j-- Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Men nuh tror jeg det er nattinatt (:Gå og legga meg i armkroken te clvn. Jaj 7195841[/snapback] Jupp, nå er det natta for oss Natta til alle dere andre^^ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kom paa tv for beste kostyme i dag Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 JASSÅ DU!! Nå kaller jobber, igjen og igjen Så må vi se om noen FITTEBYROKRATER kan få rompa i gir idag også Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 ehh, ja. Nå er det kommi en del snø siden i går, det er 5 minus ute og det blåser. Gjett hvem som har utegym i dag >_> Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Goooood moring, Sunshine! Utegym i snø er bare artig! 5minus er heller ikke mye. (Kanskje fordi jeg er nordlending? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Neida er ikke kulda jeg er redd for. Ikke snøen heller for den saks skyld. Er bare litt trøtt til å gymme ute. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Da så. Vi har svømming med butterfly nå for tiden. Hm, jeg bør kanskje spise noe snart. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 god morgen alle sammen.. da er jeg oppe... baguettene står i åmmen og kaffen står på bordet *nyte livet* og om en halv time skal jeg på skolen *dagen ødelagt* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Morgen, horer. Jeg er trøtt. Jeg vil ikke på åpen dag. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Morgen, horer. Jeg er trøtt. Jeg vil ikke på åpen dag. 7196037[/snapback] Så la vær? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Yay, nå er jeg i farta! Men tror ikke Ida er det.. =( Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Så la vær? 7196048[/snapback] Jeg kan ikke. Obligatorisk skitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Fy eff! Det er 15 minus ute :| Og jeg skal GÅ til skolen? Bare ser for meg nyhetsoverskriftene. "Gutt (20) skulle gå til skolen, frøs ballene av seg" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Fy eff!Det er 15 minus ute :| Og jeg skal GÅ til skolen? Bare ser for meg nyhetsoverskriftene. "Gutt (20) skulle gå til skolen, frøs ballene av seg" 7196074[/snapback] "Burde kledd på seg mer, sier ekspert." Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Fy eff!Det er 15 minus ute :| Og jeg skal GÅ til skolen? Bare ser for meg nyhetsoverskriftene. "Gutt (20) skulle gå til skolen, frøs ballene av seg" 7196074[/snapback] Her er det -4. Vans'ene mine liker ikke snø og slafs, så dette kan bli intressant.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Det er så godt å måtte parkere scooteren for vinteren og belage seg på buss, man blir så mye mer innestengt. I går gikk strømmen ørten ganger, så det var ingen aktive alarmer som kunne vekke meg tidsnok til å komme meg på bussen, og i dag gikk jeg den vesle kilometeren som er å gå til stasjonen, kun for å se at bussen drar fra meg mens jeg fortsatt er på andre sida av jernbanen Lurer på om jeg kommer meg på skolen i morgen jeg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Herlig. Jeg har forsovet meg en halvtime. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Jaja, da ble det Robocop 3 til frokost. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Det er så godt å måtte parkere scooteren for vinteren og belage seg på buss, man blir så mye mer innestengt. I går gikk strømmen ørten ganger, så det var ingen aktive alarmer som kunne vekke meg tidsnok til å komme meg på bussen, og i dag gikk jeg den vesle kilometeren som er å gå til stasjonen, kun for å se at bussen drar fra meg mens jeg fortsatt er på andre sida av jernbanen Lurer på om jeg kommer meg på skolen i morgen jeg 7196121[/snapback] Deg var det lenge siden jeg hadde sett. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Herlig. Jeg har forsovet meg en halvtime. 7196122[/snapback] Sukk. Hva skal det bli av deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg