Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning.

7203461[/snapback]

Men her snakker du om akkurat det jeg og Aidskake gjør. Vi har møttes før, og skal møtes igjen om to uker. Allikevel er det et problem for deg? Nå løper du på en trendemølle her.

7203486[/snapback]

Ikke gjør dette personlig, du hadde klaget selv om det ikke var du som flørtet. :p

 

Koselig at dere møtes. Funket det? Er flørtingen over?

Lenke til kommentar
Hva er det som lissom er så galt med litt flørting da?

pøh, de som klager er nok de som ikke får seg no!  :!:

 

forøvrig vil jeg hjem og flørte med mine egen sussebass.. ugh, det der var faktisk litt for klissete, selv for meg! hihi! :love:

7203562[/snapback]

Yes, you can interest me in a sarcastic comment. :)

Lenke til kommentar
Hva er det som lissom er så galt med litt flørting da?

pøh, de som klager er nok de som ikke får seg no!  :!:

 

forøvrig vil jeg hjem og flørte med mine egen sussebass.. ugh, det der var faktisk litt for klissete, selv for meg! hihi! :love:

7203562[/snapback]

Det virker mer som at de som flørter ikke får seg noe... Jeg klarer meg ganske bra.

Lenke til kommentar

Nyhet!

 

Windows Live Messenger er et direktemeldingsnettverk (lynmeldingsnettverk) laget og driftet av Microsoft. Nettverket brukes til direkte kommunikasjon mellom to eller flere brukere.

 

Med dette programmet installert på din PC kan du prate med alle dine venner og kjente, uten å plage vettet av hundrevis av forumbrukere. MSN Live Messenger kan lastet ned ved å følge instruksjonene fra denne siden.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Nyhet!

 

Windows Live Messenger er et direktemeldingsnettverk (lynmeldingsnettverk) laget og driftet av Microsoft. Nettverket brukes til direkte kommunikasjon mellom to eller flere brukere.

 

Med dette programmet installert på din PC kan du prate med alle dine venner og kjente, uten å plage vettet av hundrevis av forumbrukere. MSN Live Messenger kan lastet ned ved å følge instruksjonene fra denne siden.

 

Lykke til!

7203646[/snapback]

 

Du er helten min.

Lenke til kommentar
Nyhet!

 

Windows Live Messenger er et direktemeldingsnettverk (lynmeldingsnettverk) laget og driftet av Microsoft. Nettverket brukes til direkte kommunikasjon mellom to eller flere brukere.

 

Med dette programmet installert på din PC kan du prate med alle dine venner og kjente, uten å plage vettet av hundrevis av forumbrukere. MSN Live Messenger kan lastet ned ved å følge instruksjonene fra denne siden.

 

Lykke til!

7203646[/snapback]

 

Så søtt. :wee:

 

 

 

Det beste er at det ikke kan rettes mot meg.

Lenke til kommentar
Nyhet!

 

Windows Live Messenger er et direktemeldingsnettverk (lynmeldingsnettverk) laget og driftet av Microsoft. Nettverket brukes til direkte kommunikasjon mellom to eller flere brukere.

 

Med dette programmet installert på din PC kan du prate med alle dine venner og kjente, uten å plage vettet av hundrevis av forumbrukere. MSN Live Messenger kan lastet ned ved å følge instruksjonene fra denne siden.

 

Lykke til!

7203646[/snapback]

takk for informasjonen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...