Ni kon Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 http://www.dolly.no/modules/module_123/tem...iMin=69&iMax=70 Kline til på mi3 og pizza i dag, eller er filmen rææææva? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skrur av utelyset, låser døra og tar ned persienna. Ikke faen om noen stygge drittunger med mer penger enn meg skal få ta godteriet mitt! 7190731[/snapback] Som sagt før, kjøp inn frukt og gi dem det. Frukt er billig og småbarn hater frukt. De kommer ikke til å ramponere huset ditt * Husker tilbake på minner fra 5 eller 6 klasse da mitt "kunstverk" med noen lyktestolper kom i avisen * Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Uansett jeg støtter kun julebukk, å feire halloween er like unaturlig for å for meg og feire som ramadan eller den sveitsiske nasjonaldagen. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 http://www.dolly.no/modules/module_123/tem...iMin=69&iMax=70 Kline til på mi3 og pizza i dag, eller er filmen rææææva? 7190743[/snapback] Filmen e grei nok den.. såg ann på lørdag. Men må sei att eg e større fan av 1- og 2en. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 OHell ber dere om å ikke ignorer innleggene hans i SO Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hmm, søsteren min kom nettopp ned med kake og melk. Hva er haken? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) ber vell egentligt ikkje nåken om de men.. Endret 31. oktober 2006 av OHell Lenke til kommentar
OHell Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hmm, søsteren min kom nettopp ned med kake og melk. Hva er haken? 7190773[/snapback] Mmmmm... Va de morsmelk? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 du er rar Får kjøpe noen bananer Skikkelig chickfight i RPP nå jo. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hmm.... lure på ka du ska bruka dei bananene te.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hmm.... lure på ka du ska bruka dei bananene te.. 7190800[/snapback] Har faktisk ikke prøvd det før, men vil tro at med skallet på er den ubehagelig og skraper opp alt, og uten er den myk og knekker av. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hmm.... lure på ka du ska bruka dei bananene te.. 7190800[/snapback] Idiot... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK 7188484[/snapback] Haha, bare sy igjen brødhullet ditt. Du spammet som en gris i SO5. Ikke tro du kan dominere andre folk i RPP, la han gjøre som han vil. Og du var heller ikke først i køen når gud ga ut utsendet. 7190475[/snapback] Datasmurf: Slutt å spam så jævlig med bildene dine, ingen som liker det! Vi blir lei av å finne dine bilder på hver eneste side! Du er ikke verdens peneste mann=p Skjerp deg gutt!!Du er sikkert en hyggelig fyr, men vær så snill og spar oss for dine bilder! Et er greit, men hundre er IKKE greit=/ TAKK 7188484[/snapback] Ja for all del, steng ute brukeren fordi han poster 'stygge' bilder. Personer som Pjuus ikke finner attraktive bør helst sperres inne i containere og fraktes til Sibir. Overfladisk FTW! All hail queen Pjuus! #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Vil også påstå du bryter retningslinjene slik som du skriver (eller vet du kanskje ikke bedre?) Da har jeg sagt mitt, hvis ikke queen Pjuus kommer med mer eder og galle. 7190574[/snapback] HYYYYL!! AXES! Endret 31. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
OHell Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Har faktisk ikke prøvd det før, men vil tro at med skallet på er den ubehagelig og skraper opp alt, og uten er den myk og knekker av. Eg syns du burde sjekka om det du seie e sant/usant eg:) Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 ja, la oss gjøre det. severin og line har seg sikkert på kino uansett! 7190023[/snapback] Apropo ha seg; hvor er krister? 7190064[/snapback] LOL! han er vel på en bøttekott? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Eg syns du burde sjekka om det du seie e sant/usant eg:) Jeg synes du burde holde kjeften lukka, din slibrige pervo. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Eg syns du burde sjekka om det du seie e sant/usant eg:) 7190830[/snapback] Kan ikke du prøve det først så kan du fortelle oss om det går ann Endret 31. oktober 2006 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Eg syns du burde sjekka om det du seie e sant/usant eg:) 7190830[/snapback] Lagt til butikken og det regner. Ikke er jeg sikker på om jeg har fått penger idag heller, håper det for ellers har jeg ikke middag, kvelds, nattmat, frokost, og lunsj får jeg får inn pengene i morgen kanskje. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Kan ikke du prøve det først så kan du fortelle oss om det går ann Nei.. Tvila på de.. Fekk ikkje så lyst på banan nå. Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Kan noen gjøre tysken min? : Dådyrøyesmileysomviikkehar: Endret 31. oktober 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg