b-real Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning.7203461[/snapback] Enig så enig. Begynner også å bli litt lei den flørte-tingen som går på 24/7 her :\ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du kan låne mine, bruker dem ikke særlig. 7203448[/snapback] Haha, hjelp meg å finne mail adressen så skal jeg sende. 7203454[/snapback] Iran Embassy Oslo. Mailadressen til ambassadøren: [email protected] Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning. 7203461[/snapback] Enig. Det er vel for det meste det jeg fint kaller attentionwhores. Chitchat mellom 2 personer som ikke går noen steder og ikke er til interrese for noen andre an akuratt de 2 kan taes over msn. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Paris ble bitt av ape HAHA! jeg ser det for meg! hadde jeg vært frøken hiltons ape hadde jeg bitt jeg også! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Den var rettet mot Mushi, Steffy, Fredrik, B-Real og alle de andre forumtøsene. Ikke mot deg faktisk. Jeg driter faktisk i om du er imøtekommende. 7203389[/snapback] Nå virker det som om du tror jeg ikke liker deg. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 La oss få noen reale krangler igjen! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Paris ble bitt av apeHAHA! jeg ser det for meg! hadde jeg vært frøken hiltons ape hadde jeg bitt jeg også! 7203475[/snapback] Stakkars ape. Det er et vilt dyr, for faen. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning.7203461[/snapback] Enig så enig. Begynner også å bli litt lei den flørte-tingen som går på 24/7 her :\ 7203470[/snapback] hvordan kan man bli lei av flørting? :O Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Enig så enig. Begynner også å bli litt lei den flørte-tingen som går på 24/7 her :\ 7203470[/snapback] Du er bare misunnelig fordi ingen flørter med deg du Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 hvordan kan man bli lei av flørting? :O7203480[/snapback] Det er jævlig lett skal jeg fortelle deg...Du er bare misunnelig fordi ingen flørter med deg du 7203484[/snapback] Pff..jeg har verdens beste kjæreste IRL som flørter med meg så jeg trenger ikke dere forumtøser til å flørte med meg ellers takk.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning. 7203461[/snapback] Men her snakker du om akkurat det jeg og Aidskake gjør. Vi har møttes før, og skal møtes igjen om to uker. Allikevel er det et problem for deg? Nå løper du på en trendemølle her. Oki, da er vi enige da! forresten var det jeg som foreslo at du skulle få "troika i serveringspakke". jeg liker ikke troika, men den så bedre ut enn en vanlig liten sjokolade.. 7203464[/snapback] Den ble meget verdsatt Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Iran Embassy Oslo. Mailadressen til ambassadøren: [email protected] 7203472[/snapback] Sender om litt, SO ble plutselig litt spennende. EDIT: Takk forresten Endret 2. november 2006 av .patrick Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det noen her som ikke har MSN? Bruk den! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nå virker det som om du tror jeg ikke liker deg. 7203477[/snapback] Jeg er bare lei av at alle kritiserer min og Idas flørt. Ingenting personlig mot deg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sender om litt, SO ble plutselig litt spennende. 7203489[/snapback] Ok, kult, men jeg vil ha ballene i god behold. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hvordan kan man bli lei av flørting? :O7203480[/snapback] Det er jævlig lett skal jeg fortelle deg...Du er bare misunnelig fordi ingen flørter med deg du 7203484[/snapback] Pff..jeg har verdens beste kjæreste IRL som flørter med meg så jeg trenger ikke dere forumtøser til å flørte med meg ellers takk.. 7203485[/snapback] neeeeida! si meg, flørter du mye? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sender om litt, SO ble plutselig litt spennende. 7203489[/snapback] Hvis du kommer på TV skal du få 30 kroner. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning. 7203461[/snapback] Men her snakker du om akkurat det jeg og Aidskake gjør. Vi har møttes før, og skal møtes igjen om to uker. Allikevel er det et problem for deg? Nå løper du på en trendemølle her. Oki, da er vi enige da! forresten var det jeg som foreslo at du skulle få "troika i serveringspakke". jeg liker ikke troika, men den så bedre ut enn en vanlig liten sjokolade.. 7203464[/snapback] Den ble meget verdsatt Det er braaa! forøvrig har jeg ingenting imot din og Idas flørt! 7203486[/snapback] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Nå virker det som om du tror jeg ikke liker deg. 7203477[/snapback] Jeg er bare lei av at alle kritiserer min og Idas flørt. Ingenting personlig mot deg. 7203496[/snapback] Kjære deg, er det noen som kritiserer den så er det da bare å ta den til etterretning og finne andre kanaler som du kan bedrive det du ønsker å formidle til "Ida" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kjære deg, er det noen som kritiserer den så er det da bare å ta den til etterretning og finne andre kanaler som du kan bedrive det du ønsker å formidle til "Ida" 7203504[/snapback] Vi har tatt det til etteretning. Folk klager enda. Du har ikke sett meg og Ida snakke noe annet enn vanlig med hverandre her den siste tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg