Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skrudde den på nå og hadde fått masse sinna meldinger.  :dontgetit:
Hvorfor det?

7204717[/snapback]

Jeg skal liksom drive å styre med å hogge bilen min nå. Fatter maser på meg om at jeg ikke har koblet på ledninger på batteriet og må få noen til å gjøre det. Jeg ringer typen og hører, og jeg må ringe videre til en kompis og høre om han kan gjøre det. Fatter ringer igjen og lurer på om jeg har klart det, jeg sier kanskje, og han maser om at jeg må få gjort det, og sette i setet i bilen og han lurer på hvordan slepetau jeg skal ha etc etc.

 

Jeg får ikke gjort noenting selv fordi jeg ikke har verktøy her og han jeg ringte etter typen min må komme opp hit med det, men han kan ikke enda fordi han spiser grandis og må ta bussen, så han skulle komme senere.

 

Hoggern stenger 7 og jeg må få samla sammen typen, en kompis og fatter før det, brokobla sammen masse ledninger, lade battereiet, skru i setet i bilen igjen og komme meg til horten.

 

Er det rart jeg er stressa?

Lenke til kommentar
nå sitter Jeg på biblioteket og venter på konferanse time, en gjeng med studenter som henter en ansvarlig på skolen nå fordi de ikke visste om jeg hadde lov å være her.

 

Etter hva jeg vet så tror jeg det er lov, men okei..[Jeg har ikke lov å være her uten tilsyn]

7204162[/snapback]

Hei Patrick. Du har helt sikkert ikke lov til å være der.

*håpe på at Erling kommer etter deg*

7204200[/snapback]

Jeg ble sparket ut av Jan Ove, skummleste inspektøren som eksiterer. :cry:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Mushi, da gjør man som meg..tar det imorra istedet

7204897[/snapback]

Må ta det idag, fordi jeg skulle egentlig ta det i mars, men jeg orket ikke. Snart kommer det mer snø, og jeg har ikke vinterdekk for de kasta jeg. I mårra kan ikke kompisen min hjelpe meg og jeg får ikke lov av fatter å sitte i bilen som blir taua fordi jeg aldri har gjort det før, men det har kompisen min, og han jobber så han rekker det ikke før etter 4, og da er hoggeren stengt. Må ta det idag, eller vente en uke, og det tørr jeg ikke, for da blir nok bilen stående et halvt år til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...