Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahah! Hvor lang tid tar det å gå til statoil? 10 min kanskje?

 

Men, ja, jeg er imponert

7195160[/snapback]

Vel, det tok litt tid ned, siden jeg trodde Kiwi hadde åpent fram til 23 så ble det en god omvei. Og hjemover "lå" jeg og "støttet" meg mot vinden. Skulle latt Lars skifte dekk på bilen på lørdag... Ikke at det hindrer meg i stor grad, skiftet til vinterdekk rundt 15 januar iår. Nyttårsaften var det ett sabla strev å kjøre fra Sandefjord til Stokke... :wee:

Lenke til kommentar
Jeg hører på "Golden Years" sanger på Media Center dingsen på hotellrommet. :wee:

7193506[/snapback]

Hvorfor har jeg fått en inntrykk av at du praktisk talt alltid bor på et eller annet hotell?

7193727[/snapback]

Fordi jeg ofte gjør det? :innocent:

 

Robbie, ditt hotellfantom. Si fra om du stikker innom ekstravagante Skien, så gir jeg deg omvisning. ;)

7193760[/snapback]

Skal jeg gjøre! Du får si i fra om du er ute og reiser - hvem vet, kanskje jeg er i samme by. :wee:
Lenke til kommentar
Jeg må kanskje *huff* kjøre kattungene til vestlandet. 4 timer og 45 min å kjøre hver vei. Må låne bilen din hvis jeg skal det, for den bruker minst bensin.  :ermm:

7195211[/snapback]

Hvor på vestlandet? Det kan nok hende jeg kan gidde å være med... Hvis jeg kjører, som vet hvordan gasspedal og gir bør behandles, bruker den nok ikke stort mer enn 0,5 - 0,55 :)

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Hvor på vestlandet? Det kan nok hende jeg kan gidde å være med... Hvis jeg kjører, som vet hvordan gasspedal og gir bør behandles, bruker den nok ikke stort mer enn 0,5 - 0,55 :)

7195281[/snapback]

Eplefe skulle kanskje ha den ene og læreren hennes den andre. Skal hun ha dem, så slipper jeg dem av hos kjæresten hennes, så sparer jeg 1,5 time kjøring hver vei. Og ja du kan godt få være med ;)

 

 

Gud, jeg har lyst på godteri. *lage seg first price rundstykker*

Lenke til kommentar
Eplefe skulle kanskje ha den ene og læreren hennes den andre. Skal hun ha dem, så slipper jeg dem av hos kjæresten hennes, så sparer jeg 1,5 time kjøring hver vei. Og ja du kan godt få være med ;)

7195296[/snapback]

Lenge til? Jeg er jo forsåvidt ledig for øyeblikket, men det kan fort forandre seg når jeg begynner å søke jobber ;)

Lenke til kommentar
FAEN I HELVETES JÆVLA DRITT!

 

Dersom den teoretiske eller den praktiske prøven ikke bestås, kan ny prøve ikke avlegges før det har gått henholdsvis to eller fire uker.

7195336[/snapback]

Kjørte du ned ei gammal kjerring eller noe?

Den var iallefall litt lei og forklare bort når jeg kjørte opp.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...