Herr Brun Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 @brun og demille: Det pussige med å flytte ut fra "hjemme", er at du alltid er alene 7197080[/snapback] Joa, men jeg vil da ikke flytte hjemmefra. Da blir det ikke like morsomt å være alene hjemme. Dessuten er det dyrt å bo hjemmefra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Så nettopp "en ubehagelig sannhet". Faen, den var virkelig skummel =/ 7197092[/snapback] Jeg vil også se den. Har den kommet på dvd enda? 7197102[/snapback] Vet ikke, vi så den på kino med klassen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Joa, men jeg vil da ikke flytte hjemmefra. Da blir det ikke like morsomt å være alene hjemme. Dessuten er det dyrt å bo hjemmefra. 7197110[/snapback] Men det faktum at du ikke må si ifra hver gang du skal ut, kan drekke deg dritings i stua hjemme på en tirsdag og røyke inne, og spise godteri til frokost og middag - veier opp for det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Joa, men jeg vil da ikke flytte hjemmefra. Da blir det ikke like morsomt å være alene hjemme. Dessuten er det dyrt å bo hjemmefra. 7197110[/snapback] Men det faktum at du ikke må si ifra hver gang du skal ut, kan drekke deg dritings i stua hjemme på en tirsdag og røyke inne, og spise godteri til frokost og middag - veier opp for det. 7197120[/snapback] Jeg er ute når jeg vil så lenge jeg er hjemme til midnatt i uken og 2 i helgene. Jeg røyker ikke, drikker ikke og har ikke godt av å spise godteri til frokost og middag. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg er ute når jeg vil så lenge jeg er hjemme til midnatt i uken og 2 i helgene. Jeg røyker ikke, drikker ikke og har ikke godt av å spise godteri til frokost og middag. 7197137[/snapback] Du er kjedelig. Jeg må slutte å ta telefonen Skal JOBBE 2 timer etterpå. Herregud! Jeg kommer til å dø! Har jeg ikke lært noe av dette dr. phil programmet? LÆR Å SI NEI FOR FAEN! EDIT: kom på at når jeg jobber så kan jeg ta med meg kattesand på krita og få fatter til å kjøre meg hjem. Orker ikke bære 10 kg kattesand i 20 min. En ting løst Endret 1. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg er ute når jeg vil så lenge jeg er hjemme til midnatt i uken og 2 i helgene. Jeg røyker ikke, drikker ikke og har ikke godt av å spise godteri til frokost og middag. 7197137[/snapback] Du er kjedelig. Jeg må slutte å ta telefonen Skal JOBBE 2 timer etterpå. Herregud! Jeg kommer til å dø! Har jeg ikke lært noe av dette dr. phil programmet? LÆR Å SI NEI FOR FAEN! 7197150[/snapback] Lær å si nei til å jobbe når du er arbeidsledig? Hørtes lurt ut. Jeg vet at jeg er kjedelig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Lær å si nei til å jobbe når du er arbeidsledig? Hørtes lurt ut. Jeg vet at jeg er kjedelig. 7197189[/snapback] Jeg skal jobbe 1-1,5 time og får 75 kr timen rett i hånda siden det er svart. Hvs er det jeg sier? Jeg har jo råd til mat også da. Jeg skal jobbe etterpå Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er det ikke bare 4 linjer i signaturen?? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ja, hva så megvel ? 7197310[/snapback] Se på han Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Finn et inlegg av han og trykk på rapporter knappen Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Finn et inlegg av han og trykk på rapporter knappen 7197317[/snapback] OK, har et innlegg av han EDIT: da var det rarportert Endret 1. november 2006 av megvel Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du er flink Det er kaldt ute. Håper det ikke snør før fredag. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Åh. nå er jeg klar for å dra hjem for dagen ass.. dessuten spiste jeg så mye i sted at jeg knapt klarer å puste.. blæ. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Huff, jeg har et vitenskapsprosjekt pågående i en kjele på kjøkkenbenken, lurer på hvor lenge jeg kan ignorere behovet for oppvask Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Lenge. Flere uker faktisk. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Huff, jeg har et vitenskapsprosjekt pågående i en kjele på kjøkkenbenken, lurer på hvor lenge jeg kan ignorere behovet for oppvask 7197375[/snapback] Leeeenge vis du kjøper oppvaskmaskin Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Lenge. Flere uker faktisk. 7197378[/snapback] Kjelen ble brukt til å varme innholdet av en boks spaghetti, for deretter å fylles med vann så det ikke skulle sette seg. Så langt har jeg klart å ignorere den siden forrige mandag, men jeg tror det blir verre når den begynner å glefse etter meg. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Huff, jeg har et vitenskapsprosjekt pågående i en kjele på kjøkkenbenken, lurer på hvor lenge jeg kan ignorere behovet for oppvask 7197375[/snapback] Haha! Til det begynner å leve ting der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg