mushi Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Men det er ganske deilig å være ubrukelig! 7187570[/snapback] Synes det er kjipt jeg. Ikke å være hjemme heledagen, men grunnene og alt som følger med. Skilpadde: lån nøkkel av naboen. Klokka er jo bare halv 1. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Synes det er kjipt jeg. Ikke å være hjemme heledagen, men grunnene og alt som følger med. 7187572[/snapback] Der er vel situasjon vår litt forskjellig, så det er jo forståelig... Men den som venter på noe godt - Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Skillz i RPP gjelder visst ikke IRL. Og stort sett det eneste som har kommet ut av noe sånt, er et internettforhold til brukeren plastsjel, samt et fylleforhold med ei splitter pine gal jente. Jeg satt igjen med selvmordsønsker i massevis. Jenta var skremmende :| Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hele internatet sover. Jeg er det eneste nattedyret på hele skolen tror jeg. Vurdert å bli støttekontakt? Det er ikke så dum lønn, du er nesten garantert jobb, og kan gjøre nesten det du vil med en unge på slep. Spesiellt om du skaffer deg en hemmis. Det er ikke en jobb en kan leve av, men det er litt lommerusk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg takler ikke mongiser Jeg synes de er skumle, lukter rart og jeg har det med å *host* le av dem innimellom. Jeg er slem. Kunne jo ha jobba med en som bare er missbrukt eller utstøtt. EDIT: skal jeg jobbe må jeg få inn ca. det samme som jeg får av sossen nå. Tror ikke jeg får til det med en sånn jobb. Endret 30. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 heh. De eneste jobbene jeg kunne tenkt meg, tjener man ikke noe særlig med penger på Vet ikke om de finnes en gang... Prøvesmaker for Nidar, vintester på Polet, madrasstester, betalt for å sove / drømme, slaske meg. Evt. utgi en diktsamling eller noe. Litt digg å jobbe i ei bortgjemt, nedstøva boksjappe også. Når jeg tenker meg om, hadde det vært best... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 God Natt folkens Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg vil spamme litt Lite å gjøre. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Mongiser ja. Har du lagt merke til hvor mange av dem som går med gummistøvler/sherrokser og hører på musikk på bussen? Det er liksom alltid en slik en der, gjerne på ett av de fremste setene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 *pirkemodus* Det heter Cherrox, ikke sherroks */pirkemodus* Hmm. Her ligger jeg med laptop på fanget og kamera ved min side. Skal jeg ta noen bilder til RPP eller sove? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Her i tbg er de overalt. Er en mongis som pleier å komme trillende på sykkel forbi huset mitt og synge HØYT på dde, norsk jesus-musikk, og andre norske slagere. Hun spørr alltid om å bomme røyk. Jeg sier alltid nei. Gale damen. Så henne på meny med ei venninne og da snakket hun normalt og virket ikke gal. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 God kveld Mushi. Har du det bra for tiden? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Bekymrer meg over hva jeg skal bli.. Deg da? Endret 31. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Bekymrer meg over hva jeg skal bli.. Deg da? 7187673[/snapback] Begynn å jobb så kan du kjøpe deg en slik: edit: legg merke til gaffateipen Endret 31. oktober 2006 av Mompen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Bekymrer meg over hva jeg skal bli..Deg da? 7187673[/snapback] Du har det problemet du også ja^^ Joda bra her igrunn. ! liter med sjokomelk er IKKE bra for helsa. Tåler ikke slik lenger jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Mompen: jeg har en gaffa-bil fra før av. Den skal hogges på torsdag. Ø.b: hvis du leser inleggene mine bakover kan du se det ikke er så lett for meg å få jobb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Nena! Og flere bilder til RPP og stuff :O Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Recentpicpostspamkongen vender tilbake. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Så klart. Abstinenser. Og jeg har alt gitt opp brus og snop, kan ikke gi opp RPP også! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvorfor gitt opp brus og snop? Du spiser jo ikke sunt akkurat, så litt digg har vel ingenting fra eller til å gjøre. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg