Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grr.

Hvor vanskelig skal det være å finne en CD med sanger som Til Ungdommen og "Den fyrste song" og sånn uten Herbjørg Kråkevik eller Bjarne Brøndbo :|

 

Når jeg først er i gang, leter jeg også etter en CD eller noe med "Krystallklare dager", "Franck Pourcells Orchestra - Daydream" og en med "Jon Arne Corell - Synnes vakkerlåt".

 

Men neida.

Vanskelig...

 

Og det er snø og dritt ute.

*forbanne snøen*

Lenke til kommentar

Jeg var på en restaurant med en kompis for to timer siden...plutselig så jeg en svær, hvit rotte ved siden av en fontene som sto i restauranten. Fikk nesten sjokk før jeg fikk øye på pjokken som lekte med den (den var altså av plast).

 

Nå er man dautrøtt, og jeg som burde studere...har mista motivasjonen.

Lenke til kommentar
Nå er man dautrøtt, og jeg som burde studere...har mista motivasjonen.

7205330[/snapback]

Hva er det du studerer? Synes du gjør det hver dag? :ohmy:

det er beundrerverdig, at du gidder og orker.

7205360[/snapback]

 

Vel, biologi for det meste. Jeg har eksamen i det om snaut 2 og en halv uke...har hatt den praktiske delen allerede, og det gikk rett til helvete. Må gjøre det ganske så bra om jeg skal bestå, noe jeg tviler på at jeg kommer til å gjøre.

 

Vet ikke om jeg klarer å studere i dag da, tror jeg har fått nok av biologi for en stund. :p Dessuten har jeg andre lekser jeg burde gjøre, men har ikke lyst til å gjøre de heller akkurat nå.

Lenke til kommentar

Ikke misforstå, studerer biologi på videregående nivå. Vet ikke om jeg orker å satse på en karriere innen det i fremtida...kanskje sykepleier dog. :) Selv om det ikke nødvendigvis har så mye å gjøre med biologi.

 

Er avanserte greier dog..har gjort samtlige biologikurs som tilbys. Morsomt fag, men utrolig vanskelig til tider.

 

Hva styrer du med på en torsdagskveld da, Striper? :O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...