Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Hvordan går det med dere? Jeg har lest biologi i dag...begynner å bli temmelig lei det nå. På et tidspunkt sovna jeg faktisk av på sofaen, så da tok jeg meg like så godt en cowboystrekk. Nå har jeg snart en pizza i ovnen (varmer ovnen nå), deretter skal jeg kose meg med Charmed.

 

Ellers oppdaterte jeg bloggen min i går, så jeg setter pris på om noen leser det jeg faktisk har skrevet og kanskje etterlater en kommentar i gjesteboka. Ikke vær sjenert!

Lenke til kommentar
Da er man fri for røyk. Great.

Og jeg er sulten..så utrolig sulten.

Jeg tror ikke jeg har spist meg ordentlig stapp mett på mange mnd kjennes det ut som, noe jeg tror faktisk stemmer ganske godt. Haha...spiseforstyrrelser! :lol:

7185269[/snapback]

*kaste røyk på*

 

Jeg har mista både mat og røykelyst i det siste. Det må være noe skummelt i gjære.

Lenke til kommentar
Da er man fri for røyk. Great.

Og jeg er sulten..så utrolig sulten.

Jeg tror ikke jeg har spist meg ordentlig stapp mett på mange mnd kjennes det ut som, noe jeg tror faktisk stemmer ganske godt. Haha...spiseforstyrrelser! :lol:

7185269[/snapback]

 

Esso er svaret, om du ikke er så svekket av sult at du ikke greier ta den ene foten fremfor den andre nok mange ganger til du kommer deg dit :p

Lenke til kommentar
Esso er svaret, om du ikke er så svekket av sult at du ikke greier ta den ene foten fremfor den andre nok mange ganger til du kommer deg dit :p

7185296[/snapback]

Blir ikke mye røyk for mine 2 kroner som ligger forran meg og er alt jeg eier og har til den 15, så nei, Esso blir ikke noe alternativ.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...