Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke i norge.

 

Her er det i dag 31. Oktober.

7191020[/snapback]

Halloween er natt til 1. november da dummen :p

7191028[/snapback]

Niks.. Ikke her i landet.

 

Den form for Halloween som de fleste små skadedyr (les: barn) praktiserer her til lands er en Amerikansk Høytid. Ordet Halloween er faktisk også, tro det eller ei, et amerikansk ord.

 

Det du kanskje ikke vet er at Halloween opprinnelig stammer fra en blanding av Norrøne og Keltiske ofringsserimonier, som pleide å holdes rundt omkring nå da Høsten og vinteren møtes.

Lenke til kommentar

I dag er jeg sint på engelsklæreren min. Han ber alltid meg svare på spørsmål, og får meg til å føle meg dum når jeg ikke kan svare. "Dette burde du vite nå!!".

 

Urk. Han virker som en dame med mensen...har så ustabilt humør. Av og til vitser han og er glad, andre ganger virker det som om noen har putta en dynamitt i rævva på han.

Lenke til kommentar

7191082[/snapback]

Whatever.

 

Unga plager oss for godteri og sier det er halloween her også.

7191096[/snapback]

Blæch on you.

Halloween eksisterer kun her i landet fordi folk tillater Norge å amerikaniseres videre etter at Coca-Cola først ble introdusert i landet vårt.

Men. Det er ikke noe jeg får gjort med det, så jeg skal kle meg ut i morgenkåpe og gå på Hellboys-konsert :D

Lenke til kommentar
Kanskje soppene gjør det òg.

7191116[/snapback]

Det gjør de ikke. De er født ute og bor ute hele livet helt til noen røsker dem opp og tar dem med inn og steker dem.

 

Det skjer ikke med katter.

 

Dessuten liker kattene mine Pendulum. Jeg hører på drithøyt og der ligger en katt foran høytaleren og sover, en bak meg og to i stolen rett ved. At ikke de blir døve. Sofaen rister jo :ermm:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!

Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK :wee:

7188484[/snapback]

Haha, bare sy igjen brødhullet ditt. Du spammet som en gris i SO5. Ikke tro du kan dominere andre folk i RPP, la han gjøre som han vil. Og du var heller ikke først i køen når gud ga ut utsendet.

7190475[/snapback]

 

 

Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!

Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK :wee:

7188484[/snapback]

 

Ja for all del, steng ute brukeren fordi han poster 'stygge' bilder. Personer som Pjuus ikke finner attraktive bør helst sperres inne i containere og fraktes til Sibir.

 

Overfladisk FTW! All hail queen Pjuus!

 

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Vil også påstå du bryter retningslinjene slik som du skriver (eller vet du kanskje ikke bedre?)

 

Da har jeg sagt mitt, hvis ikke queen Pjuus kommer med mer eder og galle.

7190574[/snapback]

 

 

HYYYYL!! :lol:

 

AXES! :love:

7190826[/snapback]

 

 

QFT!

 

Axes = :love:

 

 

^^

 

mushi:

Jeg hadde fransk i 4 år og kan:

 

Je m'apelle Sjur.

J'habit a Orkanger et j'ai 20 ans.

Il heur est quatre heures vingt-sept

 

Kanskje ikke helt grammatisk riktig, men you get the point :p

Ellers har subben min gått ad undas.

Det høres i alle fall sånn ut når jeg dundrer Dolly Parton her xD

Vel, White Stripes i alle fall.

 

 

Halloween ja...

Gi em asscandy tenker jeg :p

Evt. som nevnt før.

Frukt og grønt.

Tror det blir bra.

Evt. rosiner og nøtter.

Burde funke fett :D

 

Samt en solid dose svartmetall hver gang de ringer på :p

 

 

mMmm

 

 

Kanskje kokende olje også? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...