Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har gitt opp å klage. Hvis SO5 er en egen tv-kanal, så er dere daytime-såpeseriene. Utrolig lav kvalitet, men folk flest er ikke hjemme til å se på. Så lenge dere oppfører dere som skikkelige mennesker og ikke sprengkåte fjortisser etterhvert som folk kommer hjem, så er det jo greit.

7203397[/snapback]

Så klag like mye på de andre da. Jeg forstår helt ærlig ikke hvorfor det jeg og Ida sier er så mye verre enn homsekosen mellom patrick og tomat-ulf, eller mellom mushi og alle guttene hennes.

 

Okey, nå ble jeg rett og slett dypt såret. Jeg som har hørt så mye om deg, også bryr du deg ikke? *riste på hodet*

7203398[/snapback]

 

Jeg antok alltid at du helst ville se meg død. :)

Lenke til kommentar
Once you go Ida, you never go back  ^^,

7203394[/snapback]

Jeg er i grunn enig.

7203407[/snapback]

Regna med det :wee:

 

Once you go Ida, you never go back  ^^,

7203394[/snapback]

Sant det bæibih :blush:

7203409[/snapback]

Hihi, som sagt; jeg har alltid rett ;)

 

:love:

 

 

Wuhu, den produktive fysikktimen (som stort sett har bestått av tegnespillet) blei avbrutt av rådgiver. Karrieresamtaler. :ermm:

Lenke til kommentar
Vi har gitt opp å klage. Hvis SO5 er en egen tv-kanal, så er dere daytime-såpeseriene. Utrolig lav kvalitet, men folk flest er ikke hjemme til å se på. Så lenge dere oppfører dere som skikkelige mennesker og ikke sprengkåte fjortisser etterhvert som folk kommer hjem, så er det jo greit.

7203397[/snapback]

Så klag like mye på de andre da. Jeg forstår helt ærlig ikke hvorfor det jeg og Ida sier er så mye verre enn homsekosen mellom patrick og tomat-ulf, eller mellom mushi og alle guttene hennes.

7203418[/snapback]

Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action!

Lenke til kommentar
Vi har gitt opp å klage. Hvis SO5 er en egen tv-kanal, så er dere daytime-såpeseriene. Utrolig lav kvalitet, men folk flest er ikke hjemme til å se på. Så lenge dere oppfører dere som skikkelige mennesker og ikke sprengkåte fjortisser etterhvert som folk kommer hjem, så er det jo greit.

7203397[/snapback]

Så klag like mye på de andre da. Jeg forstår helt ærlig ikke hvorfor det jeg og Ida sier er så mye verre enn homsekosen mellom patrick og tomat-ulf, eller mellom mushi og alle guttene hennes.

7203418[/snapback]

Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action!

7203434[/snapback]

Okey, SPOL TILBAKE? Har tomat-ulf pult jenta? :ohmy:

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action!

7203434[/snapback]

 

Når det er litt lengre, så tar det som oftest mer tid før man får besøkt personen man flørter med. Det er ganske logisk, ville du ikke sagt deg enig?

 

 

Prikketekoffert: Sure thing.

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action!

7203434[/snapback]

 

Når det er litt lengre, så tar det som oftest mer tid før man får besøkt personen man flørter med. Det er ganske logisk, ville du ikke sagt deg enig?

7203447[/snapback]

Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning.

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action!

7203434[/snapback]

 

Når det er litt lengre, så tar det som oftest mer tid før man får besøkt personen man flørter med. Det er ganske logisk, ville du ikke sagt deg enig?

 

 

Prikketekoffert: Sure thing.

7203447[/snapback]

Oki, da er vi enige da! forresten var det jeg som foreslo at du skulle få "troika i serveringspakke". jeg liker ikke troika, men den så bedre ut enn en vanlig liten sjokolade.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...