Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud! Når det er snakk om å henge ut folk. Så kan vel i det minste dere allvitende folka slutte å henge ut meg! Får ikke jeg lov å "henge ut" folk, så kan ikke dere det heller :wee:

7192957[/snapback]

Tildekt søtt kompliment, ever heard of?

7192975[/snapback]

Det er så ikke ment på den måten! Slutt å "gi komplimenter" eller "heng ut" meg, takk..

Dere er ikke perfekte :wee: ikke jeg heller :D

Lenke til kommentar
Det er så ikke ment på den måten! Slutt å "gi komplimenter" eller "heng ut" meg, takk..

Dere er ikke perfekte :wee: ikke jeg heller :D

7192986[/snapback]

Hva vet du om det? Hvorfor skulle jeg ikke gi deg et sannferdig kompliment? Har du så dårlig selvtillit at du tar alt som blir sagt i din retning eller om deg som person som kritikk?

Lenke til kommentar
Eyh, pineapple, tror vi skulle legge saken død.

 

Nytt tema: Hallowieners. :)

7193037[/snapback]

Jeg er da helt inne på en helt annen sak nå: selvtillit, ballrom på IKEA, at eplene og jeg er fucking good friends og at IKEA og fredrik elsker pygméer. Du henger ikke helt med :ohmy:

 

Og det du sier skal være et nytt tema, pratet vi om for to timer siden.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Det er så ikke ment på den måten! Slutt å "gi komplimenter" eller "heng ut" meg, takk..

Dere er ikke perfekte :wee: ikke jeg heller :D

7192986[/snapback]

Hva vet du om det? Hvorfor skulle jeg ikke gi deg et sannferdig kompliment? Har du så dårlig selvtillit at du tar alt som blir sagt i din retning eller om deg som person som kritikk?

7193020[/snapback]

 

Skal jeg være ærlig? Jeg har ikke et topp selvbilde nei. Men jeg greier å høre noe fint om meg å. Veit det er noen som synes jeg er kos! Men når det kommer fra folk som jeg veit ikke liker meg, så har jeg vanskelig for å tro at det er positivt! Spesielt ikke når det er i en slik diskusjon! Spar dere, vil ikke høre noe mer om meg! Det er nok!

Lenke til kommentar
Eyh, pineapple, tror vi skulle legge saken død.

 

Nytt tema: Hallowieners. :)

7193037[/snapback]

Halloweenshitkids kan brenne :p

 

Det ringte på og jeg, som selvfølgelig ikke tenkte på hvilken dato det er, gikk ned og møtte tre stygge tryner i døra. Jeg fikk slengt fra meg et høflig "Stikk!", før jeg låste døra og skrudde av ringekokka, for så å gå opp og legge meg igjen.

 

De har jo ikke gjort en dritt for meg, hvorfor skal jeg gi de godteri.

Og i hvert fall når de faktisk prøver true det til seg?

 

Nei, julebukk er mye koseligere ^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...