Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

clvn

 

driver med og koder nå, lager en sånn "opplastning side" slik jeg kan laste opp bilder. Enn å komme inn ftp og lime inn bilder..

 

så langt har jeg kommet;

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
<?php
$tilkobling = mysql_connect("localhost"),
   	"brukernavn",
   	"password");
?>

7202575[/snapback]

Sjekk ut denne guiden her, har brukt den ganske masse selv =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

clvn koden er riktig.. Må bare skrive resten, men sakte.. tilkobling er ikke dette problemet jeg sliter med, det er "laste opp bilder" kode

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
<form action="filopplastning.php" method="post" enctype="multipart/form-data" name="form1">

<input type="file" name="fox">

<input name="" type="submit">

</form>

 

 

forresten vi må få ræva i gir i FFverden pokker

Endret av Fox
Lenke til kommentar
clvn koden er riktig.. Må bare skrive resten, men sakte.. tilkobling er ikke dette problemet jeg sliter med, det er "laste opp bilder" kode

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
<form action="filopplastning.php" method="post" enctype="multipart/form-data" name="form1">

  <input type="file" name="fox">

  <input name="" type="submit">

</form>

 

 

forresten vi må få ræva i gir i FFverden pokker

7202606[/snapback]

Du skal ikke lagre bildene i mysql, du skal bare lagre de i en mappe på serveren?

 

Tror du kan finne noen gode tutorials du kan stjele kode fra :)

Lenke til kommentar
Trøkk høres gøy ut.. Minner meg om Kurt. :love:

7202534[/snapback]

Hehe, det er gøy, men litt vanskelig i starten. Var like før jeg kjørte et par reoler over ende. :innocent:

7202551[/snapback]

Haha. :p Moro.

Lenke til kommentar
PHP er noe helt forjævlig :)

 

Og selvfølgelig ligner det på ActionScript, de fleste programmeringsspråk har likheter.

7202643[/snapback]

"Kan du ett, kan du lære flere,". Det lærte jeg hos HW. :p

 

Men jeg kan ingen, bare litt kjempeenkel knappeprogrammering i ActionScript.

 

(knapp.onPress) (playMovie) }

);

 

Eller noe.

Lenke til kommentar

Må kjøpe meg en "Lær ActionScript"-bok. Prøver å lære meg å lage fine menyer selv, men forsår ingenting av ._root, .call og method, men har forstått at det er ganske essensielt.

Lenke til kommentar
Må kjøpe meg en "Lær ActionScript"-bok. Prøver å lære meg å lage fine menyer selv, men forsår ingenting av ._root, .call og method, men har forstått at det er ganske essensielt.

7202677[/snapback]

Nå følte jeg meg n00b. :wee:

 

Jeg vil gjerne mer flash. Har drevet lite med det i det siste.

Lenke til kommentar
Da jeg jobbet på bokhandelen til mamma på OD-dagen, kunne jeg velge mellom en masse bøker som de skulle kaste. Selvsagt tok jeg en diger bok som het "PHP and MySQL Web Development" :D

7202676[/snapback]

For ikke så lenge sia solgte lokale bokhandleren ut masse "utgåtte" databøker for 10kr stk ^^,

Fleste var jo egentlig ikke veldig utgåtte, sett bort fra at det hadde kommet nyyy oplag av boka :wee:

Lenke til kommentar
Nå følte jeg meg n00b. :wee:

 

Jeg vil gjerne mer flash. Har drevet lite med det i det siste.

7202684[/snapback]

Hehe, jeg er ganske noob. Bruker som oftest guidet modus når jeg lager knapper. Vanskelig å få til alle tegna riktig, og det blir bare bugging om det blir feil.

 

Har startet på en egen liten animasjon nå. Bruker den til å øve meg på å tegne og animere ordentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...