Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, men jeg vil da ikke flytte hjemmefra. Da blir det ikke like morsomt å være alene hjemme. :p

Dessuten er det dyrt å bo hjemmefra.

7197110[/snapback]

Men det faktum at du ikke må si ifra hver gang du skal ut, kan drekke deg dritings i stua hjemme på en tirsdag og røyke inne, og spise godteri til frokost og middag - veier opp for det.

Lenke til kommentar
Joa, men jeg vil da ikke flytte hjemmefra. Da blir det ikke like morsomt å være alene hjemme. :p

Dessuten er det dyrt å bo hjemmefra.

7197110[/snapback]

Men det faktum at du ikke må si ifra hver gang du skal ut, kan drekke deg dritings i stua hjemme på en tirsdag og røyke inne, og spise godteri til frokost og middag - veier opp for det.

7197120[/snapback]

Jeg er ute når jeg vil så lenge jeg er hjemme til midnatt i uken og 2 i helgene. Jeg røyker ikke, drikker ikke og har ikke godt av å spise godteri til frokost og middag.

Lenke til kommentar
Jeg er ute når jeg vil så lenge jeg er hjemme til midnatt i uken og 2 i helgene. Jeg røyker ikke, drikker ikke og har ikke godt av å spise godteri til frokost og middag.

7197137[/snapback]

Du er kjedelig. :wee:

 

 

Jeg må slutte å ta telefonen :ph34r: Skal JOBBE 2 timer etterpå. Herregud! Jeg kommer til å dø! Har jeg ikke lært noe av dette dr. phil programmet? LÆR Å SI NEI FOR FAEN! :cry:

 

EDIT: kom på at når jeg jobber så kan jeg ta med meg kattesand på krita og få fatter til å kjøre meg hjem. Orker ikke bære 10 kg kattesand i 20 min.

En ting løst :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg er ute når jeg vil så lenge jeg er hjemme til midnatt i uken og 2 i helgene. Jeg røyker ikke, drikker ikke og har ikke godt av å spise godteri til frokost og middag.

7197137[/snapback]

Du er kjedelig. :wee:

 

 

Jeg må slutte å ta telefonen :ph34r: Skal JOBBE 2 timer etterpå. Herregud! Jeg kommer til å dø! Har jeg ikke lært noe av dette dr. phil programmet? LÆR Å SI NEI FOR FAEN! :cry:

7197150[/snapback]

Lær å si nei til å jobbe når du er arbeidsledig? Hørtes lurt ut.

 

Jeg vet at jeg er kjedelig.

Lenke til kommentar
Lær å si nei til å jobbe når du er arbeidsledig? Hørtes lurt ut.

 

Jeg vet at jeg er kjedelig.

7197189[/snapback]

Jeg skal jobbe 1-1,5 time og får 75 kr timen rett i hånda siden det er svart.

 

Hvs er det jeg sier? Jeg har jo råd til mat også da.

 

 

Jeg skal jobbe etterpå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...