Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QTF.

Latterlig uttalelse imo.

7191259[/snapback]

Jeg må da få lov til å si hva jeg vil?

Vil ikke tro jeg lå øverst på lista di uansett.

 

Endelig klarer jeg å ikke vært snill og sukkersøt heletiden. Det var deilig å få det ut.

 

 

Nå kan alle være venner igjen :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg må da få lov til å si hva jeg vil?

Vil ikke tro jeg lå øverst på lista di uansett.

 

Endelig klarer jeg å ikke vært snill og sukkersøt heletiden. Det var deilig å få det ut.

 

 

Nå kan alle være venner igjen :)

7191276[/snapback]

Joda, men det var en latterlig utsagn imo. Liste? Hvilken liste?
Lenke til kommentar
Joda, men det var en latterlig utsagn imo. Liste? Hvilken liste?

7191303[/snapback]

Jeg synes ikke det er lattelig, og det er noe jeg mener og tror og det er grunnen til at jeg ikke gir penger til u-hjelp.

 

"Liste" er bare et uttrykk. Det jeg mente er at jeg har ikke fått følelsen av at jeg er en av favorittbrukerne dine akkurat.

 

Jeg må da få lov til å mene noe uten at alle kaller meg lattelig? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Salut Sjur.

Je habite Totland, Bergen.

J'ai quatorze ans.

Eller noe sånt.

 

Jeg droppet ut når vi fikk ny lærer, lærte ikke en drit av hun. Byttet til engelsk fordypning.

7191197[/snapback]

 

 

He he.

Lærern vi hadde på ungdomsskolen, var fra Belgia og snakka franks ganske så bra, men hu kunne jo faen ikke å lære bort.

Så da hu var sjuk ei uke og vi hadde en ordentlig lærer (som ikke kunne fransk riktignok), lærte jeg mer på den uka enn på de tre årene med hu som lærer... (n)

Da jeg kom på VGS og skulle ha fransk første år, hang de som kom fra skolen min sånn etter at det var nesten ikke noe vits.

 

 

Men over til noe helt annet.

 

Noen med $250 til overs?

 

Jeg vil ha denne!

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Salut Sjur.

Je habite Totland, Bergen.

J'ai quatorze ans.

Eller noe sånt.

 

Jeg droppet ut når vi fikk ny lærer, lærte ikke en drit av hun. Byttet til engelsk fordypning.

7191197[/snapback]

 

 

He he.

Lærern vi hadde på ungdomsskolen, var fra Belgia og snakka franks ganske så bra, men hu kunne jo faen ikke å lære bort.

Så da hu var sjuk ei uke og vi hadde en ordentlig lærer (som ikke kunne fransk riktignok), lærte jeg mer på den uka enn på de tre årene med hu som lærer... (n)

Da jeg kom på VGS og skulle ha fransk første år, hang de som kom fra skolen min sånn etter at det var nesten ikke noe vits.

7191340[/snapback]

 

 

det er bare et problem... det der var ikke fransk :no:

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det er lattelig, og det er noe jeg mener og tror og det er grunnen til at jeg ikke gir penger til u-hjelp.

 

"Liste" er bare et uttrykk. Det jeg mente er at jeg har ikke fått følelsen av at jeg er en av favorittbrukerne dine akkurat.

 

Jeg må da få lov til å mene noe uten at alle kaller meg lattelig?  :dontgetit:

7191332[/snapback]

Vel, jeg har intet imot deg jeg, dog jeg syns ikke at den uttalelsen var noe klokt sagt i det hele tatt. Og alle kaller deg ikke latterlig, nå overdriver du :yes:
Lenke til kommentar
Vel, jeg har intet imot deg jeg, dog jeg syns ikke at den uttalelsen var noe klokt sagt i det hele tatt. Og alle kaller deg ikke latterlig, nå overdriver du :yes:

7191367[/snapback]

Du kaller meg/uttalelsene mine lattelig, holder ikke det?

 

 

Tenk litt over uttalesen min, og du vil se jeg har rett, eller i værtfall er inne på noe.

Lenke til kommentar
Du vil ikke at jeg skal begynne med det der.

 

Og nei jeg er ikke rasist, men jeg er rase-bevisst. Det er noe helt annet.

7191403[/snapback]

 

Vi skal ikke begynne på noen ting, jeg vil helst ha deg som "venn" fortsatt. :)

 

Men jeg vet også forskjellen. Og jeg vet også hvor tynn grensen mellom de to er...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...