Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg er jo ikke noe smart og har ingen spesiell utdannelse og erfaring. Ser for meg enda et halvt år med søking, og ingen jobb. Faen at jeg ikke kan få mer sjukemelding.  :hrm:

7186257[/snapback]

Ikke undervurder deg selv, du klarer fint å f.eks sitte i en resepsjon å ta imot samtaler, sette folk over og ta imot beskjeder og det er faktisk ikke så dårlig betalt heller og man blir ofte tilbudt 50 % stilling, noe jeg fikk inntrykk av at du lette etter? Hvis du vil så kan jeg godt tipse deg til firmaer der en får jobb som resepsjonist relativt raskt og enkelt, har jobbet som resepsjonist 50 % i rundt ett år i tillegg til jobben min på Biltema.

Lenke til kommentar
Man kommer langt med smisk, eller å være englebarn på uskolen også.. Veldig langt.

7186243[/snapback]

 

Jeg har tenkt til å gi ut bok om det. Er veldig flink.

7186282[/snapback]

Jeg var flink.. Men tror man må bli litt bedre "kjent" med lærerne, for å vite hva slags smisk de liker. Dessuten er det vanskelig på vgs, vi har forskjellige lærere i alle fag :hrm:

Lenke til kommentar
Man kommer langt med smisk, eller å være englebarn på uskolen også.. Veldig langt.

7186243[/snapback]

 

Jeg har tenkt til å gi ut bok om det. Er veldig flink.

7186282[/snapback]

Jeg var flink.. Men tror man må bli litt bedre "kjent" med lærerne, for å vite hva slags smisk de liker. Dessuten er det vanskelig på vgs, vi har forskjellige lærere i alle fag :hrm:

7186327[/snapback]

 

Du trenger ikke være noen stor smisker å kunne alt om lærerene på VGS, det fine med at de ser deg så lite er at de husker kun at du var hyggelig.

 

De fleste lærere driter i hvor mye du kan om faget, men baserer karakteren på aktivitet i timen, om de husker deg i det hele tatt og hvordan de husker deg.

Lenke til kommentar
Du får låne bilen min i en dag for hver gang du vasker og fyller bensin på den :tease:

7186365[/snapback]

 

Jaha, for det har jeg råd til? :p

 

Han gikk, er lei av katter! Også har jeg mer brennevin :fun:

7186365[/snapback]

Dust. Utpressing.

 

 

Titta litt på noen sekretær-stillinger. Tror det blir for mye stress for meg. Tror ejg fortsetter med den uendelige viktige So-jobben min en stund til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...