Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg maser ikke såååå mye..?  :p

7198181[/snapback]

Neida, men pc-en her blir så treig om jeg skal sende mail, lese forum og være på msn samtidig... Gleder meg så sykt til neste år. >.<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neida, men pc-en her blir så treig om jeg skal sende mail, lese forum og være på msn samtidig... Gleder meg så sykt til neste år. >.<

7198192[/snapback]

 

Okidoki.

 

Ny pc til neste år?

7198195[/snapback]

Jepp. Men sannsynligvis ikke egen før sommerferien/høsten. :/

Lenke til kommentar
ohhhh, takk! du får gjerne lov å ta meg :O *Sleike seg i leppene* :D

7198272[/snapback]

Tourettes syndrom. Tourettes syndrom.

7198296[/snapback]

 

STRRRESS! *zzZzzzz*

 

Det er litt flaut egentlig. Jeg har aldri vært borti t-bane systemet før: dvs jeg vet ikke hvordan betalingen foregår, når og hvor de går, hvordan man finner ut avgangstider etc etc. Heldigvis har jeg månedskort så jeg slipper betalingsdelen :p

 

Jeg var borti trafikkanten.no før, men tenkte kanskje det var kun buss. I was wrong.

Lenke til kommentar
STRRRESS! *zzZzzzz*

 

Det er litt flaut egentlig. Jeg har aldri vært borti t-bane systemet før: dvs jeg vet ikke hvordan betalingen foregår, når og hvor de går, hvordan man finner ut avgangstider etc etc. Heldigvis har jeg månedskort så jeg slipper betalingsdelen :p

 

Jeg var borti trafikkanten.no før, men tenkte kanskje det var kun buss. I was wrong.

7198320[/snapback]

Eller så kan det være Creutzfeldt-Jakobs-syndromet du har fått, det har jeg lest om i en BOK og det betyr kugalskap!

 

Bare å skrive "Jernbanetorget [t-bane]" osv.

Lenke til kommentar
Ey, Marley. Så deg på HIG i dag, rakk ikke å hilse though. Hadde blitt for rart å presentere seg som Fisk1 og. :wee:

7198382[/snapback]

Særlig hvis det hadde vist seg å ikke være Marley. :p

 

Lurer på om Tomat-Ulf tenkte over det da han hilste på meg.

Lenke til kommentar
:w00t: Da var det gjort, 1332:2=666, konklusjon: Jeg er en real dobbelsatan.

 

Nå, om fem innlegg, vil hele verden bukke for mine føtter.

7198409[/snapback]

Hurray! Congrats.

 

Jeg hadde også 1337 en gang. Omtrent et minutt. Ikke særlig stort.

Lenke til kommentar
:w00t: Da var det gjort, 1332:2=666, konklusjon: Jeg er en real dobbelsatan.

 

Nå, om fem innlegg, vil hele verden bukke for mine føtter.

7198409[/snapback]

Hurray! Congrats.

 

Jeg hadde også 1337 en gang. Omtrent et minutt. Ikke særlig stort.

7198416[/snapback]

 

Hmm, mitt jubileum skal planlegges, og hele innlegget skal enten være et skikkelig spam-innlegg, eller et godt og utfyllende innlegg, og det skal være det siste jeg gjør før jeg legger meg.

 

1337 skal nytes.

Lenke til kommentar
Hmm, mitt jubileum skal planlegges, og hele innlegget skal enten være et skikkelig spam-innlegg, eller et godt og utfyllende innlegg, og det skal være det siste jeg gjør før jeg legger meg.

 

1337 skal nytes.

7198424[/snapback]

Ja, gjør det.

 

Jeg satt bare og posta, jeg. Så tenkte jeg "Nå har jeg vel snart 1337" poster, trykket "post" på posten jeg holdt på meg, og så postcounten bli satt til 1338. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...