Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Homsingen vet hun om, hasjen holder jeg meg unna, og resten forblir en hemmelighet. Jeg vil gjerne takke batch-funksjonen til Adobe Photoshop, som reddet natten min.

7187892[/snapback]

Mamma var så dum at ho spurte meg rett ut engang, ho har ikke gjort samme feilen igjen :p

 

 

Edit: Nå er det jobb for kjære Hylol. :wee:

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar

Dagen hittil:

 

Sto opp klokka halv 6 elns for da hadde jeg sovet i mer eller mindre 12 timer, traska bort til minnibanken for å ta ut penger til huseier, gå til bensinstasjonen og kjøpe ting til frokost, sende et par sms, komme hjem og skaffe "prison.break.s02e09.hr.hdtv" på 4 minutter og sette på! Deilig dag hittil ihvertfall! =D

 

Sååeehh, noen som slår dagen min hittil =D

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt, jeg er fremdeles på dagen før deg. Sove på natta er bortkastet, det er så stille og rolig :love:

7187961[/snapback]

etter bare 8 timers søvn elns fra fredags morgen til mandags ettermiddag ville ikke kroppen min holde seg våken lenger :p Jeg sovna under er Halloweenepisode av Simpsons liksom :O

 

*drikke julebrus og se på PB*

 

The Strategy-player: web f.eks.. Jeg klarer nesten ikke holde på med webkoding og sånt på dagen f.eks! Ellers så er jo filmer en slager :)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Så hva annet enn å spille poker og nerde i SO5 er å finne på om natten?

7187963[/snapback]

Så framt det ikke regner er det ganske hyggelig å gå tur på natta, ellers får jeg lest litt, vasket litt og ellers hatt masse kvalitets-alenetid :)

 

etter bare 8 timers søvn elns fra fredags morgen til mandags ettermiddag ville ikke kroppen min holde seg våken lenger :p Jeg sovna under er Halloweenepisode av Simpsons liksom :O

 

*drikke julebrus og se på PB*

7187965[/snapback]

Skylde søvn funker noen dager, men så er det brått slutt ja. Digg og sove 12 timer innimellom :D

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Skylde søvn funker noen dager, men så er det brått slutt ja. Digg og sove 12 timer innimellom :D

7187967[/snapback]

Så sant, så sant!

 

Bare jeg klarer å rette opp døgnet noen lunde til i morra^^

7187968[/snapback]

Du ligger jo godt an nå, ihvertfall så lenge du venter med å gå å legge deg til kvelden! Det er ikke så lett da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...