Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg noen gang får en liten snørrunge som innbiller seg at han får lov til å gå rundt og tigge godteri som noe annet enn julebukk skal han gå utkledd som en prinsesse.

7193242[/snapback]

 

Jeg vurderer å kle meg selv ut som svartmetaller når jeg blir større og gå å og banke på dørene til eldre mennesker :wee:

 

Ja, jeg tar kamera med, sånn at jeg får med ansiktsuttrykkene.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kle meg selv ut som svartmetaller når jeg blir større og gå å og banke på dørene til eldre mennesker :wee:

 

Ja, jeg tar kamera med, sånn at jeg får med ansiktsuttrykkene.

7193293[/snapback]

Tror ikke de blir så skremte, annenhver fyr fra ungdomsskolen her går jo med sort outfit, langt hår og naglebelte og tror de skiller seg ut. :roll:

Hadde vært mer redd for en kar med fine klær i disse dager, alle har jo så stygg klesstil.

Lenke til kommentar
Tror ikke de blir så skremte, annenhver fyr fra ungdomsskolen her går jo med sort outfit, langt hår og naglebelte og tror de skiller seg ut.  :roll:

Hadde vært mer redd for en kar med fine klær i disse dager, alle har jo så stygg klesstil.

7193318[/snapback]

 

Hva hvis man legger til et satanisk brøl og slenger litt rundt med slegga si (altså den slegga som mange svartmetallere har og tror de er så ewohl)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...