Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjære Datasmurf. Det jeg vil si nå, mener jeg ikke på en negativ måte. Tvert imot, det er til alles beste på mange måter. Det er fint å ta bilder, jeg har det selv som en hobby på siden, og jeg storkoser meg med det.

Det hender også at jeg tar bilder av med selv med et webkamera, noe som du er ganske familiert med. Noen av bildene legger jeg ut på denne siden, slik at folk skal vite hvordan jeg ser ut og slikt. Ikke dumt å vite hvordan folk en prater med på nettet ser ut måvite!

Problemet er at vi alle vet hvordan du ser ut nå. Og ja, det blir nesten et problem. Vi trenger virkelig ikke vite hvordan du ser ut hvert 5. minutt.

Sorry. Men jeg bare måtte si det.

Lenke til kommentar
Ja, det ble altså et begrep. Jeg går 18 år uten å drikke, jeg drar én fyllekule og plutselig har jeg et begrep oppkalt etter meg.

Mamma er nok stolt.

7187812[/snapback]

Klart det er blitt et begrep. Makan til genial førstefylla skal man lete lenge etter.

Regner med du har skrevet om fyllekula i bloggen din?

Lenke til kommentar
Ja, det ble altså et begrep. Jeg går 18 år uten å drikke, jeg drar én fyllekule og plutselig har jeg et begrep oppkalt etter meg.

Mamma er nok stolt.

7187812[/snapback]

Klart det er blitt et begrep. Makan til genial førstefylla skal man lete lenge etter.

Regner med du har skrevet om fyllekula i bloggen din?

7187825[/snapback]

Nope, mamma leser bloggen. Kan ikke poste noe der for tiden, alt er fyfy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...