Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Men jeg vet også forskjellen. Og jeg vet også hvor tynn grensen mellom de to er...

7191416[/snapback]

Man kan ikke forvente mye hvis man aldri har fått presset det inn i oppveksten at det skal være "sånn og sånn", men har heller funnet ut av ting på egenhånd. Det er en tynn grense, men jeg veit akkurat hvor jeg ligger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kaller meg/uttalelsene mine lattelig, holder ikke det?

 

 

Tenk litt over uttalesen min, og du vil se jeg har rett, eller i værtfall er inne på noe.

7191393[/snapback]

Les det fisk1 skriver ovenfor så skjønner du hva jeg mener omn saken. Jeg har ikke kalt deg latterlig, jeg sa uttalelsen din som latterlig og det er helt annen sak en å kalle deg som person latterlig..
Lenke til kommentar
det er bare et problem... det der var ikke fransk  :no:

7191363[/snapback]

 

Hva var ikke fransk?

Hva enn jeg prøvde å skrive, eller det PatrickM skrev? :p

7191401[/snapback]

 

 

patrick.m

 

 

Tror det var spansk...

 

 

 

Mushi.

 

Du er ikke det samme som utalelsene dine.

 

Og du ER inne på noe, om ulandene skulle hatt like høy levestandard som vi har nå, hadde det ikke gått så greit. Men det er egoistisk å si at bare vi i den vestlige verden har rett på et godt liv ?

Lenke til kommentar
Og du ER inne på noe, om ulandene skulle hatt like høy levestandard som vi har nå, hadde det ikke gått så greit. Men det er egoistisk å si at bare vi i den vestlige verden har rett på et godt liv ?

7191449[/snapback]

 

Mennesket er egoistisk. Hvorfor kjøper du cola når du kunne sendt de 10 kronene til Afrika?

 

Hvorfor kjøper du deg nye klær når de gamle kan fortsatt brukes?

Lenke til kommentar
B-real: er du i sandnes området idag? jeg syntes jeg så en som lignet på deg. hvis det ikke var deg, må det være en tvilling lns.

7191453[/snapback]

Haha...jeg bor ikke i sandnes, nårtid skal dere få med seg det? :p

7191471[/snapback]

jeg spurte om du var der kun idag. Noen andre som har påpeket din kloning i sandnes? :p

Lenke til kommentar

Livet på en skal a 1 - 10 hvor 10 er best

 

Mitt liv: 5

 

Det postive

 

Jobben går meget bra

Kjærsten min elsker meg

Hunden min er eksemplarisk

Økonomisk har jeg det bra

Jeg henter min nye Volvo V70 D5 om 8 dager

 

Det negative:

 

Hunden min halter og jeg er redd han kan ha HD

Jeg ser ikke kjærsten min så ofte som jeg skulle ønske

Det er 8 lange dager til jeg ser min nye bil

Moren min er ikke helt bra

Jeg har sommerdekk på min gamle bil og det snør ute :(

Lenke til kommentar
De er ikke slemme, bare sultne.

7191184[/snapback]

 

 

Det er ikke synd på barna i afrika. Jeg synes det er bra de får AIDS og dør så jorda ikke blir mer utarmet enn den allerede er. Hadde alle de der nede hatt lik livskvalitet som oss ville jorda stryki under i løpet av en uke.

7191205[/snapback]

 

Jeg tror du sjapt hadde forandra mening hvis du faktisk hadde dratt ned og sett hvordan levekårene er..

Ingen fortjener å ha det sånn som de har det, du har vel ikke innsett hvor jævlig det egentlig er..

Lenke til kommentar
Heia mushi! Godt å se at du kommer med noen meninger innimellom... (Selv om de er litt tvilsomme :p )

7191555[/snapback]

:innocent:

 

Jeg fikk penger idag. Har igjen 260 kr etter at jeg har betalt husleie, lån og forsikring. :ph34r:

 

Nå skal jeg handle poteter. Det er billig.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...