Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh, ja igrunn. Men jeg likte det ene av Killerquo og Hylo som syka seg :p Skulle tatt flere bilder skulle jeg!

7181393[/snapback]

haha. du skulle vært med på bildene dine skulle du! Det er jeg :p Vi får ta en fest til, du er herved invitert ned til tønsberg den 22 desember, skal feire bursdagen min da :)

Lenke til kommentar
Heh, ja igrunn. Men jeg likte det ene av Killerquo og Hylo som syka seg :p Skulle tatt flere bilder skulle jeg!

7181393[/snapback]

haha. du skulle vært med på bildene dine skulle du! Det er jeg :p Vi får ta en fest til, du er herved invitert ned til tønsberg den 22 desember, skal feire bursdagen min da :)

7181405[/snapback]

 

Mao du får dorullnisser i julegave siden du har bursdag på lille-lille julaften?

Lenke til kommentar
Mao du får dorullnisser i julegave siden du har bursdag på lille-lille julaften?

7181415[/snapback]

Har ikke bursdag da, jeg har bursdag på lille-lille-lille-lille-lille-julaften, men alle jobber da. Kan ikke dra på byen alene :blush:

 

(får håpe jeg tok med nok lille-r)

 

EDIT: ja jeg får bare kjipe julegaver. Folk tror de kan slå sammen bursdag og jul og kjøpe noe billig shit til meg. Et år fikk jeg betalt en kjøreskole-regning på 1200 kr i jule og bursdagsgave tilsammen, men lillesøstrene mine som har bursdag om sommeren fikk hver sin bærbar pc, pluss hver sin mobil til jul :ermm:

 

Ikke kult å være den som alltid får dårlige gaver.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Et år fikk jeg betalt en kjøreskole-regning på 1200 kr i jule og bursdagsgave tilsammen, men lillesøstrene mine som har bursdag om sommeren fikk hver sin bærbar pc, pluss hver sin mobil til jul  :ermm:

 

Ikke kult å være den som alltid får dårlige gaver.

7181426[/snapback]

Jeg får også kombinerte gaver, selv om jeg har 1 jan. Blir slik "åjaaaa, glemte jeg og si at det var kombinert jule\bursdagsgave??" :wee:

Lenke til kommentar
Jeg får også kombinerte gaver, selv om jeg har 1 jan. Blir slik "åjaaaa, glemte jeg og si at det var kombinert jule\bursdagsgave??"  :wee:

7181457[/snapback]

2. januar her, og ja, det suger å ha bursdag nære jul! Se her - en flaske rødvin, og ja det er både bursdagsgave og julegave. Også lurer folk på hvorfor jeg hopper over enkelte bursdagsgaver til andre :hrm:

Lenke til kommentar
Mushi: nei takk, føler heller på b-real jeg.

Traktorer er forøvrig ikke kult.

 

b-real: jeg er fremdeles nedfor mtp. treffet :(

Kan ikke du komme til Mosjøen en tur da? jeg skal være dere i 3 eller 4 uker nå :p

 

Hmm.. SO5 er bare en jævla treg versjon av IRC med noe utvidete muligheter.

7181106[/snapback]

Mosjøen? Pokker skal du der? :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...