Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke vært en eneste person å spurt etter godteri her :wee:

7192316[/snapback]

Ikke her heller... I fjor eller året før der kjøpte vi jævlig mye godteri... Var bare tre som kom... Det var en god vinter :wee:

7192338[/snapback]

 

Grunnen til at ingen kommer hit er vel at vi bor på landet ^^

Ingen som gidder å nå når det er minst 100 m mellom hvert hus. Ikke mange hus hell :p

Lenke til kommentar
Har vært to puljer på døra nå. Som om jeg har godteri ^^ Har skrudd av lyset ute og i gangen. Håper det ikke kommer fler.

7192351[/snapback]

Godt det er flere som leker hjemsel idag :p

 

Det verste er at noen ikke skjønner at det er håpløst, hvor mange ganger er det vits i å ringe på når noen ikke åpner? Tror de kanskje at jeg lar meg plage? :evil:

Lenke til kommentar

Folk er fæle til å late som de ikke er hjemme ja..

En gang for en del år siden, da jeg og noen venninner gikk julebukk, så ringte vi på et hus.

Det er sånne store vinduer inn til huset, så man kan se godt inn.

Ingen kommer å åpner, men plutselig ser vi en mann som så vidt viser seg. Så forsvinner han. Lol, så han sto bare å gjemte seg bak en vegg.. :p

Lenke til kommentar
Folk er fæle til å late som de ikke er hjemme ja..

En gang for en del år siden, da jeg og noen venninner gikk julebukk, så ringte vi på et hus.

Det er sånne store vinduer inn til huset, så man kan se godt inn.

Ingen kommer å åpner, men plutselig ser vi en mann som så vidt viser seg. Så forsvinner han. Lol, så han sto bare å gjemte seg bak en vegg.. :p

7192384[/snapback]

 

Den er klassisk. Ikke si at du aldri har gjort det selv?

Lenke til kommentar
Pjuus er dust ass. :( Tenk å si at selveste Jack osbourne (les:datasmurf) ikke skal poste i RPP.

7192507[/snapback]

Vedder på at hvis en gutt sa til f.eks smårips_eier "slutt å spamme ned tråden med bilder av deg selv" så hadde ikke noen brydd seg om kommentaren, men siden det er en jente som disser en gutt som tilfeldigvis er litt stygg så er det plutselig slik at hun tror hun er noe også drar dere frem "ja, du er ikke akkurat den peneste selv" osv osv. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...