Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slike kommentarer er nedverdigende og har INTET å gjøre her på forumet. Syns du at personen er stygg så får du lov til å mene det, men du driver ikke uthenging på den måten i det hele tatt, for det er akkurat det som blir realiteten når du kommer med slike utsagn.

7192766[/snapback]

 

Du er ikke verdens peneste mann! Ikke du heller, og heller ikke du. Jeg er hvertfall ikke verdens peneste jente. Jeg har ikke sett halvparten av befolkningen i verden! Vær så snill og hør på hva jeg sier da! Jeg mente det ikke sånn. Kan vi droppe det?

Lenke til kommentar
*vise ord*

7192766[/snapback]

Hail b-real.

Nå kan man legge den død, hvis du vil pjuus. :)

7192789[/snapback]

Jeg ville ikke bringe det opp engang!! Ekke så gøy at vi diskuterer smurfen heller.. Har bare blitt ALT for mye oppstyr. Da er den ballen død! Men jeg står for det jeg sa!

Lenke til kommentar
Du er ikke verdens peneste mann! Ikke du heller, og heller ikke du. Jeg er hvertfall ikke verdens peneste jente. Jeg har ikke sett halvparten av befolkningen i verden! Vær så snill og hør på hva jeg sier da! Jeg mente det ikke sånn. Kan vi droppe det?

7192786[/snapback]

Vi dropper det ja, men tenk litt før man poster slike kommentarer. Man vet aldri hvordan personen det er snakk om tenker om sitt egent utseende og man skal være litt påpasselig med akkurat dette.

 

Men vi legger nå denne saken død.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...