Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Vedder på at hvis en gutt sa til f.eks smårips_eier "slutt å spamme ned tråden med bilder av deg selv" så hadde ikke noen brydd seg om kommentaren, men siden det er en jente som disser en gutt som tilfeldigvis er litt stygg så er det plutselig slik at hun tror hun er noe også drar dere frem "ja, du er ikke akkurat den peneste selv" osv osv.  :roll:

7192537[/snapback]

Jeg sier det fordi datasmurf skal få lov til å poste så mange bilder av seg selv han vil, uten at noen skal rakke ned på utseende hans, eller si at han poster for mye.. Dette skal vel strengt tatt bare gjøres av moderatorer, og såvidt jeg vet er ikke pjuus det.

Jeg driter langt i om det er datasmurf, Marley, smårips_eier eller deg selv som poster mye.. Vil man poste bilder av seg selv, så synes jeg man skal få lov til det.

7192563[/snapback]

Hvem er det som "nekter" folk i å poste bilder? Give me info NUH! Slike ting skal ikke skje på våre forumer i det hele tatt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom masse snø inatt, det er digg det. :)

7192622[/snapback]

DIGG?

 

Snøen kom, og vips så var alle kundene ti hakk surere, våtere og mer illeluktende enn vanlig. Snøen kom, og jeg har falt på stumpen tre ganger i dag. Snøen kom, og bena mine er blå fordi jeg enda ikke har fått kjøpt vintersko. Snøen kom, bussen bare kjørte forbi busstoppet fordi jeg måtte sitte inne i skuret siden det snødde sånn og da så ikke bussen meg.

 

Fortsatt like digg? Ikke for meg i hvert fall. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvem er det som "nekter" folk i å poste bilder? Give me info NUH! Slike ting skal ikke være på våre forumer i det hele tatt.

7192650[/snapback]

Ingen som nekter eller noe, bare pjuus som la inn en liten post om hvor mange bilder datasmurf posta, og hvor lite hun, og visstnok flere andre synes om det.

Lenke til kommentar
Hvem er det som "nekter" folk i å poste bilder? Give me info NUH! Slike ting skal ikke skje på våre forumer i det hele tatt.

7192650[/snapback]

Det var mer av en intervensjon, noe a la det vi gjorde med Bundy. Skulle ikke være noe med utseende, bare en "du poster kanskje litt mye?"-kommentar.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Hadde du sagt det samme til han ansikt til ansikt, så kan du få ha utsagnet ditt i fred. Men jeg tviler ;)

7192633[/snapback]

Ja.. Få smurfen hit så skal jeg si at han ikke skal spamme så jævlig i RPP. Jeg sa ikke at han var stygg heller så ikke kom med det der nå!! Jeg ekke feig.. Jeg står ved det jeg sier! Og kan gjerne si det face 2 face..

For jeg sa ikke at han var stygg.. Det er noe dere vrir det til, det som er feil med denne diskusjonen.. Dere vil bare lese det dere vil lese og dermed tror dere feil om hva jeg mener!!

Lenke til kommentar
Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!
Men du blir faktisk mindre pen og mindre koselig ved å poste så jævlig mange bilder her.. 

Nei, jeg vetke helt.. Dette var hvertfall det jeg fant som kunne minne om at du ikke synes datasmurf akkurat er Brad Pitt..

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!

Men du blir faktisk mindre pen og mindre koselig ved å poste så jævlig mange bilder her.. 

Nei, jeg vetke helt.. Dette var hvertfall det jeg fant som kunne minne om at du ikke synes datasmurf akkurat er Brad Pitt..

7192721[/snapback]

 

Mange av venna mine er ikke Brad Pitt, og Brad ekke så jævlig tel å skryte av heller! Jeg syntes de fleste med ikke TOPP utseendet er koseligst! Sa også det.. At han sikkert var en hyggelig gutt.

Og ja, jeg veit og har hørt at jeg er mindre pen sjøl, så jeg skal ikke si noe.. *bla bla bla* Men jeg mente det ikke sånn!! Han er ikke drømmetypen min, men så finnes ikke den perfekte / drømme gutt/jenta heller!

Jeg mente ikke at han var stygg! Og ja, man mister litt penheten i seg når man flasher rundt å viser seg fram!! Ja, jeg synes det.

Og nok en gang mente ikke å si at han var STYGG!! :wee:

Lenke til kommentar

Oki,har lest hva det gjelder om her og jeg ber dere holde slike ting for dere selv neste gang. Vil Datasmurf poste bilder av han så er han i sin fulle rett til å gjøre det og det er INTET å gjøre med i det hele tatt.

Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!

Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK :wee:

7188484[/snapback]

Slike kommentarer er nedverdigende og har INTET å gjøre her på forumet. Syns du at personen er stygg så får du lov til å mene det, men du driver ikke uthenging på den måten i det hele tatt, for det er akkurat det som blir realiteten når du kommer med slike utsagn.

 

ALLE har lov til å poste i RPP og ser jeg flere slike kommenterer eller hinting til noe slikt neste gang så blir det mere en bare tilsnakk. Det er ikke slik vi skal ha det her på forumet og håper at det var en engangstilfelle.

Lenke til kommentar
Mange av venna mine er ikke Brad Pitt, og Brad ekke så jævlig tel å skryte av heller! Jeg syntes de fleste med ikke TOPP utseendet er koseligst! Sa også det.. At han sikkert var en hyggelig gutt.

Og ja, jeg veit og har hørt at jeg er mindre pen sjøl, så jeg skal ikke si noe.. *bla bla bla* Men jeg mente det ikke sånn!! Han er ikke drømmetypen min, men så finnes ikke den perfekte / drømme gutt/jenta heller!

Jeg mente ikke at han var stygg! Og ja, man mister litt penheten i seg når man flasher rundt å viser seg fram!! Ja, jeg synes det.

Og nok en gang mente ikke å si at han var STYGG!! :wee:

7192756[/snapback]

Neinei, men måten du sa det på skulle tilsi at du ikke var stor fan av ham akkurat..

 

Forresten, så var Brad Pitt bare en random fyr jeg satte inn.. Kunne likegodt være Orlando Bloom, SteffyBoy eller fredrik, alt ettersom hva du liker. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...