Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nja, jeg mener bare at de karene burde være litt mere aktive, ikke bare vente på spm og så svare kontant.

 

Kan love dere at selv de mest innbarka svartmetallerene har meninger om rosa vs svarte spandexbukser.

7195791[/snapback]

Jeg har svært klare meninger og jeg er tross alt vokalist i ett svartmetalband og trommis i et annet.

Lenke til kommentar
Jeg elsker HotTopic.

Hadde jeg hatt penger, er det mye jeg skulle kjøpt der.

 

7194291[/snapback]

Hottopic er gode på bandtskjorter. Vært innom et par butikker i statene da. Slitsomt og rotete. Sukk.

7194317[/snapback]

Jeg kjøpte Snakes on a Plane-t-skjorten min der, samtidig som jeg kjøpte Vote for Pedro. Knallsjappe. De spilte TMV i bakgrunnen.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Den nye enda låten fra albumet "Kill"; "Death Walking Terror" av Cannibal Corpse er fet som polerte julegriser! Kickass!

 

Unearth nå, tror jeg blir sittendes i soffan til 3 jeg. =D

7195723[/snapback]

 

Du er litt seint ute, Svisj metal har eksistert i minst 2-3 år nå :p

De er veeeeldig trege med å legge inn nyere videoer på lista si, så man hører stort sett samme låtene uke etter uke når folk stemmer dem fram.

 

Mitt tidligere band, WAF, har faktisk vært gjester på programmet. Jeg satt ved PC'n og svarte på alt mulig rart folk sendte spm om, og alt gikk rett ut på TV-skjermen. Sådetså.

 

PS: Grutle er barsk

7195730[/snapback]

Har jo hørt Death Walking Terror helt siden Digi-packen av Kill kom ut. Sangen er fet fordet. =D

Lenke til kommentar

Synes ikke sangen er noe spes. Nå sender de stonegard igjen. Begynner å bli litt lei den sangen, hører den overalt synes jeg.

 

Vurderer å legge meg nå, ryggen dreper meg snart, men jeg er ikke helt sikker... :hmm:

 

Vegard ser ut som et piggsvin :wee:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Har ikke hørt jeg heller, dessverre. Men de er morro live, hvertfall.

 

Møtte Vegard på Inferno for masse år siden, fordi han kjente han ene som var sammen med meg. Og vips, sto guden der plutselig og småchatta, og jeg klarte ikke å stotre fram noenting enn "jeg digger musikken din" :p Starstruck ftw!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Det er meldt minus i mårra. Håper det ikke blir snø eller is til torsdag, for da får jeg ikke hogd bilen min :(

 

Går å legger meg nå jeg, skal bare ut i stormen og prøve å røyke igjen. Faen å vanskelig det skal være idag :wee:

 

Sov godt alle gutta. *vinke*

 

Plan for i mårra: vaske opp ferdig, tømme kattedo og være arbeidsledig her og.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...