Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For ti minutter siden var jeg alene, det var mørkt ute, regnet, blåste og jeg hørte mystiske lyder. Så ringte det på døren, jeg vurderte om jeg bare skulle ignorere det siden det sikkert var noen småunger, men så gikk jeg likevel ut for å se, den som befant seg utenfor var min søsters venninne som kom for å se Hotell Cæsar med meg :wee:

 

Aldri blitt så glad for å se hu på lang tid. ^^

Lenke til kommentar
Okey.. Baksnakking er kos! Takk for den!!  :dontgetit:

7192525[/snapback]

Baksnakking? Jeg visste jo at du kom til å lese det. Har bare ingen bilder å poste, så det måtte bli her jeg viste hva jeg synes om saken. :)

7192535[/snapback]

Det visste du ikke :p For jeg pleier ikke lese gjennom alle sidene siden sist jeg var her, det var en tilfeldighet at jeg leste det!! Så takk igjen.. Det var kos det!

Og jeg står ved det jeg sa i RPP.. Men la oss legge den diskusjonen død.. Er det noe du / dere vil ta opp med meg og hva jeg sa send meg PM!!

 

... :wee:

Lenke til kommentar
Vedder på at hvis en gutt sa til f.eks smårips_eier "slutt å spamme ned tråden med bilder av deg selv" så hadde ikke noen brydd seg om kommentaren, men siden det er en jente som disser en gutt som tilfeldigvis er litt stygg så er det plutselig slik at hun tror hun er noe også drar dere frem "ja, du er ikke akkurat den peneste selv" osv osv.  :roll:

7192537[/snapback]

Jeg sier det fordi datasmurf skal få lov til å poste så mange bilder av seg selv han vil, uten at noen skal rakke ned på utseende hans, eller si at han poster for mye.. Dette skal vel strengt tatt bare gjøres av moderatorer, og såvidt jeg vet er ikke pjuus det.

Jeg driter langt i om det er datasmurf, Marley, smårips_eier eller deg selv som poster mye.. Vil man poste bilder av seg selv, så synes jeg man skal få lov til det.

Lenke til kommentar
For ti minutter siden var jeg alene, det var mørkt ute, regnet, blåste og jeg hørte mystiske lyder. Så ringte det på døren, jeg vurderte om jeg bare skulle ignorere det siden det sikkert var noen småunger, men så gikk jeg likevel ut for å se, den som befant seg utenfor var min søsters venninne som kom for å se Hotell Cæsar med meg :wee:

 

Aldri blitt så glad for å se hu på lang tid. ^^

7192549[/snapback]

 

Din søsters venninne kommer for å se Hotell Cæsar også har du tid til å skrive om det her :roll:

Lenke til kommentar
Pjuus er dust ass. :( Tenk å si at selveste Jack osbourne (les:datasmurf) ikke skal poste i RPP.

7192507[/snapback]

Vedder på at hvis en gutt sa til f.eks smårips_eier "slutt å spamme ned tråden med bilder av deg selv" så hadde ikke noen brydd seg om kommentaren, men siden det er en jente som disser en gutt som tilfeldigvis er litt stygg så er det plutselig slik at hun tror hun er noe også drar dere frem "ja, du er ikke akkurat den peneste selv" osv osv. :roll:

7192537[/snapback]

Hvorfor kan ikke alle se ut som meg og deg, Thea? =/

Lenke til kommentar
Det visste du ikke :p For jeg pleier ikke lese gjennom alle sidene siden sist jeg var her, det var en tilfeldighet at jeg leste det!! Så takk igjen.. Det var kos det!

Og jeg står ved det jeg sa i RPP.. Men la oss legge den diskusjonen død.. Er det noe du / dere vil ta opp med meg og hva jeg sa send meg PM!!

 

... :wee:

7192559[/snapback]

Jaja. Jeg følte på meg at du kom til å få det med deg uansett..

Du står på din sak, jeg står på min sak. :)

Lenke til kommentar
Jeg sier det fordi datasmurf skal få lov til å poste så mange bilder av seg selv han vil, uten at noen skal rakke ned på utseende hans, eller si at han poster for mye.. Dette skal vel strengt tatt bare gjøres av moderatorer, og såvidt jeg vet er ikke pjuus det.

Jeg driter langt i om det er datasmurf, Marley, smårips_eier eller deg selv som poster mye.. Vil man poste bilder av seg selv, så synes jeg man skal få lov til det.

7192563[/snapback]

 

Vær så snill å ikke diskuter den tingen lenger!! Noen synes det jeg mener er dumt / og frekt sagt.. Noen er helt og fullt enig med meg!! Så vi har uenige meninger.. :)

Lenke til kommentar
Jeg driter langt i om det er datasmurf, Marley, smårips_eier eller deg selv som poster mye.. Vil man poste bilder av seg selv, så synes jeg man skal få lov til det.

7192563[/snapback]

Joda, er enig at man skal få poste bilder, men synes det er sykt at folk gjør det til en så stor sak, virker som det er mer fordi datasmurf selv har sagt han har blitt sendt hjem fra fest pga sitt utseende at dere lager så stort oppstyr.

Lenke til kommentar
Vær så snill å ikke diskuter den tingen lenger!! Noen synes det jeg mener er dumt / og frekt sagt.. Noen er helt og fullt enig med meg!! Så vi har uenige meninger..  :)

7192584[/snapback]

Diskusjon.no. ;) Når du kommer med utsagn som dette kan du ikke forvente at alle driter i det.

7192593[/snapback]

 

Men så har vi diskutert det!! Jeg har fått høre nok dritt om meg sjøl for i dag! Men ellers takk.. Jeg kan godt diskutere med deg om du vil det.. Veit bare at det er noen som har sagt fra om at det er nok! Men kom igjen, la oss diskutere om du vil :wee:

Lenke til kommentar
Vedder på at hvis en gutt sa til f.eks smårips_eier "slutt å spamme ned tråden med bilder av deg selv" så hadde ikke noen brydd seg om kommentaren, men siden det er en jente som disser en gutt som tilfeldigvis er litt stygg så er det plutselig slik at hun tror hun er noe også drar dere frem "ja, du er ikke akkurat den peneste selv" osv osv.  :roll:

7192537[/snapback]

Ja, du er ikke akkurat den peneste selv

Lenke til kommentar
Joda, er enig at man skal få poste bilder, men synes det er sykt at folk gjør det til en så stor sak, virker som det er mer fordi datasmurf selv har sagt han har blitt sendt hjem fra fest pga sitt utseende at dere lager så stort oppstyr.

7192589[/snapback]

Jeg har ikke fått med meg at han har blitt sendt hjem pga utseende, og det i seg selv er jo helt idiotisk. Og når i tillegg personer her skal drive å rakke ned på ham, eller for den saks skyld noen helt andre, bare fordi de liker å ta bilder av seg selv, så synes jeg bare det blir dumt. La han, og alle andre poste så mange bilder de vil, helt til en moderator kommer å kommenterer.

Lenke til kommentar
Men så har vi diskutert det!! Jeg har fått høre nok dritt om meg sjøl for i dag! Men ellers takk.. Jeg kan godt diskutere med deg om du vil det.. Veit bare at det er noen som har sagt fra om at det er nok! Men kom igjen, la oss diskutere om du vil :wee:

7192612[/snapback]

Jeg sier bare at du ikke kan si at en person er stygg, eller whatever, og så bare si "vi er ferdig med denne saken" eller noe, og forvente at alle bare skal drite i det. Slik funker det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...