Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ah, sitter og ser på MTV-award-show. Snoop Dogg feat. Pharell var knallbra :love: samme med Muse, og The Killers :love:

7207583[/snapback]

 

muse :love: de er så bra de... begynte å høre på de i går... "the zookeepers boy" eller no er genial...

7207590[/snapback]

 

"The Zookeepers Boy" er da virkelig Mew! :p

 

Mew er geniale.

Liker de bedre enn Muse må jeg si.

 

Men nok om det...

 

 

Pet Shop Boys ftw! :D

 

New York City Boy *danse*

Lenke til kommentar
ah, sitter og ser på MTV-award-show. Snoop Dogg feat. Pharell var knallbra :love: samme med Muse, og The Killers :love:

7207583[/snapback]

 

muse :love: de er så bra de... begynte å høre på de i går... "the zookeepers boy" eller no er genial...

7207590[/snapback]

 

"The Zookeepers Boy" er da virkelig Mew! :p

 

Mew er geniale.

Liker de bedre enn Muse må jeg si.

 

Men nok om det...

 

 

Pet Shop Boys ftw! :D

 

New York City Boy *danse*

7207663[/snapback]

 

å faen er det mew det ja... hmm jaja... da er det mew som er bra :blush:

Lenke til kommentar

Joda...akkurat da man trodde at overraskelsene hadde lagt seg så ringte fattern og sa at han kommer til å bli trukket for årsavgiften på Jettaen min, som jeg vraket 14.08, direkte fra lønnskontoen hans. Og jeg blir fan meg nødt til å betale veiavgift for at jeg IKKE har brukt bilen? Hva i helvette er det som feiler staten?

 

Jeg trodde seriøst at jeg slapp alt av disse overraskelsene og at jeg hadde alt under kontroll. Men nå ser det ut til at jeg også må sette meg i ENDA mere gjeld.

Jeg fatter ikke bare hvordan jeg skal få råd til å leve framover.

Jeg må få kommet meg i dialog med jobben og få inn flere timer ellers så kommer ikke jeg til å ha noe penger til å leve av rett og slett. Det er 14 dager igjen til lønninga kommer og jeg har ikke et rødt øre i pengeboka og jeg lever på pappa nå, bokstavelig talt.

 

Jeg må bare legge meg..jeg skal på jobb 0700 og så får jeg prate med sjefen om jeg kan få mere vakter eller økt stillingsprosent for et eller annet MÅ jeg gjøre.

 

God fuckings natt.

Lenke til kommentar
Jasså Kids, dere hører ikke etter Onkel b-real og Tante darkness|?

Warn og ferier flakser vegg i mellom her i huset...  :ohmy:

 

Snart er det jul og bare snille gutter og jenter får gaver, er ikke det slik?

7207730[/snapback]

Får jeg gave?

 

Da forventer jeg alt jeg ønsker meg til jul. Jeg er faen meg bare snill!

7207738[/snapback]

*pakke seg inn i rødt gavepapir*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...