mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Er det på svisj metal Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Nja, jeg mener bare at de karene burde være litt mere aktive, ikke bare vente på spm og så svare kontant. Kan love dere at selv de mest innbarka svartmetallerene har meninger om rosa vs svarte spandexbukser. Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Nja, jeg mener bare at de karene burde være litt mere aktive, ikke bare vente på spm og så svare kontant. Kan love dere at selv de mest innbarka svartmetallerene har meninger om rosa vs svarte spandexbukser. 7195791[/snapback] Jeg har svært klare meninger og jeg er tross alt vokalist i ett svartmetalband og trommis i et annet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg elsker HotTopic.Hadde jeg hatt penger, er det mye jeg skulle kjøpt der. 7194291[/snapback] Hottopic er gode på bandtskjorter. Vært innom et par butikker i statene da. Slitsomt og rotete. Sukk. 7194317[/snapback] Jeg kjøpte Snakes on a Plane-t-skjorten min der, samtidig som jeg kjøpte Vote for Pedro. Knallsjappe. De spilte TMV i bakgrunnen. Endret 1. november 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Ble litt flaut til tider når mamma sendte meldinger på TV ala "Hei vennen, vi sitter og ser på deg nå!" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 haha. Jeg er glad jeg ikke har mamma Jeg hadde dødd hvis noe sånt hadde skjedd :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Mener å huske vi hadde en diskusjon om hvem som er kjekkest i Darkthrone også. Tror de fleste ble enige om at Nocturno Culto er kjekkest, fordi han er blond. Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Axes Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Den nye enda låten fra albumet "Kill"; "Death Walking Terror" av Cannibal Corpse er fet som polerte julegriser! Kickass! Unearth nå, tror jeg blir sittendes i soffan til 3 jeg. =D 7195723[/snapback] Du er litt seint ute, Svisj metal har eksistert i minst 2-3 år nå De er veeeeldig trege med å legge inn nyere videoer på lista si, så man hører stort sett samme låtene uke etter uke når folk stemmer dem fram. Mitt tidligere band, WAF, har faktisk vært gjester på programmet. Jeg satt ved PC'n og svarte på alt mulig rart folk sendte spm om, og alt gikk rett ut på TV-skjermen. Sådetså. PS: Grutle er barsk 7195730[/snapback] Har jo hørt Death Walking Terror helt siden Digi-packen av Kill kom ut. Sangen er fet fordet. =D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Ojjjjjj gammel Emperor-video jo!! Gromlåten, det. Vegard ser så barsk ut i plast-armor! Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Synes ikke sangen er noe spes. Nå sender de stonegard igjen. Begynner å bli litt lei den sangen, hører den overalt synes jeg. Vurderer å legge meg nå, ryggen dreper meg snart, men jeg er ikke helt sikker... Vegard ser ut som et piggsvin Endret 1. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Mulig det, men du må være enig i at Ihsahn ser frekk ut i plast-rustning. Han gjør seg bra på TV. Han hadde med den lekerustningen på Inferno ifjor også bare på den låten. Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Han er skikkelig nice Blir nesten øm i knæra her borte Har sansen for Stonegard. Har hørt mye av det gamle, men ikke fått somla meg til å høre den nye plata. Er den verdt å få tak i? Parterte ektemannen og la ham i 3 kofferter Endret 1. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Ihsahn kan ta seg ei kringle. Torgrim fra Stonegard heller da. Han er jo til og med fra den beste byen i Norge Men for søren. Nå ble jeg faen klute meg trøtt. Legge seg? Ja takk. Plan for i morra; Være arbeidsledig. Ciao, people Endret 1. november 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Har ikke hørt jeg heller, dessverre. Men de er morro live, hvertfall. Møtte Vegard på Inferno for masse år siden, fordi han kjente han ene som var sammen med meg. Og vips, sto guden der plutselig og småchatta, og jeg klarte ikke å stotre fram noenting enn "jeg digger musikken din" Starstruck ftw! Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Det er meldt minus i mårra. Håper det ikke blir snø eller is til torsdag, for da får jeg ikke hogd bilen min Går å legger meg nå jeg, skal bare ut i stormen og prøve å røyke igjen. Faen å vanskelig det skal være idag Sov godt alle gutta. *vinke* Plan for i mårra: vaske opp ferdig, tømme kattedo og være arbeidsledig her og. Endret 1. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Natti natt mushi..visste ikke du var metaljente,da Kos, det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Sov godt alle gutta. *vinke* 7195835[/snapback] Natta Astrid =) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Natta tilbake NÅ skal jeg gå, selv om jeg går glipp av hammerfall. Ha en fin dag i morgen alle sammen! Selv om den sikkert blir litt kald Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Meldt 20 cm snø her i morra, vissnok Men nuh tror jeg det er nattinatt (: Gå og legga meg i armkroken te clvn. Jaj Natti, nattemennesker! Sova godt og alt sånt bull. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Hammerfall høres bedre ut enn på mange år syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg