Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele internatet sover. Jeg er det eneste nattedyret på hele skolen tror jeg.

 

Vurdert å bli støttekontakt? Det er ikke så dum lønn, du er nesten garantert jobb, og kan gjøre nesten det du vil med en unge på slep. Spesiellt om du skaffer deg en hemmis. Det er ikke en jobb en kan leve av, men det er litt lommerusk.

Lenke til kommentar

Jeg takler ikke mongiser :( Jeg synes de er skumle, lukter rart og jeg har det med å *host* le av dem innimellom. Jeg er slem. Kunne jo ha jobba med en som bare er missbrukt eller utstøtt.

 

EDIT: skal jeg jobbe må jeg få inn ca. det samme som jeg får av sossen nå. Tror ikke jeg får til det med en sånn jobb.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

heh.

 

De eneste jobbene jeg kunne tenkt meg, tjener man ikke noe særlig med penger på :p

Vet ikke om de finnes en gang...

 

Prøvesmaker for Nidar, vintester på Polet, madrasstester, betalt for å sove / drømme, slaske meg.

Evt. utgi en diktsamling eller noe.

 

 

Litt digg å jobbe i ei bortgjemt, nedstøva boksjappe også.

Når jeg tenker meg om, hadde det vært best...

:D

Lenke til kommentar

Her i tbg er de overalt. Er en mongis som pleier å komme trillende på sykkel forbi huset mitt og synge HØYT på dde, norsk jesus-musikk, og andre norske slagere. Hun spørr alltid om å bomme røyk. Jeg sier alltid nei. Gale damen. Så henne på meny med ei venninne og da snakket hun normalt og virket ikke gal. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...