Mompen Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Får lage en showcase da Marley Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Da var bilkjøpet unnagjort. Saab 900S 7205065[/snapback] Og det er du som har kjøpt bilen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Får lage en showcase da Marley 7205087[/snapback] Gjort. Da var bilkjøpet unnagjort. Saab 900S 7205065[/snapback] Og det er du som har kjøpt bilen? 7205092[/snapback] Ja? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Grr. Hvor vanskelig skal det være å finne en CD med sanger som Til Ungdommen og "Den fyrste song" og sånn uten Herbjørg Kråkevik eller Bjarne Brøndbo :| Når jeg først er i gang, leter jeg også etter en CD eller noe med "Krystallklare dager", "Franck Pourcells Orchestra - Daydream" og en med "Jon Arne Corell - Synnes vakkerlåt". Men neida. Vanskelig... Og det er snø og dritt ute. *forbanne snøen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Snø er kos så stfu Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 jeg har fått meg mus. En dell mus! hahhahhahah! huff, jaja. den er grei nok. Men er sjukt uvant, er så vant til å bruke touchpad. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 jeg har fått meg mus. En dell mus! hahhahhahah! huff, jaja. den er grei nok. Men er sjukt uvant, er så vant til å bruke touchpad. 7205214[/snapback] Trodde først det var en rottemus ting jeg Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Trodde først det var en rottemus ting jeg 7205234[/snapback] haha, sorry at du ble skuffa da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Er hun bevistløs? 7204927[/snapback] Makan! Neii, men mulig hun gir meg noe roofies da. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg var på en restaurant med en kompis for to timer siden...plutselig så jeg en svær, hvit rotte ved siden av en fontene som sto i restauranten. Fikk nesten sjokk før jeg fikk øye på pjokken som lekte med den (den var altså av plast). Nå er man dautrøtt, og jeg som burde studere...har mista motivasjonen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Nå er man dautrøtt, og jeg som burde studere...har mista motivasjonen. 7205330[/snapback] Hva er det du studerer? Synes du gjør det hver dag? det er beundrerverdig, at du gidder og orker. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Nå er man dautrøtt, og jeg som burde studere...har mista motivasjonen. 7205330[/snapback] Hva er det du studerer? Synes du gjør det hver dag? det er beundrerverdig, at du gidder og orker. 7205360[/snapback] Vel, biologi for det meste. Jeg har eksamen i det om snaut 2 og en halv uke...har hatt den praktiske delen allerede, og det gikk rett til helvete. Må gjøre det ganske så bra om jeg skal bestå, noe jeg tviler på at jeg kommer til å gjøre. Vet ikke om jeg klarer å studere i dag da, tror jeg har fått nok av biologi for en stund. Dessuten har jeg andre lekser jeg burde gjøre, men har ikke lyst til å gjøre de heller akkurat nå. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Biologi.. Hva er det du vil, eller hva er det man kan jobbe med da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Ikke misforstå, studerer biologi på videregående nivå. Vet ikke om jeg orker å satse på en karriere innen det i fremtida...kanskje sykepleier dog. Selv om det ikke nødvendigvis har så mye å gjøre med biologi. Er avanserte greier dog..har gjort samtlige biologikurs som tilbys. Morsomt fag, men utrolig vanskelig til tider. Hva styrer du med på en torsdagskveld da, Striper? :O Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hva styrer du med på en torsdagskveld da, Striper? :O 7205418[/snapback] VGS nivå? hellsikes, jeg skal ta biologi neste år... Striper er kos!! Jeg gjør lekser (hva ellers) men joa Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hvorfor sjokkert over vgs-nivå biologi? Du gjør lekser ja, og her sitter jeg og later meg... *Skaffe seg et stort glass sjokolademelk* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hvorfor sjokkert over vgs-nivå biologi? 7205442[/snapback] Fordi.... Jeg trodde først du var sånn, ja glem det. Jeg bare missforsto hoho, lat deg i vei. det er litt sunt, en gang i blant. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Alriiiiiighty then. *gjespe* Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Trodde først det var en rottemus ting jeg 7205234[/snapback] Rotte sier du? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Kjipt og være trøtt når man har masse lekser som skal leveres i mårra! (Irritere seg veldig over at jeg var sjuk tirsdag og onsdag) Endret 2. november 2006 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg