Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare en oppfordring.

 

Når det som møter meg hver gang jeg tar en tur innom tråden her er dere som flørter (og en annen post fra mushi om katter), er det på tide å enten gjøre noe ut av det, eøøer gjøre det en annen plass.

7191844[/snapback]

Post noe spennende selv da, vet du. Er ikke verre enn det ;)

7191863[/snapback]

Trenger ikke bli defensiv hver gang noen kommentarer innleggene, han har jo et poeng. Forumflørt bør bli til forumkos. Bare se på LarsP og Hanne, meg og Rome, Tomat-ulf og Demille, Hrisebro og Tonio... Det kan fungere.

Lenke til kommentar

Det var igrunn bare en spoek.

 

Men for aa vaere aerlig skjonner jeg ikke problemet med at Marley og Aidskake snakker med hverandre over SO5. Skal vi begynne aa ha regler for hvem som kan snakke med hverandre osv? Hva er igrunn SO5 for? Jo, for enkel prat som passer ikke inn noen andre steder. For aa gaa totalt off-topic.

 

Jeg skjonner virkelig nok ikke problemet deres her. Dere bryr vel dere ikke saa mye?

Lenke til kommentar
Det var igrunn bare en spoek.

 

Men for aa vaere aerlig skjonner jeg ikke problemet med at Marley og Aidskake snakker med hverandre over SO5. Skal vi begynne aa ha regler for hvem som kan snakke med hverandre osv? Hva er igrunn SO5 for? Jo, for enkel prat som passer ikke inn noen andre steder. For aa gaa totalt off-topic.

 

Jeg skjonner virkelig nok ikke problemet deres her. Dere bryr vel dere ikke saa mye?

7192002[/snapback]

Det har vært standard praksis så lenge jeg har vært på forumet at prat mellom to personer som går over flere innlegg skal helst tas over MSN/IRC. Diskusjon er en ting, å fylle en tråd med åpenlys flørting er noe annet. Det forbauser meg at du sier ting som "Skal vi begynne aa ha regler for hvem som kan snakke med hverandre", det må da være mulig å ha litt skjønn? Vi snakker om et ekstremt tilfelle her, ikke noe vi skal etablere regler rundt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...