Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En artig detalj er at i samme studio som Svisj Metal er det sentralbord for en homochattelinje.

 

Og chatverten sitter og kobler over folk som vil snakke "privat" med hverandre. Så vi satt av og til og lytta på samtaler på høyttaler. Men ikke privatsamtaler..mest sånn folk som prata om hva de hadde til middag idag, til 25kr/min.

Lenke til kommentar

hmm.

føler at man havna i dyp depresjon bare ved å svare på det selvmordsspørsmålet :p

 

Jeg nådde trinn 69 og er visst i dyp depresjon.

Og jeg må si jeg svarte ærlig...

 

"Du angir at du har tanker om selvmord. Dette er et alvorlig signal om at du trenger hjelp. Selvmord i forbindelse med depresjon er spesielt meningsløst, fordi depresjon er en sykdom som kan helbredes.

 

Du har symptomer på en dyp depresjon. Tilstanden ser ut til å medføre alvorlige problemer i ditt liv og din hverdag, og du bør straks søke hjelp hos din egen lege.

 

Uansett om du har en depresjon eller ikke, bør du straks ta kontakt med din lege. Fortell også din familie, eller dine nærmeste venner, hvordan du har det. Da kan de støtte deg og verne deg mot selvmord, til du er frisk igjen.

 

Du bør ikke oppfatte dette testresultatet som en sikker vurdering av din mentale helse, eller hvorvidt behandling er nødvendig eller ikke. Gå alltid til legen hvis du føler deg deprimert, eller hvis ditt daglige funksjonsnivå er påvirket på en måte som gjør deg bekymret eller gir deg angst."

 

Bullcrap.

Jeg har null tro på min familie.

Alt de gjør er å stappe i meg piller og sende meg tilbake til psykolog, og jeg vet fra før av at det ikke hjelper.

Jeg satser på at alt blir bedre med musikk og søvn :D

 

 

Nå SKAL jeg sove!

natta :D

Lenke til kommentar
snittleif er gladest :)

 

Jeg fikk 59 :wee: Gle litt glad selv om testen bare er bullshit. Tok samma greia for noen mnd siden og da fikk jeg godt over 70.

7195772[/snapback]

Det spørs jo akkurat på humøret akkurat når du svarer da. Jeg fryser nå, så da fikk jeg dårlig poengsum fordi jeg er sur. Gi meg en halvtime så får jeg etpar poeng, da har jeg fyret godt nok :p

Lenke til kommentar
Fryser DU?

 

Er du syk? Hvor kaldt er det hos deg nå? Frostrøyk?

7195779[/snapback]

Det er vel under femten nå tenker jeg, da fryser selv jeg. Også er det noe snodig med peisen idag, selv om jeg har stengt av all trekk så brenner det opp på ett blunk. Tror kanskje det kan ha noe med stormen å gjøre :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...