Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hvem gir faen i fisk, smaker dritt uansett...

7207868[/snapback]

Hva faen skal bjørnen ete da? og fuglene? Han kan ikke leve på sau og bær hele året.

 

Tenk hvor mange insekter det blir fordi fuglene sulter ihjel. Jeg skal si det at mye av naturlivet kommer til å bryte sammen hvis fisken blir borte.

 

Domino-effekten gutten min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mushi; Det kommer uansett ikke til å bli slik at all fisken blir borte på null komma svisj. Dermed er det gode muligheter for at alle dyr som nå tilsynelatende er avhengige av fisk, sakte men sikkert klarer å lære seg å leve på annet.

 

Nedgangen i mengden fisk har jo allerede pågått en stund. Hvis ikke hadde ikke forskere kunnet komme frem til at de er borte om 50 år.

Lenke til kommentar
mushi; Det kommer uansett ikke til å bli slik at all fisken blir borte på null komma svisj. Dermed er det gode muligheter for at alle dyr som nå tilsynelatende er avhengige av fisk, sakte men sikkert klarer å lære seg å leve på annet.

 

Nedgangen i mengden fisk har jo allerede pågått en stund. Hvis ikke hadde ikke forskere kunnet komme frem til at de er borte om 50 år.

7207896[/snapback]

Det er en bjørn for faen. Får være grenser på hvor smart den kan bli. Den kommer sikkert til å spise opp all sauen og bli skutt, eller dø av omega 3-mangel.

 

 

(legger meg nå, er syk)

Lenke til kommentar
Kansje bjørnen oppdager pizza og kebab? :wee:

Om 50 år bor jeg på Jupiter uansett.

7207894[/snapback]

Kanskje ikke akkurat der... Er ikke det stort sett gass og slikt på Jupiter? :p

 

Jeg går til sengs.

7207916[/snapback]

 

 

Jeg skal lære meg å puste inn hva det nå en er der. Eventuelt flytte til Alfa Centauri(eller hva det nå heter) :fun:

Lenke til kommentar
mushi; Det kommer uansett ikke til å bli slik at all fisken blir borte på null komma svisj. Dermed er det gode muligheter for at alle dyr som nå tilsynelatende er avhengige av fisk, sakte men sikkert klarer å lære seg å leve på annet.

 

Nedgangen i mengden fisk har jo allerede pågått en stund. Hvis ikke hadde ikke forskere kunnet komme frem til at de er borte om 50 år.

7207896[/snapback]

Det er en bjørn for faen. Får være grenser på hvor smart den kan bli. Den kommer sikkert til å spise opp all sauen og bli skutt, eller dø av omega 3-mangel.

 

 

(legger meg nå, er syk)

7207912[/snapback]

Jeg heter Bjørn og hater fisk. Spiser ikke fisk og heller ingen Omega-3 tabletter.

Jeg klarer meg fint :p

Lenke til kommentar
Leste det akurat, ser ut som klassisk bullshit for å ha noe å skrive om i mine øyne.

7207901[/snapback]

Jaså, hvorfor ser det ut som klassisk bullshit for å ha noe å skrive om i dine øyne?

7207914[/snapback]

Tror fisk kan gå ned dramatisk, men 50 år er vel litt å ta i.

Lenke til kommentar
Du hadde ikke savnet meg? :(

7207949[/snapback]

Til tider så hadde jeg vel det.

Når jeg tenker meg om så er vel ikke du blant de personene jeg helst ser finner seg en annen plass å henge..

Så, ved nærmere ettertanke så skal du bare bli her. :)

 

Men jeg går å legger meg. God natt alle sammen.

Lenke til kommentar
Jeg hjerter deg.  ;)

7207958[/snapback]

Å hjerte er kos

Til tider så hadde jeg vel det.

Når jeg tenker meg om så er vel ikke du blant de personene jeg helst ser finner seg en annen plass å henge..

Så, ved nærmere ettertanke så skal du bare bli her. :)

7207965[/snapback]

Hrmf, jeg tok ikke det som et kompliment! Drar en total ignore på deg tror jeg.

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...