Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starte klubb?

Det gikk akkurat opp for meg at jeg egentlig begynner senere på onsdager, og med halvannen til to timers margin kunne rukket en buss allikevel. :wallbash:

7196983[/snapback]

Du slår ikke meg. Jeg er blakk, tom for kattesand (et stort problem), kattene er gale, jeg har ikke mat, jeg slo tåa mi, jeg har mensen, jeg vilha godteri, typen får kake på jobben i mårra, jeg drikker vann. :ph34r:

Lenke til kommentar
Starte klubb?

Det gikk akkurat opp for meg at jeg egentlig begynner senere på onsdager, og med halvannen til to timers margin kunne rukket en buss allikevel. :wallbash:

7196983[/snapback]

Du slår ikke meg. Jeg er blakk, tom for kattesand (et stort problem), kattene er gale, jeg har ikke mat, jeg slo tåa mi, jeg har mensen, jeg vilha godteri, typen får kake på jobben i mårra, jeg drikker vann. :ph34r:

7196992[/snapback]

 

Jeg kan hjelpe deg med penger, kattesand, "katteleker", *Blåse på*. godteri og kake :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg det så gøy her, at det er nummeret før jeg begynner å se på Das Boot, noe som vil binde meg til godstolen i nesten fem timer :ermm:

 

Nei, søren heller, vi går for Patton istedet vi.

 

@brun og demille: Det pussige med å flytte ut fra "hjemme", er at du alltid er alene :wow:

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...