Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg forstår med øl er at det må være alkohol i det, ellers ser jeg ikke hvorfor noen skulle ville drikke det.

 

Jeg husket hvorfor jeg ikke drikker det da naboen hadde kjøpt inn mye her om dagen og jeg fikk. Maken til beskt skvip! Vil før drikke harsk melk.

 

Først lo han av meg for å drikke av skummet og sa at det under smakte bedre, men da det smakte helt likt tømte jeg ut. :p

Lenke til kommentar
Æsj altså! Nå flytter alle de jeg henger med på skolen til andre internater. Ta med seg tven og DVDene gjør de også!

7204688[/snapback]

Hvorfor det? Det er jo ikke noe snillt.

 

 

Jeg skrudde av telefonen min i en time fordi den bråket sånn og ejg ble stressa. Jeg skrudde den på nå og hadde fått masse sinna meldinger. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Æsj altså! Nå flytter alle de jeg henger med på skolen til andre internater. Ta med seg tven og DVDene gjør de også!

7204688[/snapback]

Hvorfor det? Det er jo ikke noe snillt.

 

 

Jeg skrudde av telefonen min i en time fordi den bråket sånn og ejg ble stressa. Jeg skrudde den på nå og hadde fått masse sinna meldinger. :dontgetit:

7204695[/snapback]

 

Fordi de ikke liker meg. :p, neida, deter av for skjellige grunner. Noen slutter, og andre flytter sammen på andre internat. I løpet av den siste uka har 5 stk. flyttet ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...