Pjokk Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 FAEN I HELVETES JÆVLA DRITT! Dersom den teoretiske eller den praktiske prøven ikke bestås, kan ny prøve ikke avlegges før det har gått henholdsvis to eller fire uker. 7195336[/snapback] Det er like greit, så slipper du å være taxisjåfør for alle tullinger som ikke får seg lappen....! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Ikke nok med at du er en sur faen, du er en frekk faen og. 7194850[/snapback] HEY! Personangrep! JARMO!!! *ropepå* FAEN I HELVETES JÆVLA DRITT! Dersom den teoretiske eller den praktiske prøven ikke bestås, kan ny prøve ikke avlegges før det har gått henholdsvis to eller fire uker. 7195336[/snapback] Don't worry man..det ordner seg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 FAEN I HELVETES JÆVLA DRITT! Dersom den teoretiske eller den praktiske prøven ikke bestås, kan ny prøve ikke avlegges før det har gått henholdsvis to eller fire uker. 7195336[/snapback] Kjørte du ned ei gammal kjerring eller noe? Den var iallefall litt lei og forklare bort når jeg kjørte opp. 7195352[/snapback] Nei, ingen ble kjørt ned. Skjønner ingenting jeg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nei, ingen ble kjørt ned. Skjønner ingenting jeg. 7195380[/snapback] De sier jo til deg hva du gjorde feil. Jeg fikk lappen selvom jeg sugde balle på rundkjøring. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hadde en gammel kar på sikkert 80 år jeg. Han var så snill atte. Men så kjører jeg som en gud også da Fikk en overaskende enkel rute da. Går nok bedre nesten gang Fredrik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Fikk beskjed om at jeg kjørte utmerket og jeg tok både hensyn til mennesker og dyr i trafikken o.O Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Fikk beskjed om at jeg kjørte utmerket og jeg tok både hensyn til mennesker og dyr i trafikken o.O 7195410[/snapback] Jeg har aldri kjørt på noenting. Stopper bilen hvis jeg ser en katt og kjører rundt mus i veikanten Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har aldri kjørt på noenting. Stopper bilen hvis jeg ser en katt og kjører rundt mus i veikanten 7195415[/snapback] Jeg tror jeg har meid ned ca 6 hele grevlingfamilier, inkludert hele slekta Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Du er satans avkom. Håper for guds skyld du stopper for å sjekke om de er daue. Kult hvis de ligger i grøfta med innvollene på utsiden og lider. Endret 31. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 På oppkjøringen min måtte jeg ta opp igjen parkeringen tre ganger, jeg bråbremset midt i et overgangsfelt med folk på på rødt lys og jeg brøt vikeplikten min. Likevel har jeg lappen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg parkerte for første gang to uker etter jeg fikk lappen Skjønner ikke hvorfor jeg ikke lærte det Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du er satans avkom. Håper for guds skyld du stopper for å sjekke om de er daue. Kult hvis de ligger i grøfta med innvollene på utsiden og lider. 7195434[/snapback] Du tror vel for faen jeg kjører på de med vilje du. Selvfølgelig sjekker jeg at de er daue Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du tror vel for faen jeg kjører på de med vilje du. Selvfølgelig sjekker jeg at de er daue 7195481[/snapback] Jeg tror ikke at du gjør det med vilje. Glemte en smily der et sted. Bra du sjekker at de er døde, er utrolig mange som ikke gjør det. De som kjørte på den ene katten min f.ex. Kult å få katta hjem med sprukket milt. Faen at ikke de som kjørte på han hadde stoppa og tatt han med til dyrlegen. Da hadde jeg spart 3000 kr og katta hadde sluppet å ligge å lide hele natta til dyrlegen åpnet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Dette er en merkelig tråd når man ikke oppdaterer hele tiden. På forrige side leste jeg at Ø.B. kjørte ned ei gammel kjerring på førerprøven sin..sjekker nå, så står det her "Sjekker du at de er døde?" "Selvsagt sjekker jeg at de er døde"..mhmm.. (skjønner jo det er katter det er snakk om nå, men) Endret 31. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er snakk om grevlinger, men jeg får alltid vridd det over til katter. Jeg skjønner ikke hvordan det skjer. Det samme skjedde ista når det var snakk om sopp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Så grevlingen din kom hjem med sprukket milt, altså? Bor den i taket ditt? Endret 31. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Så grevlingen din kom hjem med sprukket milt, altså?Bor den i taket ditt? 7195521[/snapback] nei katten Var øb som hadde kjørt på grevling og jeg dro frem at den ene katten min også hadde det. EDIT: nei den bor ikke i taket. Der har jeg bare Ellediller og Krokkofanter. Endret 31. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette er en merkelig tråd når man ikke oppdaterer hele tiden. På forrige side leste jeg at Ø.B. kjørte ned ei gammel kjerring på førerprøven sin..sjekker nå, så står det her "Sjekker du at de er døde?" "Selvsagt sjekker jeg at de er døde"..mhmm.. (skjønner jo det er katter det er snakk om nå, men) 7195509[/snapback] Må ikke ta meg så bokstavelig hele tiden Jaja kjører heller ned grevlinger enn katter. Hadde jeg truffet en katt hadde det jaggu meg tatt lang tid før jeg hadde kommet over det.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så grevlingen din kom hjem med sprukket milt, altså?Bor den i taket ditt? 7195521[/snapback] mushi er crazy cat woman. En av kattene hennes ble påkjørt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg må få meg et liv snart, så jeg har noe annet å snakke om enn katter. Er dere ikke lei meg snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg