Niqābninja Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hm. Jeg er så gla jeg kan røyke inne hos mamma, jeg. Tror kanskje jeg hadde dødd om jeg hadde skullet gått ut nå >.< Tror været har.. gone mental, elns. O.o Har også vært plaga med teit rygg i det siste. Heldigvis har jeg folk i klassen som gidder knekke den opp og massere i løpet av skoledagen. Noe bra på svisj metal? (: Edit; Nattnatt, ØB. Sova godt Endret 1. november 2006 av bazukh Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Tar tidlig kvelden jeg, godnatt. 7195691[/snapback] natta ØB =) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Mye bra på metal ja. Går på nrk2 Røyken slukka to ganger og det er sneiper overalt ute. Askebegeret har velta EDIT: cannibal corpse snart Er glad jeg ikke skal ut i mårra. Endret 1. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Skulle ønske jeg fant fjernkontrollen min og fikk skifta kanal fra nrk1 til hvilken som helst annen kanal. Så i stedet for å se på Svisj, sitter jeg her med Fleetwood Mac. Kos det også Iaf når man er stuptrett. Bare krølle seg sammen under dyna og forsvinne... Natta SO5 Lenke til kommentar
Axes Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Mye bra på metal ja. Går på nrk2 Røyken slukka to ganger og det er sneiper overalt ute. Askebegeret har velta EDIT: cannibal corpse snart Er glad jeg ikke skal ut i mårra. 7195698[/snapback] ØH MAI GAD! NOW FZX Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Cannibal kommer nå da Er det beste musikkprogrammet. Mye medre enn metal på ztv og headbangersball på mtv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Ja, veit, men tv'n er nede >.< Sitter heller og hører på CoF her oppe Ih, her har det slutta å snø, men det blåser like herlig. Håper det gir seg før jeg ska te skola. Jeg slepper nå i hvert fall å vasse i gjørme i morra (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Hmm... Laptop ftw. Men uansett. Før jeg sovner og sånn... ehh. hva faen skulle jeg si. *glemsk* xD Er det bare meg, eller stilner RPP om jeg ikke poster bilder der på en stund? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Slaps er djevelens verk. Snø som er så fint å koselig også blir den bare ekkel, våt og jævlig. Enten så kan det være bart og tørt uten is, eller så kan det være snø smurf: du uten rpp, blir som meg uten so - det bare går ikke. Endret 1. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Axes Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Den nye enda låten fra albumet "Kill"; "Death Walking Terror" av Cannibal Corpse er fet som polerte julegriser! Kickass! Unearth nå, tror jeg blir sittendes i soffan til 3 jeg. =D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Slaps er djevelens verk. Snø som er så fint å koselig også blir den bare ekkel, våt og jævlig. Enten så kan det være bart og tørt uten is, eller så kan det være snø smurf: du uten rpp, blir som meg uten so - det bare går ikke. 7195721[/snapback] Jeg tror jeg bare ska si at jeg er enig i hele posten jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Nå kommer snart den nye satyricon sangen. Den gruppa er noe av det bedre som har kommet fra norge. Ikke så avanserte sanger at det gjør noe, men det er i det minste bra, i motsettning til dimmu. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Den nye enda låten fra albumet "Kill"; "Death Walking Terror" av Cannibal Corpse er fet som polerte julegriser! Kickass! Unearth nå, tror jeg blir sittendes i soffan til 3 jeg. =D 7195723[/snapback] Du er litt seint ute, Svisj metal har eksistert i minst 2-3 år nå De er veeeeldig trege med å legge inn nyere videoer på lista si, så man hører stort sett samme låtene uke etter uke når folk stemmer dem fram. Mitt tidligere band, WAF, har faktisk vært gjester på programmet. Jeg satt ved PC'n og svarte på alt mulig rart folk sendte spm om, og alt gikk rett ut på TV-skjermen. Sådetså. PS: Grutle er barsk Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Hhehe det må ha vært kult Kunne ønske jeg også var så flink at jeg var med i band Klarer kanskje to grep på gitar og har null sangstemme og rytme. Tror jeg er ment for noe annet her i livet, men hva... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Det var kult, ja. Folk spør om de mest utrolige ting. Satt og snakka om rosa spandex-drakt med chattere mens vi så på en blackmetal-video. Noen må ta seg av de fortapte kattene også. Du har funnet din plass Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Datasmurf: Ser igjennom filmlista di nå.. Forest warrior Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Noen må ta seg av de fortapte kattene også. Du har funnet din plass 7195737[/snapback] Blir ikke noe penger av det Katter er dyre å holde liv i. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Det var kult, ja. Folk spør om de mest utrolige ting. Satt og snakka om rosa spandex-drakt med chattere mens vi så på en blackmetal-video. Spm til bandene i studio kommer inn på en egen PC, så vi får svare på dem i ro og mak, så dukker både spm og svaret opp etter hverandre på TV'n til slutt. Bare meg som syns nye satyricon-videoen var svært lik King? Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Bitex: inviter med meg neste gang Fant tøff test: http://community.netdoktor.com/ccs/no/depr...lf/goldberg.jsp Test og se hvor deprimert du er! EDIT: ja den er det når du nevner det. Lik melodi. Endret 1. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Datasmurf: Ser igjennom filmlista di nå.. Forest warrior 7195738[/snapback] ha ha mye sært der mangler 3-4 filmer som er lånt og aldri returnert men Forest Warrior er litt... eh... spess 200 år gammelt indianerspøkelse who knows kung-fu og kicker assen på pangditter og stuff. roundhousekicks etc. speisa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg