j-- Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Once you go Ida, you never go back ^^, 7203394[/snapback] Sant det bæibih Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 "rofl" Jeg kjeder meg.. 7203311[/snapback] Ahahahaha! :!: Mail det bildet til Irans ambassade! 7203393[/snapback] Hadde jeg enda hatt baller til det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hadde jeg enda hatt baller til det. 7203412[/snapback] Du får jaffakjeks av meg hvis du gjør det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Vi har gitt opp å klage. Hvis SO5 er en egen tv-kanal, så er dere daytime-såpeseriene. Utrolig lav kvalitet, men folk flest er ikke hjemme til å se på. Så lenge dere oppfører dere som skikkelige mennesker og ikke sprengkåte fjortisser etterhvert som folk kommer hjem, så er det jo greit. 7203397[/snapback] Så klag like mye på de andre da. Jeg forstår helt ærlig ikke hvorfor det jeg og Ida sier er så mye verre enn homsekosen mellom patrick og tomat-ulf, eller mellom mushi og alle guttene hennes. Okey, nå ble jeg rett og slett dypt såret. Jeg som har hørt så mye om deg, også bryr du deg ikke? *riste på hodet* 7203398[/snapback] Jeg antok alltid at du helst ville se meg død. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Once you go Ida, you never go back ^^, 7203394[/snapback] Jeg er i grunn enig. 7203407[/snapback] Regna med det Once you go Ida, you never go back ^^, 7203394[/snapback] Sant det bæibih 7203409[/snapback] Hihi, som sagt; jeg har alltid rett Wuhu, den produktive fysikktimen (som stort sett har bestått av tegnespillet) blei avbrutt av rådgiver. Karrieresamtaler. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hadde jeg enda hatt baller til det. 7203412[/snapback] Du får jaffakjeks av meg hvis du gjør det. 7203415[/snapback] Da forventer jeg at du har med en pakke orntlig jaffa på mandag. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Da forventer jeg at du har med en pakke orntlig jaffa på mandag. 7203422[/snapback] Siden jeg er så glad i deg skal du få det uansett. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Okey, nå ble jeg rett og slett dypt såret. Jeg som har hørt så mye om deg, også bryr du deg ikke? *riste på hodet* 7203398[/snapback] Jeg antok alltid at du helst ville se meg død. 7203418[/snapback] Jøss, gjorde du? Neeeida! Jeg bare passer på Ida! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jøss, gjorde du? Neeeida! Jeg bare passer på Ida! 7203429[/snapback] Ida er ikke i fare. Jeg er verdens mest harmløse person. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Vi har gitt opp å klage. Hvis SO5 er en egen tv-kanal, så er dere daytime-såpeseriene. Utrolig lav kvalitet, men folk flest er ikke hjemme til å se på. Så lenge dere oppfører dere som skikkelige mennesker og ikke sprengkåte fjortisser etterhvert som folk kommer hjem, så er det jo greit. 7203397[/snapback] Så klag like mye på de andre da. Jeg forstår helt ærlig ikke hvorfor det jeg og Ida sier er så mye verre enn homsekosen mellom patrick og tomat-ulf, eller mellom mushi og alle guttene hennes. 7203418[/snapback] Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action! Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jøss, gjorde du? Neeeida! Jeg bare passer på Ida! 7203429[/snapback] Ida er ikke i fare. Jeg er verdens mest harmløse person. 7203431[/snapback] Oki, hvis du sier det så! Men jeg bare advarer.. Hvis ida blir lei seg, skal jeg gjøre deg lei deg!! Oki? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Omg...SATAN så dere poster. Christ. SO5 har blitt en ren privat vennegjeng-msn drit. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Vi har gitt opp å klage. Hvis SO5 er en egen tv-kanal, så er dere daytime-såpeseriene. Utrolig lav kvalitet, men folk flest er ikke hjemme til å se på. Så lenge dere oppfører dere som skikkelige mennesker og ikke sprengkåte fjortisser etterhvert som folk kommer hjem, så er det jo greit. 7203397[/snapback] Så klag like mye på de andre da. Jeg forstår helt ærlig ikke hvorfor det jeg og Ida sier er så mye verre enn homsekosen mellom patrick og tomat-ulf, eller mellom mushi og alle guttene hennes. 7203418[/snapback] Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action! 7203434[/snapback] Okey, SPOL TILBAKE? Har tomat-ulf pult jenta? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. 7203434[/snapback] Hva har jeg gått glipp av!? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action! 7203434[/snapback] Når det er litt lengre, så tar det som oftest mer tid før man får besøkt personen man flørter med. Det er ganske logisk, ville du ikke sagt deg enig? Prikketekoffert: Sure thing. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Ahahahaha! :!: Mail det bildet til Irans ambassade! 7203393[/snapback] Hadde jeg enda hatt baller til det. 7203412[/snapback] Du kan låne mine, bruker dem ikke særlig. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Omg...SATAN så dere poster. Christ. SO5 har blitt en ren privat vennegjeng-msn drit. 7203438[/snapback] Hørte dere? Ikke bare julenissen som ser på. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Du kan låne mine, bruker dem ikke særlig. 7203448[/snapback] Haha, hjelp meg å finne mail adressen så skal jeg sende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action! 7203434[/snapback] Når det er litt lengre, så tar det som oftest mer tid før man får besøkt personen man flørter med. Det er ganske logisk, ville du ikke sagt deg enig? 7203447[/snapback] Jo, jeg forstår det absolutt. Problemet er at hvis man først skal flørte på forumet, og da i SO5, så er en del av poenget at man faktisk møter personen. Det blir noen uker/måneder med oppbygging/flørting, så kommer møtet og SO5 får rapporten. Det har funket for noen, ikke funket for andre, men folk forsøkte ihvertfall. Flørt og flørt som går ingen steder er ikke underholdning. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Tomat-Ulf får respekt, han flørtet med en jente, tok turen og pulte jenten. Mushi vet vi har type, så det har ingenting å si. Det er flørtingen som fortsetter og fortsetter uten resultater som vi irriterer oss over. Let's see some action! 7203434[/snapback] Når det er litt lengre, så tar det som oftest mer tid før man får besøkt personen man flørter med. Det er ganske logisk, ville du ikke sagt deg enig? Prikketekoffert: Sure thing. 7203447[/snapback] Oki, da er vi enige da! forresten var det jeg som foreslo at du skulle få "troika i serveringspakke". jeg liker ikke troika, men den så bedre ut enn en vanlig liten sjokolade.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg