Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning.

7203461[/snapback]

Enig så enig. Begynner også å bli litt lei den flørte-tingen som går på 24/7 her :\
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning.

7203461[/snapback]

Enig så enig. Begynner også å bli litt lei den flørte-tingen som går på 24/7 her :\

7203470[/snapback]

hvordan kan man bli lei av flørting? :O

Lenke til kommentar
hvordan kan man bli lei av flørting? :O

7203480[/snapback]

Det er jævlig lett skal jeg fortelle deg...
Du er bare misunnelig fordi ingen flørter med deg du  :)

7203484[/snapback]

Pff..jeg har verdens beste kjæreste IRL som flørter med meg så jeg trenger ikke dere forumtøser til å flørte med meg ellers takk..
Lenke til kommentar
Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning.

7203461[/snapback]

Men her snakker du om akkurat det jeg og Aidskake gjør. Vi har møttes før, og skal møtes igjen om to uker. Allikevel er det et problem for deg? Nå løper du på en trendemølle her.

 

Oki, da er vi enige da! forresten var det jeg som foreslo at du skulle få "troika i serveringspakke". jeg liker ikke troika, men den så bedre ut enn en vanlig liten sjokolade.. :p

7203464[/snapback]

 

Den ble meget verdsatt :wee:

Lenke til kommentar
hvordan kan man bli lei av flørting? :O

7203480[/snapback]

Det er jævlig lett skal jeg fortelle deg...
Du er bare misunnelig fordi ingen flørter med deg du  :)

7203484[/snapback]

Pff..jeg har verdens beste kjæreste IRL som flørter med meg så jeg trenger ikke dere forumtøser til å flørte med meg ellers takk..

7203485[/snapback]

neeeeida! si meg, flørter du mye?

Lenke til kommentar
Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning.

7203461[/snapback]

Men her snakker du om akkurat det jeg og Aidskake gjør. Vi har møttes før, og skal møtes igjen om to uker. Allikevel er det et problem for deg? Nå løper du på en trendemølle her.

 

Oki, da er vi enige da! forresten var det jeg som foreslo at du skulle få "troika i serveringspakke". jeg liker ikke troika, men den så bedre ut enn en vanlig liten sjokolade.. :p

7203464[/snapback]

 

Den ble meget verdsatt :wee:

Det er braaa! forøvrig har jeg ingenting imot din og Idas flørt!

7203486[/snapback]

Lenke til kommentar
Nå virker det som om du tror jeg ikke liker deg. :dontgetit:

7203477[/snapback]

Jeg er bare lei av at alle kritiserer min og Idas flørt.

 

Ingenting personlig mot deg. :)

7203496[/snapback]

Kjære deg, er det noen som kritiserer den så er det da bare å ta den til etterretning og finne andre kanaler som du kan bedrive det du ønsker å formidle til "Ida" ;)
Lenke til kommentar
Kjære deg, er det noen som kritiserer den så er det da bare å ta den til etterretning og finne andre kanaler som du kan bedrive det du ønsker å formidle til "Ida" ;)

7203504[/snapback]

 

Vi har tatt det til etteretning. Folk klager enda. Du har ikke sett meg og Ida snakke noe annet enn vanlig med hverandre her den siste tida.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...