theoriginalAidskake Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Godt å høre. 7191234[/snapback] Gah! Slutt å gjøre meg rar. Jeg greier ikke skrive "jaffakjeks" riktig engang. Jeg er ikke dum! Lover. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 *sensur*7191205[/snapback] Unnskyld meg, men det der var faenmeg det dummeste og mest inhumane jeg har hørt i hele dag. Nå falt du et trinn på lista mi, sammen med Pjuus. 7191229[/snapback] QTF.Latterlig uttalelse imo. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 QTF.Latterlig uttalelse imo. 7191259[/snapback] Meg eller mushi? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) QTF.Latterlig uttalelse imo. 7191259[/snapback] Jeg må da få lov til å si hva jeg vil? Vil ikke tro jeg lå øverst på lista di uansett. Endelig klarer jeg å ikke vært snill og sukkersøt heletiden. Det var deilig å få det ut. Nå kan alle være venner igjen Endret 31. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) EY!! skjerp dere , vi skal ikke ha noen saklig diskusjon i SO tråden Endret 31. oktober 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg må da få lov til å si hva jeg vil?Vil ikke tro jeg lå øverst på lista di uansett. Endelig klarer jeg å ikke vært snill og sukkersøt heletiden. Det var deilig å få det ut. Nå kan alle være venner igjen 7191276[/snapback] Joda, men det var en latterlig utsagn imo. Liste? Hvilken liste? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Joda, men det var en latterlig utsagn imo. Liste? Hvilken liste? 7191303[/snapback] Min liste sikkert. I keep lists of everything... Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Endelig klarer jeg å ikke vært snill og sukkersøt heletiden. Det var deilig å få det ut. Nå kan alle være venner igjen 7191276[/snapback] Du gikk noen skritt oppover lista mi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Joda, men det var en latterlig utsagn imo. Liste? Hvilken liste? 7191303[/snapback] Jeg synes ikke det er lattelig, og det er noe jeg mener og tror og det er grunnen til at jeg ikke gir penger til u-hjelp. "Liste" er bare et uttrykk. Det jeg mente er at jeg har ikke fått følelsen av at jeg er en av favorittbrukerne dine akkurat. Jeg må da få lov til å mene noe uten at alle kaller meg lattelig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Salut Sjur.Je habite Totland, Bergen. J'ai quatorze ans. Eller noe sånt. Jeg droppet ut når vi fikk ny lærer, lærte ikke en drit av hun. Byttet til engelsk fordypning. 7191197[/snapback] He he. Lærern vi hadde på ungdomsskolen, var fra Belgia og snakka franks ganske så bra, men hu kunne jo faen ikke å lære bort. Så da hu var sjuk ei uke og vi hadde en ordentlig lærer (som ikke kunne fransk riktignok), lærte jeg mer på den uka enn på de tre årene med hu som lærer... (n) Da jeg kom på VGS og skulle ha fransk første år, hang de som kom fra skolen min sånn etter at det var nesten ikke noe vits. Men over til noe helt annet. Noen med $250 til overs? Jeg vil ha denne! Endret 31. oktober 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg må da få lov til å si hva jeg vil? 7191276[/snapback] Enig. Jeg har også en plan for å få en slutt på sult i den tredje verden. Vi sender alle gamle og handikapede dit som mat; det blir en vinn-vinn-situasjon. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Salut Sjur.Je habite Totland, Bergen. J'ai quatorze ans. Eller noe sånt. Jeg droppet ut når vi fikk ny lærer, lærte ikke en drit av hun. Byttet til engelsk fordypning. 7191197[/snapback] He he. Lærern vi hadde på ungdomsskolen, var fra Belgia og snakka franks ganske så bra, men hu kunne jo faen ikke å lære bort. Så da hu var sjuk ei uke og vi hadde en ordentlig lærer (som ikke kunne fransk riktignok), lærte jeg mer på den uka enn på de tre årene med hu som lærer... (n) Da jeg kom på VGS og skulle ha fransk første år, hang de som kom fra skolen min sånn etter at det var nesten ikke noe vits. 7191340[/snapback] det er bare et problem... det der var ikke fransk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes ikke det er lattelig, og det er noe jeg mener og tror og det er grunnen til at jeg ikke gir penger til u-hjelp. "Liste" er bare et uttrykk. Det jeg mente er at jeg har ikke fått følelsen av at jeg er en av favorittbrukerne dine akkurat. Jeg må da få lov til å mene noe uten at alle kaller meg lattelig? 7191332[/snapback] Vel, jeg har intet imot deg jeg, dog jeg syns ikke at den uttalelsen var noe klokt sagt i det hele tatt. Og alle kaller deg ikke latterlig, nå overdriver du Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har også en plan for å få en slutt på sult i den tredje verden. Vi sender alle gamle og handikapede dit som mat; det blir en vinn-vinn-situasjon. 7191360[/snapback] Aner jeg et hint av sarkasme? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 7191332[/snapback] Skremmende å måtte si det, men jeg kaller alle slike utsagn for rasisme. Hitler hadde en lignende teori: "De er ikke verdt noe for oss, og verden ville vært et bedre sted uten dem. La oss kvitte oss med dem..." Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel, jeg har intet imot deg jeg, dog jeg syns ikke at den uttalelsen var noe klokt sagt i det hele tatt. Og alle kaller deg ikke latterlig, nå overdriver du 7191367[/snapback] Du kaller meg/uttalelsene mine lattelig, holder ikke det? Tenk litt over uttalesen min, og du vil se jeg har rett, eller i værtfall er inne på noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 det er bare et problem... det der var ikke fransk 7191363[/snapback] Hva var ikke fransk? Hva enn jeg prøvde å skrive, eller det PatrickM skrev? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) *snip* 7191391[/snapback] Du vil ikke at jeg skal begynne med det der. Og nei jeg er ikke rasist, men jeg er rase-bevisst. Det er noe helt annet. Endret 31. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du vil ikke at jeg skal begynne med det der. Og nei jeg er ikke rasist, men jeg er rase-bevisst. Det er noe helt annet. 7191403[/snapback] Vi skal ikke begynne på noen ting, jeg vil helst ha deg som "venn" fortsatt. Men jeg vet også forskjellen. Og jeg vet også hvor tynn grensen mellom de to er... Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg var der for ei uke sida. Gikk gjennom den porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg