Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Store biler er så kjekt. :p

*knise*

Jeg skulle ønske jeg hadde penis, for penisforlenger har jeg.

En Chevrolet Starcraft som jeg får av onkel den dagen jeg får sertifikat for bilen.. <3

Elsk.

Den er hvit med stjernehimmel ^^

7181096[/snapback]

 

Heahea, den pedomobilen da^^

7181104[/snapback]

 

Jeg er bare seksten! Oo

Jeg er ikke pedo? Oo

Men jeg elsker bilen <33

Lenke til kommentar
Jeg er bare seksten! Oo

Jeg er ikke pedo? Oo

Men jeg elsker bilen <33

7181134[/snapback]

 

Hehe jaja, grei bil det, stor å klumpete som førstegangs bil da, du kommer nok til å få noen skrpa og vanskeligheter med parkering og div. mye penger til bensin å, men på en annen side så driter man egentlig åssen bil man har som førstegangsbil, bare det går framover, sånn var det for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg er bare seksten! Oo

Jeg er ikke pedo? Oo

Men jeg elsker bilen <33

7181134[/snapback]

 

Hehe jaja, grei bil det, stor å klumpete som førstegangs bil da, du kommer nok til å få noen skrpa og vanskeligheter med parkering og div. mye penger til bensin å, men på en annen side så driter man egentlig åssen bil man har som førstegangsbil, bare det går framover, sånn var det for meg ihvertfall.

7181160[/snapback]

 

Hehe. Jeg øvelseskjører med en jeep, så parkeringen er det allerede blitt noen problemer med. Oo

Men jeg kommer meg, og pappa sier jeg skal få øvelseskjøre med den "lille" chevroleten (altså rett under 3,5 tonn) snart ^^

(Unnskyld for mulige skrivefeil, sitter utenfor biblioteket, og det er sånn ca ganske kaldt her)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...