Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Man kommer langt med smisk, eller å være englebarn på uskolen også.. Veldig langt.

7186243[/snapback]

På VGS og. :)

7186259[/snapback]

 

Alt du trenger er sjarm både på grunnskole og vgs.. kunnskap har egentlig lite å si

7186302[/snapback]

Nåja. Det hjelper lite å være fullstendig skutt. Får du 2 på alle prøver fordi du ikke kan en dritt så hjelper det lite å pule lærern.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn går det når man er 2 cool 4 skool.

7186304[/snapback]

Mener du meg? Nei, var ikke "im cool lets skulk.". Orket rett og slett ikke, for slapp.

7186323[/snapback]

Man får ikke 2,3 i snitt på ungdomsskolen uten å prøve.

7186392[/snapback]

Tja, prøvde mange ganger. Har så dårlig hukommelse også, pugger jeg på en prøve dagen før så glemmer jeg det omtrent. Var helt elendig slapp på u-skolen, i 9 hadde jeg faktisk 3.6 i snitt.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke være noen stor smisker å kunne alt om lærerene på VGS, det fine med at de ser deg så lite er at de husker kun at du var hyggelig.

 

De fleste lærere driter i hvor mye du kan om faget, men baserer karakteren på aktivitet i timen, om de husker deg i det hele tatt og hvordan de husker deg.

7186373[/snapback]

Som f.eks å ønske de en god lunsj.

Lenke til kommentar
Jaha, for det har jeg råd til? :p

Dust. Utpressing.

Titta litt på noen sekretær-stillinger. Tror det blir for mye stress for meg. Tror ejg fortsetter med den uendelige viktige So-jobben min en stund til.

7186396[/snapback]

SO-jobben takler du ganske bra, en ukes tid til så har du tatt igjen Bundy i antall poster... Sekretærstillinger har jeg faktisk kikket på selv, de fleste har litt lønningsansvar, så det kan jo være interessant!

 

Brennevin får folk til å gjøre som jeg vil :grin:

Lenke til kommentar
SO-jobben takler du ganske bra, en ukes tid til så har du tatt igjen Bundy i antall poster... Sekretærstillinger har jeg faktisk kikket på selv, de fleste har litt lønningsansvar, så det kan jo være interessant!

7186422[/snapback]

Hadde jeg hatt sterkere håndledd skulle du faen meg fått skaffa en servitør-jobb til meg! Men det slipper du :p

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt sterkere håndledd skulle du faen meg fått skaffa en servitør-jobb til meg! Men det slipper du :p

7186446[/snapback]

Det ser ut som om Lars skal jobbe litt på min gamle arbeidsplass - han skal innom imorgen for å sjekke... Skikkelig drittjobb er det, men det er bare fordi jeg er lei :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...