theoriginalAidskake Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Grønne er best. Røde epler kan ta seg en bolle. Eller kringle. 7-eleven reklamen var.. merkelig.. men jeg er ikke overraska over resultatet. 7192951[/snapback] Syntes de 7eleven reklamene bare blir særere og særere. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Herregud! Når det er snakk om å henge ut folk. Så kan vel i det minste dere allvitende folka slutte å henge ut meg! Får ikke jeg lov å "henge ut" folk, så kan ikke dere det heller 7192957[/snapback] Tildekt søtt kompliment, ever heard of? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Herregud! Når det er snakk om å henge ut folk. Så kan vel i det minste dere allvitende folka slutte å henge ut meg! Får ikke jeg lov å "henge ut" folk, så kan ikke dere det heller 7192957[/snapback] Tildekt søtt kompliment, ever heard of? 7192975[/snapback] Det er så ikke ment på den måten! Slutt å "gi komplimenter" eller "heng ut" meg, takk.. Dere er ikke perfekte ikke jeg heller Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 7192986[/snapback] Det ække låv å påste i RPP uten bilde! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Du har kverruleringen inne Pjuus. Nå gjenstår det bare å lære seg litt (selv)ironi og humor så er du der Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Har han prosjekt om kreative mennesker elns? Hvilke filmer liker kreative mennesker? Hvilke serier og prog. følger kreative mennesker? Hvilken sjanger hører kreative mennesker på? Endret 31. oktober 2006 av Wh00t Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er så ikke ment på den måten! Slutt å "gi komplimenter" eller "heng ut" meg, takk..Dere er ikke perfekte ikke jeg heller 7192986[/snapback] Hva vet du om det? Hvorfor skulle jeg ikke gi deg et sannferdig kompliment? Har du så dårlig selvtillit at du tar alt som blir sagt i din retning eller om deg som person som kritikk? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Eyh, pineapple, tror vi skulle legge saken død. Nytt tema: Hallowieners. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Eyh, pineapple, tror vi skulle legge saken død. Nytt tema: Hallowieners. 7193037[/snapback] Jeg er da helt inne på en helt annen sak nå: selvtillit, ballrom på IKEA, at eplene og jeg er fucking good friends og at IKEA og fredrik elsker pygméer. Du henger ikke helt med Og det du sier skal være et nytt tema, pratet vi om for to timer siden. Endret 31. oktober 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er så ikke ment på den måten! Slutt å "gi komplimenter" eller "heng ut" meg, takk..Dere er ikke perfekte ikke jeg heller 7192986[/snapback] Hva vet du om det? Hvorfor skulle jeg ikke gi deg et sannferdig kompliment? Har du så dårlig selvtillit at du tar alt som blir sagt i din retning eller om deg som person som kritikk? 7193020[/snapback] Skal jeg være ærlig? Jeg har ikke et topp selvbilde nei. Men jeg greier å høre noe fint om meg å. Veit det er noen som synes jeg er kos! Men når det kommer fra folk som jeg veit ikke liker meg, så har jeg vanskelig for å tro at det er positivt! Spesielt ikke når det er i en slik diskusjon! Spar dere, vil ikke høre noe mer om meg! Det er nok! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Og da hører vi på pjuus og stopper å prate om henne. Så skaper vi litt god stemning. Noen som vil joine lekedilla? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er litt enig i pjuus på enkelte ting her. Men pjuus; vær en smule mindre desperat til å avslutte diskusjoner og ro ned utropstegnbruken din Lenke til kommentar
Erren Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Lekedillawhat, TeggY? Jeg blir sikkert gjerne med. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 La oss snakke om jula. Jeg kan nesten ikke vente på og få masse dyre gaver for så og "glemme" og ringe for å takke. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hallo. Kanskje på tide å ikke dra det videre. Haha. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) My ass is a boat and so on and so on. MARIA BINGO! Endret 31. oktober 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Lekedillawhat, TeggY?Jeg blir sikkert gjerne med. 7193078[/snapback] Sånn nytt senter her jeg bor, med masse kule leker og stuff. Ca samme som ballrommet til AnAnAs, bare at vi har masse ekstrastuff! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Eyh, pineapple, tror vi skulle legge saken død. Nytt tema: Hallowieners. 7193037[/snapback] Halloweenshitkids kan brenne Det ringte på og jeg, som selvfølgelig ikke tenkte på hvilken dato det er, gikk ned og møtte tre stygge tryner i døra. Jeg fikk slengt fra meg et høflig "Stikk!", før jeg låste døra og skrudde av ringekokka, for så å gå opp og legge meg igjen. De har jo ikke gjort en dritt for meg, hvorfor skal jeg gi de godteri. Og i hvert fall når de faktisk prøver true det til seg? Nei, julebukk er mye koseligere ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 leker! oboy! oboy! oboy! oboy! oboy! Sånn ellers så skal epler være grønne og sure. Men nå har jeg ikke spist epler siden jeg var 4 år, så jeg vet ikke. Allergi ftl Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 moren til Fleksnes er død haha, tror ene ungen som var på døra i sta får en liten skuffelse når han ser at det jeg la oppi posen, en våt sokk pakket inn i aluminiumsfolie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg