. :whistle:

 

Tror jagggu meg jeg fant en aidskake her også

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Marzipanpolkadotcake.jpg
Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Ja ikke sant? Men faen, i dag har jeg blitt sleika på, kilt i hel, fått lommeboka stjelt, blitt låst ute fra rommet mitt blitt låst inne på et annet rom +++ fordi de trodde jeg hadde stjelt en nøkkel. Som jeg ikke hadde tatt. Og får jeg noe backup? Neeeida.

7208175[/snapback]

 

 

Skyld på massesuggesjonen og skyldsgeneraliseringen på grunn av antagelser, ikke kjønnet.

7208182[/snapback]

Men jenter hadde ikke gjort det på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...