Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, tror ene ungen som var på døra i sta får en liten skuffelse når han ser at det jeg la oppi posen, en våt sokk pakket inn i aluminiumsfolie... :roll:

7193100[/snapback]

Tenk hvis det var broren min du ga den til :(

 

Da skal jeg gruse deg.

 

Teggy: Jeg trodde Bodø var i Buskerud helt til i dag, så i Bodø er jeg nok ikke noe ekstratilbehør. :blush:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Halloween, gitt. Tror du ikke drittungene hadde guts nok til å spamme ned ringeklokken min, og når jeg gikk ut for å få en slutt på galskapen la jeg merka til at de små parasittene ikke hadde kledd seg ut en gang.

7193127[/snapback]

Så sant, så sant! Her er situasjonen likedan! Ungene har bare på seg en vrengt boblejakke, og forventer at jeg skal putte noe i den slitne Spar-posen deres når de så fort og uryddig som mulig fremfører "trick or treat, Halloween, penger eller godteri".

Lenke til kommentar
haha, tror ene ungen som var på døra i sta får en liten skuffelse når han ser at det jeg la oppi posen, en våt sokk pakket inn i aluminiumsfolie... :roll:

7193100[/snapback]

Tenk hvis det var broren min du ga den til :(

 

Da skal jeg gruse deg.

7193147[/snapback]

det er bare på gøy da :wee: og tror ikke broren din går rundt her. og tenk deg ansiktet på ungen når han tømmer godteriet sitt ut på bordet og sammen med godteriet ruller det ut en våt sokk :love:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Teggy: Jeg trodde Bodø var i Buskerud helt til i dag, så i Bodø er jeg nok ikke noe ekstratilbehør.   :blush:

7193147[/snapback]

Haha. Nei, Bodø er i Nordland. :)

 

Vel vel, skulle jeg noengang komme dit du bor, regner jeg med at du er ekstrastuff i ballrommet? :blush:

 

Selvom du ikke liker MacGyver.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...