Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pappa er litt små-sur på meg etter at jeg kjøpte blazer til 3000,-

Han klager alltid på at jeg kjøpe klær. Han sier selvfølgelig at det er greit, men han mener likevel at det er unødvendig.

6127692[/snapback]

Pappa gir f. Mamma kjøpte en buksedrakt til 7000, og pappas første kommentar var om det var på salg, han syntes visst ikke det var noe å si på. Men det handler vel mer om at pappa elsker shopping av klær selv. :)

Lenke til kommentar
Jeg gruer meg til helgen, da logger Herr Brun på og tar meg igjen(postcounten i so).

6127646[/snapback]

Var det ikke du som påstod at jeg lå så høyt oppe? Kanskje jeg har falt ned igjen? :p

Tørr ikke sjekke sånt...

6127684[/snapback]

Nei, du har 519 poster. Og den som har mest har 741(skarstad).

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Pappa er litt små-sur på meg etter at jeg kjøpte blazer til 3000,-

Han klager alltid på at jeg kjøpe klær. Han sier selvfølgelig at det er greit, men han mener likevel at det er unødvendig.

6127692[/snapback]

Pappa gir f. Mamma kjøpte en buksedrakt til 7000, og pappas første kommentar var om det var på salg, han syntes visst ikke det var noe å si på. Men det handler vel mer om at pappa elsker shopping av klær selv. :)

6127717[/snapback]

Pappa bruker mørke Levis 701 og skjorter fra Lauren (veldig primitivt) eller dress fra Armani eller Gucci, men han sier at jeg som er "liten gutt" uten inntekt ikke kan kjøpe meg mange blazere til 3000,-

Når han er ute å shopper gjør det liksom ikke noe, da bruker han fort 30k, men når jeg trenger klær er det noe annet :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...