Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mhm, og alt går bra helt til alle Bry-seg-bjørnene kommer med sine kommentarer:

 

- slutt å krange 'a. jeg skal på skolen i morgen, d er bæsj!! :p

- enig slutt me all krangliga! dere er alltid så sinte!! :ph34r:

7200865[/snapback]

Hvorfor må du si sånt da?! :( Det er så negativt, tenkt om noen tar seg nær av det. Jeg har skoledag til fire imorra, værsåsnill vær glad og positiv!

 

 

 

 

 

:cool:

Lenke til kommentar
JoachimR tror jeg faktisk er den eneste som klarer å lage politiske diskusjoner i SO. Og det er jo gøy.

7200757[/snapback]

Mhm, og alt går bra helt til alle Bry-seg-bjørnene kommer med sine kommentarer:

 

- slutt å krange 'a. jeg skal på skolen i morgen, d er bæsj!! :p

- enig slutt me all krangliga! dere er alltid så sinte!! :ph34r:

7200865[/snapback]

Jeg husker jeg klarte å overse det. Jeg mener. Bundy var her vel da også, men jeg husker ikke han. Jeg husker faktisk ikke noe av hva han har skrevet.

Lenke til kommentar
JoachimR tror jeg faktisk er den eneste som klarer å lage politiske diskusjoner i SO. Og det er jo gøy.

7200757[/snapback]

Mhm, og alt går bra helt til alle Bry-seg-bjørnene kommer med sine kommentarer:

 

- slutt å krange 'a. jeg skal på skolen i morgen, d er bæsj!! :p

- enig slutt me all krangliga! dere er alltid så sinte!! :ph34r:

7200865[/snapback]

Jeg husker jeg klarte å overse det. Jeg mener. Bundy var her vel da også, men jeg husker ikke han. Jeg husker faktisk ikke noe av hva han har skrevet.

7200901[/snapback]

Er kanskje fordi han har over 12k meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Bundy will be back.

7201016[/snapback]

Bundy går rolig opp trappene i lokalene til HW, han ser seg om. Den lange frakken flagrer bak benene hans mens han går raskt mot kontoret til Ueland og serverrommet.

Han stanser uten for Ueland og sparker opp døren, i det han holder sin revolver mot tennene til Ueland kommer b-real og sparker revolveren ut av hendene hans og han blir

sendt tilbake til Spamdimensjonen der han kom fra :cool:

Lenke til kommentar
Bundy will be back.

7201016[/snapback]

Bundy går rolig opp trappene i lokalene til HW, han ser seg om. Den lange frakken flagrer bak benene hans mens han går raskt mot kontoret til Ueland og serverrommet.

Han stanser uten for Ueland og sparker opp døren, i det han holder sin revolver mot tennene til Ueland kommer b-real og sparker revolveren ut av hendene hans og han blir

sendt tilbake til Spamdimensjonen der han kom fra :cool:

Lenke til kommentar
Bundy will be back.

7201016[/snapback]

 

Let's all pray that he will not.

7201056[/snapback]

Sist gang jeg prata med han, hadde han nesten 1500 dager igjen av banningen. Så.. Blir nok en stund til uansett. People change, you know.

 

 

Sirslask: b-real er ikke i HW-lokalene. :p

Lenke til kommentar
Bundy will be back.

7201016[/snapback]

Bundy går rolig opp trappene i lokalene til HW, han ser seg om. Den lange frakken flagrer bak benene hans mens han går raskt mot kontoret til Ueland og serverrommet.

Han stanser uten for Ueland og sparker opp døren, i det han holder sin revolver mot tennene til Ueland kommer b-real og sparker revolveren ut av hendene hans og han blir

sendt tilbake til Spamdimensjonen der han kom fra :cool:

7201072[/snapback]

 

ååå... så realistisk, så ekte, så fantastisk :D terningkast 6 fra meg :p

Lenke til kommentar
Bundy will be back.

7201016[/snapback]

 

Let's all pray that he will not.

7201056[/snapback]

Sist gang jeg prata med han, hadde han nesten 1500 dager igjen av banningen. Så.. Blir nok en stund til uansett. People change, you know.

 

 

Sirslask: b-real er ikke i HW-lokalene. :p

7201080[/snapback]

Jeg vet at han ikke er det men han passet til å sparke ut revolveren av hendene til bundy

Lenke til kommentar
Bundy will be back.

7201016[/snapback]

 

Let's all pray that he will not.

7201056[/snapback]

Sist gang jeg prata med han, hadde han nesten 1500 dager igjen av banningen. Så.. Blir nok en stund til uansett. People change, you know.

 

 

Sirslask: b-real er ikke i HW-lokalene. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...